Jump to content
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Recommended Posts

plastfolien
36 minutter siden, tweet skrev:

Så koselig! Da er vi sniklesere begge to :fnise: Ja, her går det unna 😁 Vi begynte jo å prøve i går liksom. Husker det føltes som en evighet under prøvingen, og plutselig var jeg gravid og jeg lurte på hvor i svarten tiden ble av :P 

HEhe, men det er jo litt deilig da! Håper det går raskt her også 😁 passer liksom perfekt med permisjon på jobb.. Så bare krysse fingrene! :)

Fortsetter under...

plastfolien

Jaja, kanskje jeg ikke har så stabil syklus som jeg trodde :fnise: trodde jeg skulle hatt EL i morgen, men utifra el-testene de siste dagene har de såvidt blitt sterkere. Da håper jeg de tar seg skikkelig opp, sånn at el kommer hvertfall i løpet av de nærmeste dagene. Godt jeg har disse el testene da, ellers hadde jeg jo trodd vi fikk det til å klaffe uten å en gang ha el :fnise: 

Vi har i hvertfall lagt inn aksjer annenhver dag i en uke nå, så da er vi i en god rytme frem til EL melder seg ;) 

plastfolien

Kjenner at det egentlig er like greit at EL lar vente på seg, for da kan jeg ta meg et glass eller to på nyttårsaften uten å være bekymret :fnise:

plastfolien

Skal si jeg fikk et raskt hopp på El testene. Fra å være ganske svak til å bli rimelig sterk i dag. Kanskje jeg har EL i morgen likevel da :vetikke:

F9A69BA1-2A91-4DB3-8BA7-0EBA8110A02A.jpeg

Tyah

Så spennende 😄 håper det klaffer for dere ❤️

plastfolien
1 minutt siden, Tyah skrev:

Så spennende 😄 håper det klaffer for dere ❤️

Ja, veldig! Samme her. Og for dere! 

Typisk at i dag tidlig når jeg fikk denne positive testen, er mannen på jobb....fikk derfor ikke lagt inn aksjer i dag. Satser på at det holder at vi gjorde det i går, og evnt i kveld/morgen tidlig. :klo: * krysse fingrene * 

Annonse

plastfolien

Og der kom de typiske el smertene - stikkinger i magen og krampelignende følelse. Dritt at vi ikke fikk hatt oss i dag, håper det er noen overlevende fra i går, og at egget er mottakelig for noen i morgen tidlig :fnise: 

plastfolien

I dag fikk jeg negativ El test. Så da må egget ha sluppet utifra det jeg leser på nettet :vetikke: kjentes hvertfall sånn ut i natt: vi hadde sex før vi sovnet og etter ca 30 min fikk jeg helt sinnsyke smerter i magen, nederst til høyre. De ble så sterke at jeg ikke klarte å sove, aldri opplevd lignende😵 lå å fantaserte om at nå smeltet ting sammen, men det er vel litt optimistisk :fnise: uansett, da er jeg i dpo land. For en spennende tid fremover! 

Tyah

Nå blir det veldig spennende fremover! Gleder meg til å følge med 😁

plastfolien

Trodde ikke jeg skulle si det, men det skal jammen bli godt å komme tilbake til jobb og hverdag. Da tror jeg dagene mot den forhåpentligvis ikke kommende mens vil gå litt fortere :)  hvertfall dagene frem til jeg kan begynne å teste. 

Tyah

Det tenker jeg også! Dagene pleier jo å fly avgårde når man jobber, så satser på at tiden frem til testing og IKM går fort for oss 😁 

plastfolien

3 dpo.

Deilig med fri! Men nå er jeg altså så lei av å være forkjøla. Har vært tett i nesa i 3,5 uke nå. Tar 1000 mg C-vitamin (brusetablett) hver dag, 2 trankaplser og 1 tablett med vitamineral. Og folsyre selvfølgelig, så skulle jo tro kroppen får det den trenger av vitaminer? Jaja, det er vel prisen for å ha et yrke hvor jeg jobber med barn ;)

Nå skal jeg pangstarte året og trosse den tette nesa med årets første treningsøkt. Det blir hardt, men verdt det. Tenker også at stikkingen i magen blir lindret litt når jeg trener, det pleier hvertfall å hjelpe når jeg har mensen :klo:

lille_frosk

Wow - imponerende å trene 2. januar altså :fnise: Jeg er selv glad i å trene, og pleier å være flink til å trene regelmessig (ganske), men etter en pause fylt med mat konstant er det tungt å komme i gang igjen! Og hei forresten :nigo: Jeg hiver meg med her jeg!

Annonse

plastfolien
23 minutter siden, lille_frosk skrev:

Wow - imponerende å trene 2. januar altså :fnise: Jeg er selv glad i å trene, og pleier å være flink til å trene regelmessig (ganske), men etter en pause fylt med mat konstant er det tungt å komme i gang igjen! Og hei forresten :nigo: Jeg hiver meg med her jeg!

Hei - og du er hjertelig velkommen :biggrin: det var fryktelig tungt å komme i gang med trening igjen ja. Prøvde meg igjen i dag, det var minst like tungt :fnise:.. men da kan det bare gå en vei ;) 

lille_frosk
2 minutter siden, plastfolien skrev:

Hei - og du er hjertelig velkommen :biggrin: det var fryktelig tungt å komme i gang med trening igjen ja. Prøvde meg igjen i dag, det var minst like tungt :fnise:.. men da kan det bare gå en vei ;) 

Liker holdningen ;)

plastfolien

4 dpo.

I dag har jeg svake mensmurringer og fortsatt vondt i korsryggen. Mensmurringer er jeg vant til å ha, værre med smerter korsryggen. Det er fremmed for meg :klo: Men, ikke godt å si om det er et symptom eller ikke. Prøver jo å tolke hver eneste lille ting, blir jo nesten gal :P

plastfolien

Hvis ikke spiren sitter (er jo bare pp1, så er forsåvidt forberedt på det..) så vurderer jeg å prøve meg på litt slimløsende hostesaft neste pp..:biggrin:

lille_frosk
1 minutt siden, plastfolien skrev:

Hvis ikke spiren sitter (er jo bare pp1, så er forsåvidt forberedt på det..) så vurderer jeg å prøve meg på litt slimløsende hostesaft neste pp..:biggrin:

Er det vanlig hostesaft man drikker da eller? Ugh, jeg har et dårlig forhold til hostesaft ... Minner meg om jägermeister, og jeg har et dårlig forhold til jäger også:kvalm: 

plastfolien
12 minutter siden, lille_frosk skrev:

Er det vanlig hostesaft man drikker da eller? Ugh, jeg har et dårlig forhold til hostesaft ... Minner meg om jägermeister, og jeg har et dårlig forhold til jäger også:kvalm: 

Haha, samme her, men er verdt et forsøk :fnise:  ja, det er visst vanlig hostesaft man får kjøpt på butikken, feks solvipcept (eller hvordan man skriver det..:klo:). Skal visst hjelpe til slik at EL-slimet blir mer tyntflytende, og gjør det lettere for svømmerne :a034:

plastfolien

5 dpo.

Svake mensmurringer og vondt i korsryggen. Den evige symptomjakten altså :fnise: Har så lyst å ta en tidligtest i morgen (10 ml/u), men det er vel egentlig bare bortkasta penger. Prøve å holde meg lengst mulig.....