Gå til innhold

Er du en sånn kvinne som ser rett frem? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Man er sannsynligvis ikke drømmepartnere når det eneste man "har til felles" eller tiltrekkes av er utseende. Her er det fantasien din som hjernevasker deg bare fordi du er så overfladisk i valg av damer du ser deg ut og får lyst til å kontakte.
Man er nok mye mer åpen for å kanskje treffe drømmemannen i en setting der man driver med noe man brenner for, for en drømmepartner skal jo brenne for det samme som deg, enten det er politisk engasjement, frivillighetsarbeid eller lidenskapelige hobbyer. De færreste har trening som lidenskapelige hobbyer som definerer det man har til felles i et forhold.

Anonymkode: fb367...44a

Hva man har til felles, kjemi osv vet man ikke før man har snakket sammen :) 

ts 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Man er sannsynligvis ikke drømmepartnere når det eneste man "har til felles" eller tiltrekkes av er utseende. Her er det fantasien din som hjernevasker deg bare fordi du er så overfladisk i valg av damer du ser deg ut og får lyst til å kontakte.
Man er nok mye mer åpen for å kanskje treffe drømmemannen i en setting der man driver med noe man brenner for, for en drømmepartner skal jo brenne for det samme som deg, enten det er politisk engasjement, frivillighetsarbeid eller lidenskapelige hobbyer. De færreste har trening som lidenskapelige hobbyer som definerer det man har til felles i et forhold.

Anonymkode: fb367...44a

Men det er også slik at utseendet er det som vekker interessen for en person.

Og det er da mange som treffer hverandre utenfor de settingene du nevner. Da vil jeg tro at det ofte er utseendet som tiltrekker og gjør at man får lyst til å snakke med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva man har til felles, kjemi osv vet man ikke før man har snakket sammen :) 

ts 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Du gir deg sannelig ikke. Som flere andre har påpekt, du virker desperat, og faktisk skikkelig desperat og creepy!
Respekter at kvinner ikke nødvendigvis er like gira på å snakke med deg som du er med de, og hør på hva vi sier når vi svarer deg her!

Anonymkode: fb367...44a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei sånn som stirrer rett frem, har vært mye på spinning etc og flere ganger har jeg sett og følt blikk på meg. Et par har også prøvd å ta kontakt, men jeg er ganske så sjenert og ekstremt lite glad i smalltalk pga at jeg er dårlig på det. Jeg stirrer rett frem rett og slett fordi jeg er redd for å innby til kontakt jeg ikke ønsker. 

Anonymkode: fbbc4...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Det er ikke et fasit svar her ts. Flere av damene som ser rett fram ønsker ikke kontakt med oververdenen. Andre er bare sjenert. Dersom du vil snakke med noen på et treningssenter er det tryggeste å si hei til de som gjentatte ganger initierer øyekontakt og ser bort. Det å lage en regel om at treningssenteret er no go for å møte kvinner er ikke lurt. Der jeg trener er det flere som har funnet hverandre. Hun ene som var nysgjerrig og så bort på meg endte opp med å bli sammen med en annen fyr på treningssenteret. Nå går de og trener sammen hele tiden. Det er jo på en måte det som er fint med å møte en på trening fordi da har man i alle fall noe til felles som begge liker å gjøre. Man taper bare på å være passiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en person som kan utstråle "utilgjengelighet". Jeg går på treningssenteret for å trene, på butikken for å handle og på legesenteret for å snakke med legen, rett og slett. 

Jeg har samboer og er selvsagt ikke interessert i å bli sjekket opp hverken her eller der. Behandler folk rundt meg høflig og fint, men har noen ganger opplevd at å være normalt hyggelig og smile kan gi menn falske forhåpninger og de blir veldig slitsomme å ha med å gjøre. 

Har ikke noe spesielt behov for å snakke med tilfeldige folk på gata eller treningssenteret, der holder jeg på med mitt - og gidder derfor ikke å invitere til samtale heller.

Anonymkode: efb49...eae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gift... trodde ikke treningssalen var et sjekkested. Nattklubb er vel bedre egnet?

Anonymkode: cf511...27c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Du gir deg sannelig ikke. Som flere andre har påpekt, du virker desperat, og faktisk skikkelig desperat og creepy!
Respekter at kvinner ikke nødvendigvis er like gira på å snakke med deg som du er med de, og hør på hva vi sier når vi svarer deg her!

Anonymkode: fb367...44a

Sånn som dette? :P

Do the creep:

 

Anonymkode: 1dc93...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GoldenLioness
På 13.2.2018 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

På trening så er man der for å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett ser jeg rett fram og beveger meg målbevisst fordi jeg er på vei et sted. Det er en grunn til at jeg befinner meg der jeg er, jeg driver ikke rundt på måfå og ser etter folk å snakke med... Det finnes ingen fasit på når, hvor og hvordan det er greit å ta kontakt, men for meg er første bud at du må ha noe å komme med og gi meg en grunn til å fortsette en samtale. Litt for mange, både IRL og på nett, ser ut til tro at å si hei (eventuelt fulgt av en klein kompliment. Jeg trenger ikke høre vilt fremmedes mening om kroppen og utseende mitt, ellers takk) er nok for å vekke interesse, og så er det tydeligvis opp til meg å drive samtalen videre... Kom med par, gjerne litt originale, setninger med en form for relevans for stedet/situasjon/annet du har grunn til å tro at jeg kan ha en grunn til å være interessert i og sannsynligheten for at vi har en samtale på gang øker kraftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...