Gå til innhold

Har lyst til å si at jeg er lesbisk bare for at menn jeg vil bli venn med ikke skal prøve seg på meg! Hvordan bli VENN med gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 hours ago, AnonymBruker said:

Det går helt fint å tulle og tøyse med gutter vennskapelig.

Hvis man er ung er det ofte mye mer hormoner som kan påvirke oppførsel, og følelser. Det beste man kan gjøre er å avvise gutter som vil noe mer tidlig. Rett og slett å få en rutine på det. Det kan være kjipt i starten, men etterhvert blir man bedre på det. Trenger ikke juge å si at man er lesbisk, eller har kjæreste om man ikke har det. Man må rett og slett ta litt ansvar for sine egne relasjoner. Vil du ikke ha noe romantisk kjæreste aktige greier så bare vær ærlig om det. De fleste menn takler det om de blir avvist på en grei måte. Og etter en avvising må man kanskje ta litt avstand så følelsen blir dempet eller forsvinner. Så kan man bygge opp et vennskap.

Hvis menn blir ufine fordi du ikke vil være kjæreste eller ha sex med de høres det ikke ut som noen man burde bygge opp et vennskap med heller. 

Anonymkode: 1889a...53f

Gir du dem falske forhåpninger så er det akkurat det som skjer ....de holdes på gress og blir til slutt frustrerte. Det er veldig naivt av deg å tro at du ikke har lagt opp til det selv i noen som helst grad. Hvor tror du uttrykkene "luremus" kommer fra?  

Hahaha? tuller eller troller du ..bygge opp et vennskap etter at du har avvist en mann? skal en mann bruke tiden på å bygge opp noe med et kvinnfolk som ikke vil ha noe annet enn et vennskap? reflekter litt over hvordan det vil fungere du. Vi må bruke tiden på å finne et kvinnfolk vi kan starte familie med og leve videre med......ehhhh wtf ? spør faren din om det var et vanskelig valg å prioritere å bygge et vennskap med ei kvinne som ikke ville noe mer enn det å bruke tiden på å finne ei å leve livet sammen med. La meg høre hva han fortalte deg ..jeg tror du har godt av å ta en prat med faren din om mannfolk og hvordan det egentlig fungerer :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennskap går fint så lenge det ikke er slike følelser i bildet. Men er det det kan man ikke forvente noe vennskap fra den avviste i etterkant, på generelt grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er ikke meg jeg snakker om ...snakker generelt. Hvis du vil ha et manns perspektiv på det så må du lytte litt tror jeg. 

Du begynner å henge deg opp i deg "umoralske" ved å utnytte venner o.l. Det er jo ikke det dette handler om..vi vet jo at det foregår likevel. Ei pen jente kan drille mange gutter rundt lillefingeren og de står på pinne for henne i håp om han de kan bli den neste hun velger. Så det der gidder jeg ikke diskutere...og nei disse guttene henger ikke rundt henne fordi de har så mye vennskapelige interesser sammen.

Hovedpoenget kommer klart frem når jeg sier at det er helt umulig for en mann å BARE være venn med et kvinnfolk. Hvorfor har jeg poengtert i forrige innlegg. Jajaja jeg vet du har hatt mange guttevenner slik du har tolket det, og mange har sikkert snakket om at de har fått følelser for deg på et eller annet tidspunkt og ødelagt hele greia. Disse guttene har aldri vært ærlige med verken deg eller aller minst seg selv...men dette er en prosess og noe menn typisk forstår etter 25års alderen ihvertfall. 

