Gå til innhold

Er du en sånn kvinne som ser rett frem? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv jente og har blitt kjent med flere guttevenner jeg har mye kontakt med. Synes det var kjekt når de snakket til meg :) Men det kommer an på hvordan man går frem

Anonymkode: 7d5b8...189

Hva er riktig fremgangsmåte for å ta kontakt med deg, synes du? :) 

-ts

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg er på trening så ser jeg meg ikke veldig rundt. Jeg er der for trening. Det hender jeg møter kjente, men da tar de kontakt med meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, treningssenter er jo en møtearena, så lenge det blir gjort på riktig måte tenker jeg da. Å stirre på en person for deretter å ta kontakt kan bli oppfattet som rart. Men scenario 2) dersom man møtes der titt og ofte, så kan det kanskje være innafor å si hei, slå av en kort prat, og utvikle praten etterhvert som man treffes gjentatte ganger. 

TS

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Personlig vil jeg være i fred på trening, og synes kontakt med fremmede er irriterende, men det er sikkert noen som synes det er kjekt. Inntrykket mitt er at mange damer synes menn som tar kontakt på treningssenteret er innpåslitne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du kommer langt med et normalt utseende, men enda lenger med en tiltrekkende og pirrende personlighet OG RIKTIG SETTING. Grunnen til at damene du ser på gata eller på vei til trening bare ser rett frem er fordi de skal fra A til B og går ikke der for å sjekke eller bli sjekket opp, de er ikke interessert i noe annet enn det de har på gjøremålsplanen. De samme damene ville kanskje gitt deg et flørtende blikk om dere var på en speed date greie der man faktisk har kommet for å sjekke og se an folk.
 

Anonymkode: fb367...44a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste som finnes er mannfolk som tar kontakt på trening, blir flau på deres vegne.

Ser rett frem fordi jeg ikke ser etter noen, og vil heller ikke ha kontakt. Uten om trening og jobb, kan man bli kontaktet.

Anonymkode: 6c0c8...9d3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg vil når jeg trener og svetter som en gris, er å få øyekontakt med folk.

Anonymkode: 70038...43d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Værste som finnes er mannfolk som tar kontakt på trening, blir flau på deres vegne.

Ser rett frem fordi jeg ikke ser etter noen, og vil heller ikke ha kontakt. Uten om trening og jobb, kan man bli kontaktet.

Anonymkode: 6c0c8...9d3

Helt enig. Veldig upassende. Og det må menn lære seg! Ikke rart de ikke har suksess på sjekkefronten når de bare velger settinger som passer DE selv, det må også være settinger som passer KVINNEN. Som nevnt over, SETTING har veldig mye å si! Det handler mye om manerer og folkeskikk egentlig.

Anonymkode: fb367...44a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser hardt rett frem eller i bakken fordi jeg er sjenert og litt folkesky. Møter så godt som alltid blikket til noen de gangene jeg kikker meg litt tilfeldig rundt :P ser også bort og vekk om det er noen jeg tenker kan tolke blikket mitt som sexinvitasjon, men det er som regel ikke norske menn. 

Anonymkode: 44dd2...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fordi jeg er sjenert, og fordi jeg ikke vil at noen skal tro at jeg stirrer på de. 

Anonymkode: 33174...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår! Det virker som felles enighet i at trening ikke er riktig arena uansett, og det tar jeg til etterretning. Ser at jeg har misforstått litt (indirekte: ikke forstått meg helt på kvinner). Men da skjønner jeg mer!👍

I tillegg kan man konkludere med at det er greit å ta kontakt med kvinner som ser rett fram (tunnelsyn), så lenge settingen er riktig! I tillegg kommer man (som mann) langt med et gjennomsnittlig utseende! 

Høres dette fornuftig ut? 

Det som isåfall mangler, og som kanskje vil være en hindring er: selvtillit?

-ts

Anonymkode: 5b1cc...d8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Jeg er en sånn som er rett frem 🙋🏼‍♀️

Jeg er bare generelt ikke glad i øyekontakt mer en Max 3 sekunder. Går da rett inn i en ukomfortabel «sone». Nå er jeg er litt vanskelig frøken når det kommer til min komfortsone gjeldende dette med blikk, klapp og klem da 😄 ser nok litt streng ut..

normalt utseende, oppegående fyr med humor så kommer du langt på vei 👌🏻 Hvertfall hos damene i tredveårene 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart du blir oversett av kvinner som er 10 år eldre. Kvinner pleier ikke gå så mye ned i alder. 

Anonymkode: 5407b...2d3

Tøys. Både jeg og flere venninner (vi er 36) har datet eller er sammen med yngre menn. Min kjæreste er 28. 

Anonymkode: d6849...84a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei :).

Har jeg som mann, med vanlig - normalt utseende, sjanse på de fleste kvinner? Det jeg prøver å si er: Kommer jeg langt nok med et vanlig utseende, selv om jeg ikke er modellpen?

Jeg ser kvinner jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med, omtrent hver dag. Dette er kvinner som er i tredveårene. Mange ser interessant ut.

Spesielt når jeg skal på trening, så registrerer jeg at veldig mange (kvinner) hverken ser seg rundt - de ser rett frem og går direkte inn på spinning-salen. Jeg ønsker å forstå, er det fordi man er lukket som person? Opptatt? Sjenert? 

