Gå til innhold
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Anbefalte innlegg

Marimba

Hvordan har det gått i dag? Har tenkt masse på deg! Var det dårlig stemning med svigers før minien kom også?.

Uff. Håper dere klarer å finne en god løsning, sånn at du slipper å grue deg til besøk. Tror jeg må fortelle svigermor nå hvor heldig jeg er som har henne (vi bor jo faktisk sammen nå). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

plastfolien
1 time siden, Marimba skrev:

Hvordan har det gått i dag? Har tenkt masse på deg! Var det dårlig stemning med svigers før minien kom også?.

Uff. Håper dere klarer å finne en god løsning, sånn at du slipper å grue deg til besøk. Tror jeg må fortelle svigermor nå hvor heldig jeg er som har henne (vi bor jo faktisk sammen nå). 

Det syns jeg du skal fortelle henne! For det er ingen selvfølge altså😊

det gikk faktisk greit i dag, bortsett fra at de inviterte seg på besøk igjen til helgen....🙄 men syns ikke de var sååå intense i dag (heldigvis!), kanskje de værste fødselshormonene mine har begynt å roe seg litt 🙊 og nei, var ikke dårlig stemning før mini kom, det begynte når magen hoppet ut. Da ble de liksom helt gærne..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lille_frosk

Jeg skjønner hver eneste lille mikrobit av følelsene dine i forhold til svigers :hjerte: Du skulle vært her rundt min forrige fødsel og barseltid, i den dagboken gikk det med mange tegn på svigers-forholdet 😛 Synd det skal være sånn, men kanskje bedre å ventilere i dagboken enn hjemme hele tiden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sullå

Så bra at det gikk greit med svigers på besøk. Synd at de kommer tilbake allerede neste helg, da! Krysser fingrene for at det går fint da også! Håper at du og samboeren sier i fra hvis de går over streken. 

Merkelig at det ble dårlig stemning etter at E kom. Skulle jo trodd at et tilskudd til familien førte til bedre stemning! 👶💙

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Hjelpes, lille, store gutten min! Som veide knappe 2500 gr ved fødsel, har nå vokst seg stor og sterk, og veier 4500 gram etter 5 uker 💙 Vi fullammer, og han spiser og spiser. Appetitten er det ingenting å si på! Jeg er så stolt. Jeg var såå forberedt på at amming skulle være vanskelig, vondt og slitsomt. Det har gått helt knirkefritt, og det er fantastisk. 

Innser at jeg har vært ekstremt heldig. Et svangerskap som gikk knirkefritt uten de store plagene, en fødsel som gikk greit for seg og amming som går så det suser. Må si det frister til gjentakelse. E blir definitivt ikke enebarn. Så sant vi er så heldige å bli gravide på nytt, da :Nikke: Men først må a mor ha kroppen for seg selv litt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Jeg har egentlig bestilt time på wax studio til helgen. Har tatt brasiliansk regelemssig i et par år, og nå er det 3 mnd siden sist. Hadde spart i 5 uker, og hadde time to dager etter fødsel. Hvor typisk :hoho:Men tanken på å la noen se det underlivet nå med tidenes amazonas, og etter syinga fra fødselen var litt avskrekkende, så nå tok jeg høvelen fatt. Guuud så deilig! Får en helt annen følelse av renhet :fnise: Voksing i studio får bli etter jeg har vært hos jordmor å sjekket at alt har grodd som det skal på seksukerskontrollen 🤗

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

boblevann
15 timer siden, plastfolien skrev:

Jeg har egentlig bestilt time på wax studio til helgen. Har tatt brasiliansk regelemssig i et par år, og nå er det 3 mnd siden sist. Hadde spart i 5 uker, og hadde time to dager etter fødsel. Hvor typisk :hoho:Men tanken på å la noen se det underlivet nå med tidenes amazonas, og etter syinga fra fødselen var litt avskrekkende, så nå tok jeg høvelen fatt. Guuud så deilig! Får en helt annen følelse av renhet :fnise: Voksing i studio får bli etter jeg har vært hos jordmor å sjekket at alt har grodd som det skal på seksukerskontrollen 🤗

Høres lurt ut - de vil jo uansett ikke vokse rundt sår eller ferske arr! Men herlighet, jeg kan forestille meg gleden av å få det bort :fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
13 minutter siden, boblevann skrev:

Høres lurt ut - de vil jo uansett ikke vokse rundt sår eller ferske arr! Men herlighet, jeg kan forestille meg gleden av å få det bort :fnise:

Jepp, tenker det bare hadde blitt bortkasta og stress. Og ja, det var SÅ deilig :hoho:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Lillegull har fått vaksine! Hjelpes så stor han har blitt. Seks uker! Sa det gjennom svangerskapet, sagt det de første ukene og jeg sier det igjen: hvor blir tiden av?! Han har gått opp 400 gr på 7 dager, veier snart 5 kilo. Han har nesten doblet fødselsvekten sin på seks uker. Begynner å lure på om det er kremfløte i brystene mine..😉 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Er så fornøyd med libero newborn bleiene! Bare synd lillegutt begynner å nærme seg overgang til ny størrelse. Og det finnes ikke libero newborn 3. Krise.. :grine: libero comfort og touch er dessverre uaktuelle pga prisen. Opp mot 60 kr for en pakke liksom. Det blir fort mye penger 😳 Rema1000 bleiene er definitivt utelukket pga elendig passform og ekstremt tynne - lekkasje ved hver bleie! Pampers skal vi gi en sjanse til - det samme skal vi med lillego. Håper vi finner noen vi blir fornøyd med!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimba
9 minutter siden, plastfolien skrev:

Er så fornøyd med libero newborn bleiene! Bare synd lillegutt begynner å nærme seg overgang til ny størrelse. Og det finnes ikke libero newborn 3. Krise.. :grine: libero comfort og touch er dessverre uaktuelle pga prisen. Opp mot 60 kr for en pakke liksom. Det blir fort mye penger 😳 Rema1000 bleiene er definitivt utelukket pga elendig passform og ekstremt tynne - lekkasje ved hver bleie! Pampers skal vi gi en sjanse til - det samme skal vi med lillego. Håper vi finner noen vi blir fornøyd med!

Må følge med når kiwi har kampanje på sånne esker med bleier. Jeg får beskjed på mail via libero-klubben. Ellers hjelper jo bleiekortet hos kiwi litt. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
4 minutter siden, Marimba skrev:

Må følge med når kiwi har kampanje på sånne esker med bleier. Jeg får beskjed på mail via libero-klubben. Ellers hjelper jo bleiekortet hos kiwi litt. 

Har de kampanjer på så små str også? Trodde det bare gjaldt de store størrelsene. Men da skal vi definitivt følge med ja! Og ja, det bleiekortet hjelper absolutt :tommelsmil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tonio

Og meny har to pakker for 79 kroner. :) så koster pakken 52,7 eller mer er det billigere å kjøpe på meny enn kiwi sin bleieavtale!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

sullå

Så herlig at E vokser godt! Ikke verst med kremfløte i puppene, i så fall! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her