Hei igjen,

nei - det er virkelig ikke "generelt" at vennskap består av å kynisk utnytte den andre. Du hadde aldri brukt de ordene eller engang assosiert det med det om det var vennskap mellom menn det var snakk om her.
Det er mange av dere som tror dere er goodguys fordi dere er snille med en jente , og forventer at hun skal gi dere sex tilbake igjen for et vennskap eller normal høflighet. Da er man faktisk ikke så goodguy som man innbiller seg.
Hvis en mann henger rundt en dame han har et vennskap med der de er en støtte for hverandre og hjelper hverandre når det trengs og man har mulighet, kun fordi han håper på noe mer, så er det mannen som er creep og kynisk her, ikke kvinnen!
Hvis man faktisk håper på noe mer i et godt etablert vennskap og er snill kun fordi man forventer at en dag får man sex i retur , ja da er man en kynisk creep og falsk venn som mann! Ikke jenta som er kynisk, for å tro at man har et vennskap.
Som sagt, et vennskap kan bestå av blandt annet, men ikke bare, det å hjelpe hverandre hvis man har mulighet, det gjelder like mye for gutt-gutt vennskap, jente-jente vennskap som gutt-jente vennskap.

Det er faktisk skikkelig ekkelt at det er en holdning blandt menn som deg at om man er grei mot en jente så er hun liksom slem fordi man ikke oppnår det man hadde baktanke om.
Hva med å skaffe seg litt mere folkeskikk og forbedret kvinnesyn og ikke ha sånne baktanker i det hele tatt?

Da snakker jeg om etablerte vennskap, og ikke nødvendigvis om de nyoppstartede der man har møttes en gang eller tre og faktisk ikke etablert noe bånd enda, for det er jo lov å håpe på noe mer så tidlig i et bekjentskap. Men hvis man håper at man skal bli den neste jenta (eller gutten) velger som du skriver, så er det da helt vesentlig å være tydelig med det og ærlige om intensjonene sine, og ikke tro at man skal ha og fortjener en seksuell belønning fordi man er normalt snill og vennskapelig!
Menn fortjener ikke en kvinnes kropp bare fordi de har vært vennskapelige med hun, eller flørtende med hun for den saks skyld - og menn med din holdning er nødt til å endre kvinnesynet sånn at du forstår at kvinner kan være like verdifulle og gode venner å ha som menn, selvom vi kommer i en pakning med pupper og eggstokker! Om du faktisk ikke tror det, så ser du ned på kvinner, slik du også skisserer i ditt forrige innlegg. Veldig synd!

 

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xcase33 skrev:

Gir du dem falske forhåpninger så er det akkurat det som skjer ....de holdes på gress og blir til slutt frustrerte. Det er veldig naivt av deg å tro at du ikke har lagt opp til det selv i noen som helst grad. Hvor tror du uttrykkene "luremus" kommer fra?  

 

 


Men hvorfor skal vennlighet gi en forventning om noe seksuelt? Hvorfor er det falske forhåpninger å snakke vennskapelig med noen, le og tøyse og snakke om en felles sport man driver med? Det er jo akuratt sånne temaer menn snakker om seg i mellom også, men man blir jo ikke akuratt frustrert på en kompis fordi man ikke får sex fra han.
Jeg syns det er synd at du ser det sånn at du holdes på gress ved å være venn med en jente. Da viser jeg til innlegget mitt over, om at menn som har slike baktanker med et etablert vennskap (i og med at du kaller det "holde på gress" må det jo være en god stund du prøver å beskrive) så er det faktisk mannen som er kynisk.

Uttrykket luremus kommer av nettopp sånne kyniske menn, som tror at bare fordi en kvinne er hyggelig og smiler og har god tone med de, så skal de få seg noe. Det kommer fra menn som har for høye tanker om seg selv og for lave tanker om kvinnen. Som sagt, menn har ingen rett på, eller fortjener en kvinne seksuelt, bare fordi man kommer godt overens. Å reagere med frustrasjon og skjellsord (som luremus) for å rakke ned på kvinnen fordi de ikke får det de egentlig ønsket ut av hun sier mer om deres kvinnesyn enn om kvinnen , som bare var seg selv og vennskapelig og høflig!

