Gå til innhold
plastfolien

En pluss en ble rimelig fort tre, gitt.

Anbefalte innlegg

plastfolien

Nå har jeg fulgt med i så mange dagbøker og bare ventet og gledet meg til  vi skulle begynne prøvingen. Og det skjer nå! 

25 år og vi har vært sammen i 7 år. Slutta på pilla i aug, og brukt kondom frem til denne mnd. Handlet inn haugevis med EL tester og graviditetstester, så da håper vi at en pluss en raskt blir tre 😉

Og det gikk kjempefort! Ble gravid på første forsøk, så fra side 4 begynner bildene med de ultrasvake (men positive!) testene :hjerte:

Endret av plastfolien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

plastfolien

I følge appen jeg bruker til å holde litt oversikt (flo) skal jeg ha EL 31.12. Forrige mnd tror jeg at jeg hadde  el noe senere enn hva appen hadde forutsett, fikk den typiske el-stikkingen ca en uke senere. Begynner testingen den 27.12 tenker jeg😊  så håper jeg det blir full klaff. Lov å være optimistisk vel😝

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyah

Så spennende 😄 Kjekt å se at det er noen  i samme alder som meg (sånn ca) som også skal starte prøvingen 😊

Det er selvfølgelig lov å være optimistisk! Jeg er det selv 🙈 Det lover jo godt at du har sluttet på prevensjon en god stund før prøvingen 😄 Masse lykke til fremover! Jeg skal følge med 😬

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
18 minutter siden, Tyah skrev:

Så spennende 😄 Kjekt å se at det er noen  i samme alder som meg (sånn ca) som også skal starte prøvingen 😊

Det er selvfølgelig lov å være optimistisk! Jeg er det selv 🙈 Det lover jo godt at du har sluttet på prevensjon en god stund før prøvingen 😄 Masse lykke til fremover! Jeg skal følge med 😬

Ja veldig spennende! Og jeg tenker det er viktig å være optimistisk 😁

Endret av plastfolien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Aryamili

Spennende! Her vil jeg gjerne følge med. 😊 Lykke til med PP1!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
21 minutter siden, Aryamili skrev:

Spennende! Her vil jeg gjerne følge med. 😊 Lykke til med PP1!

Tusen takk! Sett litt  i din dagbok, så kjedelig med lange sykluser. Håper de blir litt kortere 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Aryamili
2 minutter siden, plastfolien skrev:

Tusen takk! Sett litt  i din dagbok, så kjedelig med lange sykluser. Håper de blir litt kortere 😊

Takk, det ordner seg nok 😊 veldig kjipt, men kunne jo vært verre. Prøver å være positiv 😀 Ser frem mot neste PP. Men da må nesten mensen komme først 😆

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
1 time siden, Aryamili skrev:

Takk, det ordner seg nok 😊 veldig kjipt, men kunne jo vært verre. Prøver å være positiv 😀 Ser frem mot neste PP. Men da må nesten mensen komme først 😆

Jaa, men det er jo så kjedelig. Man blir så rastløs. Dagene går så sakte 😔

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sjokoladepiken

Hei. Så kjekt med dagbok, her følger jeg gjerne med. Masse lykke til👌❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
10 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Hei. Så kjekt med dagbok, her følger jeg gjerne med. Masse lykke til👌❤️

Så hyggelig, du er hjertelig velkommen!  😊 Tusen takk ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Tok min første EL test i går kveld. Den var (som forventet) negativ, så håper på sterkere strek i dag. Er i den fertile uka nå, så la likevel inn litt aksjer i dag tidlig ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sille4

Så spennende å komme inn i den fertile uka! Lykke til :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

Hmm, tok en eggløsningstest i går som var negativ, men ganske sterk strek. Tok ny i dag, da var det såvidt en strek🤔 og EL skal være 31.12. Burde ikke streken blitt litt sterkere i dag? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

plastfolien
5 timer siden, Sille4 skrev:

Så spennende å komme inn i den fertile uka! Lykke til :) 

Ja, veldig! Takk :) hadde vært gøy om vi fikk klaff med en gang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tyah
24 minutter siden, plastfolien skrev:

Hmm, tok en eggløsningstest i går som var negativ, men ganske sterk strek. Tok ny i dag, da var det såvidt en strek🤔 og EL skal være 31.12. Burde ikke streken blitt litt sterkere i dag? 

Dette skjer med meg også, derfor blir jeg helt gal av å teste 😂 Har selv tenkt at det kan ha med hvor konsentrert urinen er, og når på dagen man tester.. Men jeg vet ikke hvorfor det er sånn 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
1 minutt siden, Tyah skrev:

Dette skjer med meg også, derfor blir jeg helt gal av å teste 😂 Har selv tenkt at det kan ha med hvor konsentrert urinen er, og når på dagen man tester.. Men jeg vet ikke hvorfor det er sånn 😊

Ja, det er sikkert noe i det.. fra nå tror jeg at jeg skal teste på morran :) da har urinen fått godgjort seg i mange timer + at det blir samme tidspunkt. Håper på sterkere strek i morgen! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet

Jeg fikk mer nøyaktig resultat på ettermiddagen husker jeg! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien

De to øverste er tatt på kveldsurin, mens dagens er fra morgenurin. Syns jeg kan se en bitteliten økning/sterkere strek? Håper den tar seg opp og blir skikkelig positiv 31.12. Tenk om vi kunne klart å lage en baby på nyttårsaften 😍

2BD4D149-C61F-4500-AAE1-F4C9CF87BD70.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
plastfolien
10 timer siden, tweet skrev:

Jeg fikk mer nøyaktig resultat på ettermiddagen husker jeg! :) 

Interessant :) jeg får prøve meg frem. Er trossalt bare første "ordentlige" pp :) Hyggelig at du stakk innom dagboka forresten! Har smuglest litt i din helt siden du var prøver, synes graviditeten din har gått så fort :ninuskapus:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
tweet
3 timer siden, plastfolien skrev:

Interessant :) jeg får prøve meg frem. Er trossalt bare første "ordentlige" pp :) Hyggelig at du stakk innom dagboka forresten! Har smuglest litt i din helt siden du var prøver, synes graviditeten din har gått så fort :ninuskapus:

Så koselig! Da er vi sniklesere begge to :fnise: Ja, her går det unna 😁 Vi begynte jo å prøve i går liksom. Husker det føltes som en evighet under prøvingen, og plutselig var jeg gravid og jeg lurte på hvor i svarten tiden ble av :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her