Jeg prøver å forstå bare! Mange av kvinnene er sikkert 10 år eldre enn meg. 

Er selvtillit det som ødelegger for meg? 

 

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Altså, kvinner som skal på spinning skal på spinning. De prøver ikke å sjekke opp menn. De skal bare på spinning.

Mye mulig de er opptatt eller sjenerte, men prøv heller å sjekke opp etter treniningsøkten. Er umulig for oss på et forum å si om selvtillit ødelegger deg.

Anonymkode: c1234...760

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Almond skrev:

Jeg er en sånn som er rett frem 🙋🏼‍♀️

Jeg er bare generelt ikke glad i øyekontakt mer en Max 3 sekunder. Går da rett inn i en ukomfortabel «sone». Nå er jeg er litt vanskelig frøken når det kommer til min komfortsone gjeldende dette med blikk, klapp og klem da 😄 ser nok litt streng ut..

normalt utseende, oppegående fyr med humor så kommer du langt på vei 👌🏻 Hvertfall hos damene i tredveårene 😉

 

God lesing!! ;) 

-ts

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri i livet funnet på å prate til ei dame som virker negativ til å bli kontaktet, så vondt vil jeg verken henne eller spesielt meg selv. Øyekontakt og et smil er absolutt minimum, men betyr ikke nødvendigvis noe, så det sikreste er å la henne ta kontakt først. Ulempen er jo da at man må vente til at det kommer noen griser flygende forbi på vei til Helvete som har fryst over.

Anonymkode: 3651f...7cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår! Det virker som felles enighet i at trening ikke er riktig arena uansett, og det tar jeg til etterretning. Ser at jeg har misforstått litt (indirekte: ikke forstått meg helt på kvinner). Men da skjønner jeg mer!👍

I tillegg kan man konkludere med at det er greit å ta kontakt med kvinner som ser rett fram (tunnelsyn), så lenge settingen er riktig! I tillegg kommer man (som mann) langt med et gjennomsnittlig utseende! 

Høres dette fornuftig ut? 

Det som isåfall mangler, og som kanskje vil være en hindring er: selvtillit?

-ts

Anonymkode: 5b1cc...d8f

Nei, det er ikke greit å ta kontakt med kvinner bare fordi du føler for det. Om kvinnen har tunnellsyn er hun ikke åpen for å ha andre inn i sin sone og det blir uhøflig og påtrengende, på grensen til ubehagelig å ta kontakt da.
Er det i en setting der kvinnen ser mye rundt seg og er kontaktsøkende, som for eksempel på en fest eller speeddate setting hvor man faktisk er for å møte andre, da er det greit.
Høres ikke ut som at selvtillitt er det som mangler hos deg, men folkeskikk og sosiale antenner.

Anonymkode: fb367...44a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke annet en å ønske deg og alle andre single menn lykke til 🤣

huskeregel oppsummert;  

 -Ikke kontakt damer som ikke ser på deg og smiler først

-ikke kontakt damer før, under eller etter trening. Ikke rundt et treningsstudio generelt

-ikke kontakt en dame bare fordi du føler det. Du må vite hva hun føler først

-ikke kontakt en dame mellom A og B. Hun er på farten

-ikke på tinder,sukker etc heller, du oppfattes som kun ute etter sex

- ikke kontakt henne på jobb. Hun jobber....

- om du ikke har gitt helt opp så KAN du kontakte på bar/pub. Men pass på!!! Du kan oppfattes som nevnt i punkt 5

happy valentine 👍🏻💐

Endret av Almond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Almond skrev:

Kan ikke annet en å ønske deg og alle andre single menn lykke til 🤣

huskeregel oppsummert;  

 -Ikke kontakt damer som ikke ser på deg og smiler først

-ikke kontakt damer før, under eller etter trening. Ikke rundt et treningsstudio generelt

-ikke kontakt en dame bare fordi du føler det. Du må vite hva hun føler først

-ikke kontakt en dame mellom A og B. Hun er på farten

-ikke på tinder,sukker etc heller, du oppfattes som kun ute etter sex

- ikke kontakt henne på jobb. Hun jobber....

- om du ikke har gitt helt opp så KAN du kontakte på bar/pub. Men pass på!!! Du kan oppfattes som nevnt i punkt 5

happy valentine 👍🏻💐

Og om anledningen for kontakt allikevel skulle by seg så er det viktig at man får samtykke til å hilse på kvinnen før man sier "Hei!" :lillesky2:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, WubWub skrev:

Og om anledningen for kontakt allikevel skulle by seg så er det viktig at man får samtykke til å hilse på kvinnen før man sier "Hei!" :lillesky2:

 

 

Og hvem samtykke ser du da etter? Hvor god er du i dette? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er vedlig koselig å være tilstede og får med meg alt som skjer rundt meg, så jeg ser på alt og alle, mme det er jo ikke for å bli sjekket opp eller snakke med folk. Men heller fordi jeg synes det er koselig å få med meg alle de små tingene, ikke bare gå fra a-b og skyndte meg gjennom livet. Så igjen, ikke for å bli sjekket opp (men så klart, det er jo lov til å slå av en prat).

Anonymkode: 3d53a...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...