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker at jeg for mange år siden var interessert i ei. Lang historie kort, til slutt sa jeg det som det var (på epost, var veldig vanskelig å få kontakt med henne på andre måter), og ble da avvist. Hadde ikke noen forhåpninger om noe da, men jeg orket bare ikke å bære på det lengre. For meg funker vennskap og følelser veldig dårlig, så da var den eneste naturlige utgangen på det for meg at jeg brøt kontakten for å komme meg videre. Så det gjorde jeg, uten at jeg var ufin eller ekkel mot henne, men på en ordentlig måte, på epost, samme grunn som over). Lenge etterpå fikk jeg høre fra en venninne som hadde truffet på denne dama at hun da hadde slengt dritt om meg. Jeg på min side nevnte ikke denne jenta noe mer til andre etter at kontakten var brutt. Husker at jeg også traff en jente som var nær venninne av hun jeg var interessert i, men heller ikke overfor henne nevnte jeg noe om hun jeg hadde vært interessert i, og brutt kontakten med. Kan bare nevne at relasjonen oss imellom innledningsvis ikke bare var rent vennskapelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Husker at jeg for mange år siden var interessert i ei. Lang historie kort, til slutt sa jeg det som det var (på epost, var veldig vanskelig å få kontakt med henne på andre måter), og ble da avvist. Hadde ikke noen forhåpninger om noe da, men jeg orket bare ikke å bære på det lengre. For meg funker vennskap og følelser veldig dårlig, så da var den eneste naturlige utgangen på det for meg at jeg brøt kontakten for å komme meg videre. Så det gjorde jeg, uten at jeg var ufin eller ekkel mot henne, men på en ordentlig måte, på epost, samme grunn som over). Lenge etterpå fikk jeg høre fra en venninne som hadde truffet på denne dama at hun da hadde slengt dritt om meg. Jeg på min side nevnte ikke denne jenta noe mer til andre etter at kontakten var brutt. Husker at jeg også traff en jente som var nær venninne av hun jeg var interessert i, men heller ikke overfor henne nevnte jeg noe om hun jeg hadde vært interessert i, og brutt kontakten med. Kan bare nevne at relasjonen oss imellom innledningsvis ikke bare var rent vennskapelig.


Du gjorde det på den riktige måten i alle fall :) Og jeg forstår godt at det ikke er lett eller vanlig å beholde et vennskap når man faktisk har utviklet sterke romantiske følelser for den andre. Da må man kutte kontakt som regel, for å bli kvitt følelsene. Det er vanskelig for begge parter når noe sånt kommer frem etter et godt etablert vennskap. Jeg klarer heller ikke å forholde meg til de jeg har vært venn med i lang tid, som etter mange år har sagt at de godt kunne hooket opp med meg, eller faktisk likte meg som noe mer enn venn, på normal måte.
Derfor syntes jeg det er bedre at menn sier i fra med en gang de får følelser (eller kvinnen om hun får følelser for sin mannlige venn).
Men det som er synd er at noen menn, lenge før følelser har fått tid til å utvikle seg, ser potensielt sex i en jente bare fordi man blir kjent og holder kontakt som venner. Siden jeg av stort sett hver eneste mann jeg snakker med, og nei jeg flørter ikke, jeg sitter med høyhalsede gensere og sakkosekk klær for å ikke vise former, minimalt med sminke og oppfører meg med vilje litt mere manndig enn feminint nettopp for å ikke vekke noen seksuelle innstinkter, så begynner de å flørte og prøve seg uansett.
Da blir man lei av å bli sett på som "en dame", og skulle nesten ønske man var mann altså! :P
Det er helt greit at menn prøver seg med å flørte, såklart må de få lov til det, men skulle bare ønske at menn også så kvinner som venner og ikke bare som kvinnekropper, og at de ikke trodde og tolket normal vennlighet og vennskapelighet i deres baktankers/forhåpningers favør om at fordi jeg er hyggelig og man har mye til felles så betyr det at jeg flørter (når jeg ikke flørter) sånn at det er fritt frem for de å flørte, og når de finner ut at jeg ikke har ment flørting med det, så er jeg liksom den kjipe luremusa ( i følge menn som xcase33) . Det blir fort veldig ubehagelig, og setter jo stopper for noe som ellers kunne vært et bra vennskap om man bare aksepterte kvinnen som venn før man så på hun som noe seksuelt. Det blir sexistisk i mine øyne..

