Gå til innhold

Beautyalle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen her som har erfaring fra Beautyalle i Oslo? Har bestilt time for både vipper og pmu, men har hørt fra to kollegaer i dag at servicen er helt elendig. Venninna til hun ene hadde tatt pmu og fått to forskjellige former på brynene og dagligleder hadde nektet å rette det opp uten ekstra omkostninger. Hun andre hadde opplevd at dagligleder ved flere anledninger hadde fortalt om «feil» på ansiktet hennes for å få henne til å ta flere behandlinger.

Anonymkode: 8a1d2...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt mye negativt om det stedet, spesielt om vippeextensions og servicen der. Jeg ville aldri dratt dit selv.

Anonymkode: 654a4...5aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Er jo helt utrolig at et sted med så mange klager fortsatt er oppe og går. Hørt litt mer nå..

Anonymkode: 8a1d2...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei, jeg og min venninne har gått til beautyalle i over 5 år nå, det vi har opplevd er bare positivt i forhold til det dere har hørt, god service, hyggelig folk og god pris, anbefales 

Anonymkode: 5f4aa...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opplevde noe kjempe skremmende! Tok pmu der og ble bedt om å ta vare på nåla som benyttes på tuppen an maskinen😨 Denne måtte jeg huske å ta med tilbake neste gang jeg skulle få påfyll!! Er dette lov? Søkte opp salongen inne på kg for å se om flere har erfaringer eller opplevd det sammen..

Anonymkode: 8a1d2...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...