Jump to content
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Recommended Posts

Gakkepus
1 time siden, plastfolien skrev:

Klarte ikke dy meg, så i ettermiddag har jeg tatt to tester. Begge to ble ultrasvak-positiv  🙉 så svak at mannen ikke greide å se strek, men to venninner så strek på begge. Nå er jeg såå spent på i morgen tidlig!! 

Oi! Legg ut bilde 😄 test i morgen! Testet du med sensitive eller vanlige? Når det er sagt, jeg fikk negativ 9dpo for å så få positiv 10dpo xx så spennende!!

Fortsetter under...

plastfolien
3 minutter siden, Gakkepus skrev:

Oi! Legg ut bilde 😄 test i morgen! Testet du med sensitive eller vanlige? Når det er sagt, jeg fikk negativ 9dpo for å så få positiv 10dpo xx så spennende!!

Ja veldig spennende, dette er de vanlige. Tenkte å prøve med sensitive i morgen 😁 er veldig spent!! Ser du streken?

1B791FCF-DB30-4AAD-BEE2-F5D305B03DBD.jpeg

blomst12

Jeg ser den hvertfall!! Soleklar positiv :) gratulerer:)

plastfolien
8 minutter siden, blomst12 skrev:

Jeg ser den hvertfall!! Soleklar positiv :) gratulerer:)

Ææ, det er nesten for godt til å være sant :hakeslepp: tør ikke ta gledene på forskudd, men tør jeg håpe en (enda mer) positiv test i morgen tidlig da:nigo:

Gakkepus
37 minutter siden, plastfolien skrev:

Ja veldig spennende, dette er de vanlige. Tenkte å prøve med sensitive i morgen 😁 er veldig spent!! Ser du streken?

1B791FCF-DB30-4AAD-BEE2-F5D305B03DBD.jpeg

Ingen vits å prøve med sensitive. Hcg nivået ditt er godt over 10mlu!! Det er positiv test, vettu. Er streken rosa? 

plastfolien
3 minutter siden, Gakkepus skrev:

Ingen vits å prøve med sensitive. Hcg nivået ditt er godt over 10mlu!! Det er positiv test, vettu. Er streken rosa? 

Var ikke noe rosa strek, hvertfall veldig vanskelig å se farge nå :( er det dumt??  

Annonse

Gakkepus
6 minutter siden, plastfolien skrev:

Var ikke noe rosa strek, hvertfall veldig vanskelig å se farge nå :( er det dumt??  

Du har tatt 2 tester og begge viste en svak strek. Lite sannsynlig at det var noe feil med begge testene. Det er tidlig, men ta en test i morgen tidlig eller på onsdag. Som jeg skrev tidligere jeg hadde ingen strek 9dpo for å så svar positiv 10dpo. Dessuten er det billigtester du bruker? De har forskjellige menger med farge  xx 

plastfolien
1 minutt siden, Gakkepus skrev:

Du har tatt 2 tester og begge viste en svak strek. Lite sannsynlig at det var noe feil med begge testene. Det er tidlig, men ta en test i morgen tidlig eller på onsdag. Som jeg skrev tidligere jeg hadde ingen strek 9dpo for å så svar positiv 10dpo. Dessuten er det billigtester du bruker? De har forskjellige menger med farge  xx 

Fikk pressa ut litt urin til en ny test nå, den var blenda hvit. Muligens fordi jeg har drikki sykt mye vann i kveld :klo:  prøver på nytt igjen i morgen tidlig, sååå spent :alice:

Gakkepus
1 minutt siden, plastfolien skrev:

Fikk pressa ut litt urin til en ny test nå, den var blenda hvit. Muligens fordi jeg har drikki sykt mye vann i kveld :klo:  prøver på nytt igjen i morgen tidlig, sååå spent :alice:

Hehe, vent til imorgen. Urinen din er nok ikke konsentrert nok 😄veldig spent nå! 

plastfolien

Hehe, vent til imorgen. Urinen din er nok ikke konsentrert nok 😄veldig spent nå! 

Satser på det er derfor, hehe. Begynte nesten å leke litt med tanken om hvordan fortelle til besteforeldre, lyst å gjøre på en litt annerledes måte enn bare fortelle rett ut :ninuskapus:

Gakkepus
2 minutter siden, plastfolien skrev:

Satser på det er derfor, hehe. Begynte nesten å leke litt med tanken om hvordan fortelle til besteforeldre, lyst å gjøre på en litt annerledes måte enn bare fortelle rett ut :ninuskapus:

Pinterest  har mange kreative måter å gjøre det på. Tenkte på det samme idag faktisk 😄😄

plastfolien

Pinterest  har mange kreative måter å gjøre det på. Tenkte på det samme idag faktisk 😄😄

Åå, der har jeg ikke tenkt på å sjekke. Hva søker du på?

Tyah

Æææ, gratulerer på forskudd! Måtte streken bare bli sterkere ❤️

Annonse

Gakkepus
4 minutter siden, plastfolien skrev:

Åå, der har jeg ikke tenkt på å sjekke. Hva søker du på?

Bfp announcement  😄

allesote

Spent på resultatet! Krysser fingrene for deg!!

plastfolien

God morgen! Jeg tok tre tester. 2 vanlige og 1 sensitiv. De vanlige fikk ikke noe utslag, men jeg syns jeg kan skimte en strek på denne? Er det noen som ser det samme som meg? :ninuskapus:

93CD364E-1A38-49BB-BF9D-03B7ED875005.jpeg

Edited by plastfolien

Gakkepus
5 minutter siden, plastfolien skrev:

God morgen! Jeg tok tre tester. 2 vanlige og 1 sensitiv. De vanlige fikk ikke noe utslag, men jeg syns jeg kan skimte en strek på denne? Er det noen som ser det samme som meg? :ninuskapus:

93CD364E-1A38-49BB-BF9D-03B7ED875005.jpeg

Ja! Tenkte på deg idag tidlig 😄 jeg der streken! 9dpo? Når skal du teste igjen? 

plastfolien
Akkurat nå, Gakkepus skrev:

Ja! Tenkte på deg idag tidlig 😄 jeg der streken! 9dpo? Når skal du teste igjen? 

Nå er det 10 dpo 😊 Tenker jeg tester igjen i morgen tidlig👍🏼

plastfolien

Eller kanskje jeg er 9 dpo @Gakkepus ? Positiv El test 30.12. 🤔

Gakkepus
1 minutt siden, plastfolien skrev:

Nå er det 10 dpo 😊 Tenker jeg tester igjen i morgen tidlig👍🏼

Fantastisk! Veldig spent på dine vegne! Krysser fingrene 🤞🤞