I ditt tilfelle der det oppstod følelser etter lang tids vennskap er det jo noe helt annet, da var det jo virkelig henne du falt for, og ikke bare fordi hun var en kul kvinnekropp liksom og ikke så verdien i henne som noe annet (som xcase33 ser på  jenter).

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hei igjen,

nei - det er virkelig ikke "generelt" at vennskap består av å kynisk utnytte den andre. Du hadde aldri brukt de ordene eller engang assosiert det med det om det var vennskap mellom menn det var snakk om her.
Det er mange av dere som tror dere er goodguys fordi dere er snille med en jente , og forventer at hun skal gi dere sex tilbake igjen for et vennskap eller normal høflighet. Da er man faktisk ikke så goodguy som man innbiller seg.
Hvis en mann henger rundt en dame han har et vennskap med der de er en støtte for hverandre og hjelper hverandre når det trengs og man har mulighet, kun fordi han håper på noe mer, så er det mannen som er creep og kynisk her, ikke kvinnen!
Hvis man faktisk håper på noe mer i et godt etablert vennskap og er snill kun fordi man forventer at en dag får man sex i retur , ja da er man en kynisk creep og falsk venn som mann! Ikke jenta som er kynisk, for å tro at man har et vennskap.
Som sagt, et vennskap kan bestå av blandt annet, men ikke bare, det å hjelpe hverandre hvis man har mulighet, det gjelder like mye for gutt-gutt vennskap, jente-jente vennskap som gutt-jente vennskap.

Det er faktisk skikkelig ekkelt at det er en holdning blandt menn som deg at om man er grei mot en jente så er hun liksom slem fordi man ikke oppnår det man hadde baktanke om.
Hva med å skaffe seg litt mere folkeskikk og forbedret kvinnesyn og ikke ha sånne baktanker i det hele tatt?

Da snakker jeg om etablerte vennskap, og ikke nødvendigvis om de nyoppstartede der man har møttes en gang eller tre og faktisk ikke etablert noe bånd enda, for det er jo lov å håpe på noe mer så tidlig i et bekjentskap. Men hvis man håper at man skal bli den neste jenta (eller gutten) velger som du skriver, så er det da helt vesentlig å være tydelig med det og ærlige om intensjonene sine, og ikke tro at man skal ha og fortjener en seksuell belønning fordi man er normalt snill og vennskapelig!
Menn fortjener ikke en kvinnes kropp bare fordi de har vært vennskapelige med hun, eller flørtende med hun for den saks skyld - og menn med din holdning er nødt til å endre kvinnesynet sånn at du forstår at kvinner kan være like verdifulle og gode venner å ha som menn, selvom vi kommer i en pakning med pupper og eggstokker! Om du faktisk ikke tror det, så ser du ned på kvinner, slik du også skisserer i ditt forrige innlegg. Veldig synd!

 

Anonymkode: 1e2c9...84c

Du forstår jo ikke hva jeg sier ...du mistolker. Jeg har ikke sagt at det er "generelt" at vennskap består av å utnytte. Videre spinner du videre om dine meninger om noe jeg aldri har sagt ...så lær først og forstår hva jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:


Men hvorfor skal vennlighet gi en forventning om noe seksuelt? Hvorfor er det falske forhåpninger å snakke vennskapelig med noen, le og tøyse og snakke om en felles sport man driver med? Det er jo akuratt sånne temaer menn snakker om seg i mellom også, men man blir jo ikke akuratt frustrert på en kompis fordi man ikke får sex fra han.
Jeg syns det er synd at du ser det sånn at du holdes på gress ved å være venn med en jente. Da viser jeg til innlegget mitt over, om at menn som har slike baktanker med et etablert vennskap (i og med at du kaller det "holde på gress" må det jo være en god stund du prøver å beskrive) så er det faktisk mannen som er kynisk.

Uttrykket luremus kommer av nettopp sånne kyniske menn, som tror at bare fordi en kvinne er hyggelig og smiler og har god tone med de, så skal de få seg noe. Det kommer fra menn som har for høye tanker om seg selv og for lave tanker om kvinnen. Som sagt, menn har ingen rett på, eller fortjener en kvinne seksuelt, bare fordi man kommer godt overens. Å reagere med frustrasjon og skjellsord (som luremus) for å rakke ned på kvinnen fordi de ikke får det de egentlig ønsket ut av hun sier mer om deres kvinnesyn enn om kvinnen , som bare var seg selv og vennskapelig og høflig!

