Jump to content
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Recommended Posts

Tyah
22 minutter siden, plastfolien skrev:

5 dpo.

Svake mensmurringer og vondt i korsryggen. Den evige symptomjakten altså :fnise: Har så lyst å ta en tidligtest i morgen (10 ml/u), men det er vel egentlig bare bortkasta penger. Prøve å holde meg lengst mulig.....

Det høres lurt ut.. Å ta test tidlig er værtfall ikke lurt. Det har bare gjort meg mer utålmodig og usikker værtfall :) 

Fortsetter under...

plastfolien
5 minutter siden, Tyah skrev:

Det høres lurt ut.. Å ta test tidlig er værtfall ikke lurt. Det har bare gjort meg mer utålmodig og usikker værtfall :) 

Ja, det kommer bare til å virke mot sin hensikt er jeg redd for :vetikke:

lille_frosk

Sikkert veldig lurt å vente med test ja, jeg vet ikke helt om jeg klarer det selv. DPO går så saaaaakte!

plastfolien

6 dpo

Fikk ikke sove i går pga stikking i magen, og det har vært samme i gjennom dagen i dag. I tillegg Har jeg fått en monsterkvise, jeg som aldri pleier å ha kviser 🙉 

Uff, dagene i DPO land går så sakte altså.. 

Tyah

Her er det omvendt! Jeg har slitt med uren hud, men huden min har vært helt fantastisk siste tiden 😁

Så spennende med disse symptomene! Jeg krysser fingrene for deg.

plastfolien

Gosh i kveld har jeg hatt skikkelig mye luft i magen (veldig unormalt til å være meg..) og det bobler liksom nederst i magen. Veldig rar følelse. I tillegg har jeg hatt skikkelig metallsmak i munnen siden lunsjtider.

Håper håper håååper dette er noen supertidlige tegn på at spira kanskje sitter, men det er jo fremdeles veldig tidlig :vetikke:

Annonse

plastfolien

7 dpo.

Nå blir det litt mye informasjon her, men det er jo en dagbok så jeg kjører på :P I dag har jeg hatt en rar type utflod som kommer når jeg tørker meg. Er blankt og veldig slimete, med innslag av gule klumper :vetikke: Du vet, den typen når du snyter deg når du er skikkelig forkjøla.. 
Fortsatt vondt i korsryggen, men har litt mindre bobling i magen sammenlignet med i går. Bare 3 dager til jeg tillater meg selv å teste. Iiiik :alice:

Gakkepus
2 timer siden, plastfolien skrev:

7 dpo.

Nå blir det litt mye informasjon her, men det er jo en dagbok så jeg kjører på :P I dag har jeg hatt en rar type utflod som kommer når jeg tørker meg. Er blankt og veldig slimete, med innslag av gule klumper :vetikke: Du vet, den typen når du snyter deg når du er skikkelig forkjøla.. 
Fortsatt vondt i korsryggen, men har litt mindre bobling i magen sammenlignet med i går. Bare 3 dager til jeg tillater meg selv å teste. Iiiik :alice:

Hadde mye at det samme. Høres veldig lovende ut! xx

plastfolien
3 timer siden, Gakkepus skrev:

Hadde mye at det samme. Høres veldig lovende ut! xx

Åå jeg krysser fingrene :nigo:

plastfolien

8 dpo.

Våknet opp med den samme deilige metallsmaken og la meg relativt kvalm i går. Korsryggen kjennes fortsatt sliten ut, og det bobler til tider i magen. Av en eller annen grunn har jeg begynt å tenke at det ikke har klaffet denne mnd, men håper jo såklart jeg tar feil. Begynner testingen på tirsdag, da er jeg 10 dpo :alice: 

lille_frosk
1 time siden, plastfolien skrev:

8 dpo.

Våknet opp med den samme deilige metallsmaken og la meg relativt kvalm i går. Korsryggen kjennes fortsatt sliten ut, og det bobler til tider i magen. Av en eller annen grunn har jeg begynt å tenke at det ikke har klaffet denne mnd, men håper jo såklart jeg tar feil. Begynner testingen på tirsdag, da er jeg 10 dpo :alice: 

Åååh, det er så spennende her inne nå!! 

Tyah

8 dpo.

Så spennende!! 😄 La mandagen fly avgårde slik at du kan teste (søndagen håper jeg går saaakte, elsker helg 🙈)

Pjusk
2 timer siden, plastfolien skrev:

8 dpo.

Det blir spennende på tirsdag! Får satse på at dagene går fort så du kan begynne testingen :jepp: 

Annonse

plastfolien

Omg! Tok nettopp av meg bhen, kjentes ut som puppene bare falt nedover 🙉 aldri føltes så tunge før. Tror nesten jeg må ta en test i morgen tidlig, 9 dpo, selvom det er altfor tidlig. 

Har så mange, så skader liksom ikke å bli vant til en eventuell negativ test 😝

Tyah

Det høres skikkelig lovende ut da! Lykke til med testing i morgen 😁

blomst12

Omg! Tok nettopp av meg bhen, kjentes ut som puppene bare falt nedover 🙉 aldri føltes så tunge før. Tror nesten jeg må ta en test i morgen tidlig, 9 dpo, selvom det er altfor tidlig. 

Har så mange, så skader liksom ikke å bli vant til en eventuell negativ test 😝

Lykke til med testing! Ikke for å få opp håpet ditt men jeg har fått positive tester 9 dpo i alle mine graviditeter! Kjempesvake,men likevel:) 

plastfolien
8 timer siden, Tyah skrev:

Det høres skikkelig lovende ut da! Lykke til med testing i morgen 😁

8 timer siden, blomst12 skrev:

Lykke til med testing! Ikke for å få opp håpet ditt men jeg har fått positive tester 9 dpo i alle mine graviditeter! Kjempesvake,men likevel:) 

Takk damer! Testene var like negative som jeg egentlig var forberedt på, 9 dpo er tiiiiidlig😫

håpet er ikke ute enda, jeg prøver på nytt igjen i morgen 😁

lille_frosk

Lykke til i morgen!! 

Tyah

9 dpo er veldig tidlig ja! Lykke til i morgen 😄

plastfolien

Klarte ikke dy meg, så i ettermiddag har jeg tatt to tester. Begge to ble ultrasvak-positiv  🙉 så svak at mannen ikke greide å se strek, men to venninner så strek på begge. Nå er jeg såå spent på i morgen tidlig!!