Gå til innhold

røff look eller pretty boy?


Arcticwolf

Anbefalte innlegg

Liker dere damer røff look og kanskje med litt arr eller liker dere best pretty boy look ala boyband good looking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener liksom hvis dere måtte velge eller ville velge. Ville dere hatt ( Aragorn, Jason Statham, Hugh jackman, Rgnar lothbrok ) røff 

eller ( zac efron, yngre brad pitt, justin timberlake ) pretty boy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musicalstjerna Hugh Jackman og Viggo Mortensen med pipestemmen er jo kjemperøffe :hoho:

 

Anonymkode: 2597a...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke preferanse for noen av delene.

Fine øyne, sjarm og intelligens er perfekt kombinasjon, som hos kjæresten. 

Jeg ville ikke nødvendigvis delt opp de eksemplene du kommer med i de to gruppene, det er først og fremst personlighetstypen, og ikke arr/mangel på arr på som interesserer meg. Og forsvinnende få menn over 25 ser ut som de er med i boyband. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har begge deler. Høy, muskuløs og mandig på mange måter, men så ansiktspen og opptatt av klær og mote at han slår ut på gaydaren til mange. :)

Alltid like morsomt når han blir sjekket opp av en hyggelig fyr, og må få et hint, fordi det aldri faller ham inn at han blir forsøkt sjekket opp. Fordi han selv er en slik som snakker med alle blir han like overrasket hver gang. :fnise:

Anonymkode: d6cad...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Arcticwolf said:

Mener liksom hvis dere måtte velge eller ville velge. Ville dere hatt ( Aragorn, Jason Statham, Hugh jackman, Rgnar lothbrok ) røff 

eller ( zac efron, yngre brad pitt, justin timberlake ) pretty boy

Ja takk til alle utenom Zac Efron, han Jason Statham har jeg ikke noe forhold til. Gjerne Hugh Jackman som Wolverine :)

Og selvsagt Jon Snow og Jamie fra Outlander. De er kanskje pretty boys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty boys er ikke mine greie iallefall. Da tenker jeg på de med perfekt dandert sveis, glatte i ansiktet og "pentøy".  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre brad pitt og leonardo dicaprio , men sier heller ikke neitakk til en som jason momoa som er en skikkelig glætt prettyboy som ung men fått røffere stil og arr som voksen.

Anonymkode: 74571...3a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenner på kjæresten i hettegenser, caps, store t-shirts, basketsko etc mer enn i finstasen. Orker ikke preppygutter. Liker street wear. Det er hot. Kjæresten i adidas er mer sexy enn kjæresten i Polo. Han ser litt mer "vill" ut på en måte, det tenner meg. Ikke skoleflink og korrekt. 

Anonymkode: a6e69...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt til sin tid. Kjæresten min er dritkjekk, og med et godt utgangspunkt er det gøy å se ulike antrekk og stiler. Jeg elsker det når han ser litt mer preppy/glatt ut, og jeg elsker det når han kler seg i hettegenser og sneakers. Jeg hadde syntes det var litt kjedelig dersom han hadde en snever stil som han fulgte slavisk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jason Statham er vanvittig kjekk, men det synes jeg Brad Pitt var som yngre også (for å nevne to eksempler fra de du ramset opp). Foretrekker hverken det ene eller det andre egentlig, synes både glatte og røffe menn kan være veldig fine, og har hatt kjærester av begge typer. Når det kommer til klesstil synes jeg hettegenser og sneakers er det mest sexy som finnes, men jeg foretrekker en mann som veksler mellom stiler og går i hva nå enn han føler seg vel i.  

Anonymkode: 5c0af...82e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foretrekker en punka/rocka stil. Jeg liker ikke sånne glætte femi fyrer. Det er viktig med hygiene, og alle ser bra ut i dress innimellom. Bare ikke hvitt, og fargesprakende.

Anonymkode: cba8b...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...