Anonymkode: 1e2c9...84c

Jeg blir ikke venner med jenter\kvinner. Det er jo det jeg har sagt hele tiden, jeg må bruke tiden min til å finne ei jente som vil noe mer enn å bare være venn. Her er jeg ærlig, og sniker meg ikke i skyggen av et liksom vennskap med ei jente som man egentlig kunne tenkt seg noe mer med. Fordi man er mannfolk så tenker man sånn, uansett hva du tror om det. Før eller siden så avslører alle menn ovenfor kvinner de har vært "venn" med i mange år at de har utviklet følelser. De følelsene har de hatt hele tiden men har undertrykket dem og lurt seg selv og jente "vennen". 

For å ta det på en annen måte da ...tror du menn går på byen med det motivet at de skal få jente venner på den måten du tenker? kanskje du tror det ...vet ikke jeg.  

De mennene som blir offer for "luremus" kvinnfolk er dem som IKKE har vært klar over deres egen intensjon ovenfor henne.
Samtidig som kvinnfolket utnytter dette tilbake ved å gi dem falske forhåpninger når de aldri i verden kunne tenke seg å være engang i et vennskap med mindre det er fordeler å hente.  

Prøv å reflekter litt over hva jeg faktisk sier her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.2.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å gjøre det når de faktisk går til steget å prøver seg, eller prøver på nærkontakt, men for eksempel når de jeg ikke har hatt nærkontakt med, og til og med kalt "bror" eller lignende når vi har hengt og nettopp blitt kjent, så føler jeg at jeg ikke kan skrive liksom "heihei nei ro deg ned nå, ikke noe flørting!" når de for eksempel kommenterer bildene mine, skriver Hei søta hva gjør du , og lignende til meg. Jeg forer ikke noe videre på komplimentene, og unngår noen ganger å svare når det er sånne forsøk på flørt, men vli jo være venn med de, så vil ikke ignorere de helt heller. Og føler kanskje det er litt overdrevent og innbilsk å påpeke at "slapp av jeg vil bare være venn så ikke kall meg søta eller send så mange blunketegn" når man bare har møtt de to tre ganger... ?

Når jeg møter de er jeg veldig bevisst på å ha med venninder og kamerater, og sette meg på motsatt side av bordet sånn at gutten ikke får mulighet til å holde armen rundt meg og så videre. Men når jeg for eksempel sier dagen etter Takk for i går, det var gøy! Så virker det som de tror de flørter med meg...
Venninda mi sa i går at hun hadde hørt jeg var på flørtern med en (kompisen hennes som jeg vil lbli kompis med) men jeg flørter jo ikke, skriver bare helt vanlige "gutteaktige" ting nettopp for å ikke la han tro jeg flørter..

Frustrerende! Jeg trives mye bedre med å henge med gutter også, så det er ganske kjipt med bare korte vennskap fordi de forventer noe mer...

Anonymkode: 1e2c9...84c

Før tenkte jeg at guttenejenter var kule, det gjør jeg ikke lenger. Fordi jeg har innsett at de egentlig dyrker oppmerksomheten de får ved å være eneste høna i huset

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morsomt når feminister og "myke menn" finner ut at virkeligheten ikke er helt slik de har blitt lært i den norske enhetsskolen.

Menn og kvinner er forskjellige. De er ment å leve sammen i parforhold, ikke som venner. Ethvert forsøk på å utfordre naturen på dette området vil ende med grining.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
5 minutter siden, OlsenHansen skrev:

Alltid morsomt når feminister og "myke menn" finner ut at virkeligheten ikke er helt slik de har blitt lært i den norske enhetsskolen.

Menn og kvinner er forskjellige. De er ment å leve sammen i parforhold, ikke som venner. Ethvert forsøk på å utfordre naturen på dette området vil ende med grining.

