Gå til innhold

Frank Løke


123cup456

Anbefalte innlegg

Tror han prøver å være Lothepus ved å være svær i kjeften, men der Lothepus har selvironi og varme, har Action-Frank ingenting. (Basert på hva jeg har lest i media, Løkes IG og de søndagene jeg så Farmen.)

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Takler ikke den fyren, og håper han ryker FORT ut av SVD.. Han er altfor høy på seg selv, og mangler det glimtet i øyet man skal ha, når man har den oppførselen.  Han hadde vunnet mye på å bare være LITT ydmyk. Slik han fremstår, syns jeg det bare er tragisk. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, han ble for mye på Kjende Farmen. Klysete og full av seg selv. Bra han ikke vant. Håper han ryker ut i første episode av SVD

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Huff, han ble for mye på Kjende Farmen. Klysete og full av seg selv. Bra han ikke vant. Håper han ryker ut i første episode av SVD

Tviler på at han kommer særlig langt. For å bli best der må man våge å gi slipp og vise de sårbare sidene sine. Det er han ikke mann til å gjøre, tror jeg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Tviler på at han kommer særlig langt. For å bli best der må man våge å gi slipp og vise de sårbare sidene sine. Det er han ikke mann til å gjøre, tror jeg. 

Først må han innrømme at han har noen sårbare sider... Beklager, jeg ble ikkr sjarmert av ham når jeg så han i farmenkjendis, full av seg selv, blærete, selvutnevnt alfa og "jeg vet best" holdning til alt. Er som et stort, bortskjemt og trassig barn han der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, Pompeline skrev:

Noe litt manisk over hvor tøff han prøver å fremstå hele tiden eller?

 

Skjønner han ikke at han gir akkurat det motsatte inntrykket enn hva han prøver på?

Jeg tenker at han er en veldig usikker mann med stort behov for å gjemme seg bak et knalltøft ytre. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsyk vinnerskalle når det gjelder det fysiske, ganske så imponerende med de løpene i Borat-drakt etc!! Selv om det er pur galskap! Norseman var rått!

Men, finner han altfor lite ydmyk og sjarmerende...noe som trengs i SVD.....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor

Jeg er så lei av å lese om han i lokalavisa. Hva har han egentlig gjort i det siste,utenom realityshow? Tenker ikke på håndballen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hva er det med denne fyren som tror han er guds gave til menneskeheten. Han er såååå høy på seg selv, og han fremstår som en stor tosk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo bli en anledning til å se nye og mer sympatiske sider ved fyren? Ikke at han er direkte usympatisk, men veldig til å overdrive sin "macho" side og være litt for mye i det store og hele.

Kan jo bli interessant å se når han må ha fokus på andre enn seg selv og være sjarmerende. Lurer veldig på hva slags kvinner som melder seg 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han ryker kjapt ut av SVD om han ikke tar konkurransen seriøst og respekterer konseptet.

Egofokus og sosial intelligens fremstår ubalansert. Lørdagen var pinlig; han oppførte seg lite smart overfor dommere og seere. Flaut rett og slett. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...