Jump to content
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Recommended Posts

Gakkepus
34 minutter siden, plastfolien skrev:

11 eller 12 dpo i dag, heller mest mot 11. Kanskje ikke så overraskende at jeg fikk positive tester i dag heller, etter gårsdagen :hoppendeglad: og Jippi, jeg syns den begynner å

bli ganske sterk! Hvertfall sammenliknet med den første dagen 🙉

65542DCA-AE6D-4D5F-9BEA-203E77EE3069.jpeg

Ja! Hurra! 😄🤰🌹 Veldig glad på dine vegne! Flotte streker og! 

Fortsetter under...

Tyah
1 time siden, plastfolien skrev:

11 eller 12 dpo i dag, heller mest mot 11. Kanskje ikke så overraskende at jeg fikk positive tester i dag heller, etter gårsdagen :hoppendeglad: og Jippi, jeg syns den begynner å

bli ganske sterk! Hvertfall sammenliknet med den første dagen 🙉

65542DCA-AE6D-4D5F-9BEA-203E77EE3069.jpeg

De er absolutt sterkere ja :nordvesta: Hurra!!! 😄 

blomst12

Ingen tvil der!!:) jippi!!🎁🎉

lille_frosk

Deilig syn med disse fine testene dine altså! :nigo::nigo::nigo:

plastfolien
3 timer siden, blomst12 skrev:

Ingen tvil der!!:) jippi!!🎁🎉

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Deilig syn med disse fine testene dine altså! :nigo::nigo::nigo:

Jippi det er så gøy😍 helt sykt at det ser ut som det klaffet på første forsøk. Tør ikke helt slippe jubelen løs enda da, kan jo være kjemisk 🤔

blomst12
5 minutter siden, plastfolien skrev:

Jippi det er så gøy😍 helt sykt at det ser ut som det klaffet på første forsøk. Tør ikke helt slippe jubelen løs enda da, kan jo være kjemisk 🤔

Testene dine har jo bare blitt sterkere og sterkere,så tviler på det er kjemisk:) Men selvfølgelig,bekymringer kommer du til å ha hele veien.  Hvertfall hvis du er som meg🙄 😂jeg er tredjegangs og det er en haug av ting som bekymrer meg likevel! Samtidig har jeg blitt litt flinkere for hver gang å faktisk tenke at AKKURAT nå er jeg gravid, og det må jeg nyte!!:) jeg krysser fingrene for deg!! Når blir termin?:) 

Edited by blomst12

Annonse

plastfolien
1 minutt siden, blomst12 skrev:

Testene dine har jo bare blitt sterkere og sterkere,så tviler på det er kjemisk:) Men selvfølgelig,bekymringer kommer du til å ha hele veien.  Hvertfall hvis du er som meg🙄 😂jeg er tredjegangs og det er en haug av ting som bekymrer meg likevel! Samtidig har jeg blitt litt flinkere for hver gang å faktisk tenke at AKKURAT nå er jeg gravid, og det må jeg nyte!!:) jeg krysser fingrene for deg!! Når blir termin?:) 

Satser på at du har rett😍 foreløpig termin er 27.09 i følge preglife appen. Er i følge den også 3+4 på vei, så er tidlig. 😵 

Vi vurderer TUL rundt uke 7 for å se et forhåpentligvis bankende hjerte, klarer ikke vente helt til OUL😱

blomst12
6 minutter siden, plastfolien skrev:

Satser på at du har rett😍 foreløpig termin er 27.09 i følge preglife appen. Er i følge den også 3+4 på vei, så er tidlig. 😵 

Vi vurderer TUL rundt uke 7 for å se et forhåpentligvis bankende hjerte, klarer ikke vente helt til OUL😱

Ja tidlig ultralyd er veldig betryggende!!:) jeg venter og spent på min som er om 2 uker :)

plastfolien

Jeg tror det første ordentlige symptomet har meldt seg....:kvalm: skikkelig uggen i dag tidlig, hadde problemer med å få i meg frokosten uten å brekke meg. Akkurat det symptomet kan jeg gjerne vært foruten :laugh:

Gakkepus
8 minutter siden, plastfolien skrev:

Jeg tror det første ordentlige symptomet har meldt seg....:kvalm: skikkelig uggen i dag tidlig, hadde problemer med å få i meg frokosten uten å brekke meg. Akkurat det symptomet kan jeg gjerne vært foruten :laugh:

Får ikke velge 🤣

plastfolien
Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Får ikke velge 🤣

Dessverre..:fnise:

plastfolien

Blir mye bilder av tester i disse dager...men seeee så sterk strek i kveld 😍😍

89EB2E75-996F-48A8-8B48-6F04950D2966.jpeg

Gakkepus
1 time siden, plastfolien skrev:

Blir mye bilder av tester i disse dager...men seeee så sterk strek i kveld 😍😍

89EB2E75-996F-48A8-8B48-6F04950D2966.jpeg

🎉🎉🎉🎉😙 herlig!

Annonse

allesote

Åååh er så glad på dine vegne, Plastfolien! Håper testene har rett, og håper spiren sitter:nori: Gleder meg til å følge deg!

plastfolien

Positive tester i dag tidlig også, egentlig som forventet 😇 tror den digitale clearblue kommer i posten fra BT i dag, isåfall blir det den i morgen tidlig. Føler det liksom ikke er ekte før den digitale sier gravid 🙊

Gakkepus
14 minutter siden, plastfolien skrev:

Positive tester i dag tidlig også, egentlig som forventet 😇 tror den digitale clearblue kommer i posten fra BT i dag, isåfall blir det den i morgen tidlig. Føler det liksom ikke er ekte før den digitale sier gravid 🙊

Den digitale kommer nok til å være positiv 🙄

plastfolien
13 minutter siden, Gakkepus skrev:

Den digitale kommer nok til å være positiv 🙄

Håper det assa. Blir jo så usikker, spesielt når det klaffer på første forsøk🙉

lille_frosk

Er så glad på dine vegne! Men jeg håper du slipper kvalmen. Det er utrolig slitsomt, men merkelig nok, ganske raskt glemt. Jeg kastet opp i fem måneder med L, nå er det nesten sånn at jeg synes det var litt koselig og :hoho:

Tyah

Jeg er glad på dine vegne :hjerte: God helg til deg!

plastfolien
2 timer siden, Tyah skrev:

Jeg er glad på dine vegne :hjerte: God helg til deg!

Takk❤️ God helg til deg og!

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Artikler fra forsiden

• Create New...