Yes. For som mennesker er vi fullstendig underlagt naturen. Vi er jo tross alt aper vi også. Eller hvordan var det der igjen?

TS: Skyter fra hofta her nå, men hva sier det om ditt forhold til disse gutta at du laget denne tråden under singelliv og dating, ikke vennskap? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, menn vil ikke ha deg som venn. At du oppfatter dem som kule betyr ikke at de oppfatter deg som det.

Jenter krever langt mer enn gutter, også bare som venner. Dere vil ofte ha akkurat det samme i vennskap med menn som dere vil ha fra kjærester, bare at disse "vennene" ikke får noe fra dere. Er helt latterlig.

Også er det jo også det at jenter generelt er possessive, som gjør at mange ekskluderer menn som  bruker tid på andre jenter. Så et vennskap med deg betyr gjerne at de reduserer sjansen sin til å få noe mer med en annen.

Og hvorfor vil du ha guttevenner om det ikke er fordi du verdsetter attributter de har i form av sitt kjønn? Hvorfor skal du få lov til å agere på interessen din for de mannlige kjønn uten at de skal få agere på sin interesse for det kvinnelige?  Det er så jævla sært at dere forventer at menn skal undertrykke seksualdriften sin for å kjede seg med dere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Fillerista skrev:

 

TS: Skyter fra hofta her nå, men hva sier det om ditt forhold til disse gutta at du laget denne tråden under singelliv og dating, ikke vennskap? 😎

Fordi jeg er singel, og det er det som skaper problemet. I stedet for å stå frem som singel for disse gutta, har jeg mere lyst til å si at jeg er lesbisk. Sånn at de ikke prøver seg på meg!

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Jens Even skrev:

Herregud, menn vil ikke ha deg som venn. At du oppfatter dem som kule betyr ikke at de oppfatter deg som det.

Jenter krever langt mer enn gutter, også bare som venner. Dere vil ofte ha akkurat det samme i vennskap med menn som dere vil ha fra kjærester, bare at disse "vennene" ikke får noe fra dere. Er helt latterlig.

Også er det jo også det at jenter generelt er possessive, som gjør at mange ekskluderer menn som  bruker tid på andre jenter. Så et vennskap med deg betyr gjerne at de reduserer sjansen sin til å få noe mer med en annen.

Og hvorfor vil du ha guttevenner om det ikke er fordi du verdsetter attributter de har i form av sitt kjønn? Hvorfor skal du få lov til å agere på interessen din for de mannlige kjønn uten at de skal få agere på sin interesse for det kvinnelige?  Det er så jævla sært at dere forventer at menn skal undertrykke seksualdriften sin for å kjede seg med dere. 


Men da skjønner jeg ikke hvordan type jenter du har vært venn med eller kjenner!
Jeg krever ingenting av mine venner, enten de er gutter eller jenter. Jeg blir venn med de jeg har mye til felles med og er av samme type person/personlighet, som innebærer samme humor, samme bakgrunn, samme miljø, samme musikksmak, samme hobby, og som i tilfellet på sistnevnte kar jeg gjerne kunne tenkt meg å ha som venn så driver vi med samme sport, en sport som ikke man pleier å møte folk som driver med. Vi hadde vært på de samme stevnene, og har lik bakgrunn både i forbindelse med sporten og oppveksten og det var han som hele tiden sa at jeg var kul og fet, fordi vi var så like, og jeg hadde peil og interesse for akuratt de samme tingene som han.

Jeg har aldri vært possesive mot venner, når gutter jeg kjenner får kjæreste blir jeg bare glad på deres vegne og ønsker dem det beste. Går aldri i veien for en kompis og dama, og har alltid blitt godt likt av damene også fordi jeg ikke er en som ringer eller tekster ofte og skal ha med typen deres på ting, de får selvfølgelig lov å ha sitt familieliv og samliv også! Men menn drar jo til kompiser for å slappe av, spille playstation, eller dra på puben å spille biljard, eller ut å gjør den sporten de interesserer seg for, og det er sånne ting jeg også liker og alltid har vært en del av.
Det er ikke interessen min for det mannlige kjønn som gjør at jeg gjerne vil ha guttevenner, men fordi mine fritidsinteresser og generelt temaer jeg er opptatt av er noe som få kvinner liker å gjøre eller er opptatt av, og flere menn.

Mennene kjeder seg ikke når de gjør noe de hadde gjort med en kompis uansett (og gjør sammen med kompiser og meg, jeg henger ikke med de alene to og to) , og her kommer nok et kvinneundertrykkende syn frem i lyset igjen, om at kvinner liksom er kjedelige å være med. Nei, hadde det ikke vært for at innpakningnen og kroppen vår var anderledes kunne dere ikke engang ha visst at dere var med en kvinne, fordi man gjør jo de samme tingene som med en kompis. (i mitt tilfelle hvertfall)  Og nettopp derfor liker gutter meg så godt også. Men vil heller høre at jeg er en kul venninde, enn drømmedama. Skulle ønske flere menn bare kunne se jenter som medmennesker og la det være med det, og ikke alltid tenke sex og baktanker!

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Jens Even skrev:

Herregud, menn vil ikke ha deg som venn. At du oppfatter dem som kule betyr ikke at de oppfatter deg som det.

Jenter krever langt mer enn gutter, også bare som venner. Dere vil ofte ha akkurat det samme i vennskap med menn som dere vil ha fra kjærester, bare at disse "vennene" ikke får noe fra dere. Er helt latterlig.

Også er det jo også det at jenter generelt er possessive, som gjør at mange ekskluderer menn som  bruker tid på andre jenter. Så et vennskap med deg betyr gjerne at de reduserer sjansen sin til å få noe mer med en annen.

Og hvorfor vil du ha guttevenner om det ikke er fordi du verdsetter attributter de har i form av sitt kjønn? Hvorfor skal du få lov til å agere på interessen din for de mannlige kjønn uten at de skal få agere på sin interesse for det kvinnelige?  Det er så jævla sært at dere forventer at menn skal undertrykke seksualdriften sin for å kjede seg med dere. 

Du er så dårlig på trolling. Kvinnfolk er ikke noe mer følsomme eller følelsesstyrt enn mannfolk, er vel mer omvendt (kriminalitet, vold, voldtekt, ulykker) 

Menn får da det samme ut av venskap som kvinner, slutt å vær så mannsdiskriminerende.

Anonymkode: 3e445...60f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en søt jente er lesbisk får jeg jo bare ennå mer lyst til å forføre henne.

Si du har herpes og aids. Da vil jeg holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Hvis en søt jente er lesbisk får jeg jo bare ennå mer lyst til å forføre henne.

Si du har herpes og aids. Da vil jeg holde meg unna.

Haha, ja får kanskje prøve å si det! "Bro jeg må bare si det siden du er så bra kompis, jeg er lesbisk OG har aids, håper du vil fortsette å være vennen min :) "   (friendzoned for ever) :fnise:

Anonymkode: 1e2c9...84c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja får kanskje prøve å si det! "Bro jeg må bare si det siden du er så bra kompis, jeg er lesbisk OG har aids, håper du vil fortsette å være vennen min :) "   (friendzoned for ever) :fnise:

Anonymkode: 1e2c9...84c

Aids alene er ikke nok. Du kan fortsatt gi en håndjager, suge eller ha sex med kondom med minimal risiko for smitte. Men aids og herpes gjør noen relativt kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er så dårlig på trolling. Kvinnfolk er ikke noe mer følsomme eller følelsesstyrt enn mannfolk, er vel mer omvendt (kriminalitet, vold, voldtekt, ulykker) 

Menn får da det samme ut av venskap som kvinner, slutt å vær så mannsdiskriminerende.

Anonymkode: 3e445...60f

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det finnes ikke en magisk formel ts som gjør at menn som er interessert i deg plutselig vil ønske vennskap. Det gjelder å satse på de som ikke viser romantisk interesse.

Er jeg interessert i deg, og du sier du ønsker vennskap kommer relasjonen til å dø ut. Jeg er bare ikke interessert, og det er ikke noe du kan gjøre eller si for å endre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...