Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Heihei, hvordan er formen din? :) Går alt bra?

Hei du! ;) Jo her er formen bra, har faktisk fått kul på magen allerede..... mesteparten er vel luft, men eg har søren meg snart problemer med å skjule magen min ;) Ponchoer, store gensere og vide kjolar er mine "beste venner" for tida. hehehe :fnise: 

Snakka litt med min mamma om at magen min er så stor allerede no, og det ligg visst i familien. mammaen min kunne ikkje skjule magen sin etter passerte 8+0 då ho gjekk gravid med meg (og eg er hennar fyrstefødte).

No er det berre litt over 1 veka så skal eg ta blodprøven til duo-testen (2. mai) og dagen etter skal eg jo på den ekstra ultralyden hos Hausken for å sjekke om det blir ein eller to der inne ;) 

Eg har vert så stuptrøtt den siste veka, stått opp og gått på jobb og med ei gong eg har blitt ferdig for dagen har eg hatt nokre ærend før eg har laga meg middag, så har eg søren meg stupt rett i seng kva einaste kveld mellom 20-21. Eg er heilt utslitt for tida. Sitt jo og gjesper på jobb også.. ;) 

Du då? Eg har ikkje fått vert inne og lest i dagboka di på nokre dagar, men skal ta turen innom no og oppdatera meg ;) 

Eg har tenkt på å flytta dagboka mi sidan eg er blitt gravid, men føler liksom at eg kan komme til å "jinxe" det heile ved å gjera det før det er gått 12 veker, så eg veit ikkje om eg faktisk tør å flytte dagboka før etter det. ;) Kven seier at eg er overtruisk? hehehe nei det er eg ikkje i det heile *plystre, plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioi, kul på magen allerede altså? Det er gøy da, begynner vel å bli litt vanskelig å skjule eneste, men bare om et par uker kan du skrike ut at du er gravid. Hoho, det blir gøy :) Apropos mage, ingenting kan vel slå magen til Sandra Lyng Haugen (Så på vg.no at hun er gravid)- den store magen og kun 11 uker på vei. Det er det sykeste. Får du den kulemagen der om 3 uker så kan du like greit fortelle folk at du er gravid. Hehe. Føler selv at magen har vokst, men det handler vel mest om at den er oppblåst, ikke minst handler det om at jeg spiser alt jeg kommer over om dagen. Jeg er så suuulten :fnise:

Joda, alt fint her. Hadde en litt turbulent natt og formiddag i går med litt blødning, men etter time hos gynekolog så viste det seg at alt var i sin skjønneste orden. Puh!! Formen er fin, men kjenner meg veldig godt igjen i den trøttheten som du snakker om. Jeg er sykemeldt denne uken her (pga blødning og gynekologen mente jeg burde ta det med ro), så roer ned og forsøker å sove når jeg har behov for det. 

Tenkte på å flytte dagboka mi selv, men sist jeg gjorde det så gikk det galt. Men, da flyttet jeg dagboken nærmeste med en gang jeg fikk positiv test å da. Uansett, tenker jeg venter litt jeg ;) 

Ellers skal jeg på ny ultralyd 9+1, ikke førstkommende fredag men neste. Det blir siste oppfølging hos klinikken jeg har holdt til. Har bestilt time hos fastlege førstkommende mandag for å søke om fødeplass (ja vet, helt sykt tidlig, men fikk beskjed om å gjør dette med en gang). Etter det tar jeg nok kontakt med jordmor. Jeg er glad jeg for at jeg har avtaler fremover, det gjør meg litt tryggere :) 

Så spennende det blir å få vite om det er en eller to der inne da, sikkert fint å få overstått den duo-testen og. Hvor raskt får du svar på prøven? 

Gratulerer med overstått uke 8 forresten. Jeg har full kontroll siden du er tre dagen før meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oioi, kul på magen allerede altså? Det er gøy da, begynner vel å bli litt vanskelig å skjule eneste, men bare om et par uker kan du skrike ut at du er gravid. Hoho, det blir gøy :) Apropos mage, ingenting kan vel slå magen til Sandra Lyng Haugen (Så på vg.no at hun er gravid)- den store magen og kun 11 uker på vei. Det er det sykeste. Får du den kulemagen der om 3 uker så kan du like greit fortelle folk at du er gravid. Hehe. Føler selv at magen har vokst, men det handler vel mest om at den er oppblåst, ikke minst handler det om at jeg spiser alt jeg kommer over om dagen. Jeg er så suuulten :fnise:

Joda, alt fint her. Hadde en litt turbulent natt og formiddag i går med litt blødning, men etter time hos gynekolog så viste det seg at alt var i sin skjønneste orden. Puh!! Formen er fin, men kjenner meg veldig godt igjen i den trøttheten som du snakker om. Jeg er sykemeldt denne uken her (pga blødning og gynekologen mente jeg burde ta det med ro), så roer ned og forsøker å sove når jeg har behov for det. 

Tenkte på å flytte dagboka mi selv, men sist jeg gjorde det så gikk det galt. Men, da flyttet jeg dagboken nærmeste med en gang jeg fikk positiv test å da. Uansett, tenker jeg venter litt jeg ;) 

Ellers skal jeg på ny ultralyd 9+1, ikke førstkommende fredag men neste. Det blir siste oppfølging hos klinikken jeg har holdt til. Har bestilt time hos fastlege førstkommende mandag for å søke om fødeplass (ja vet, helt sykt tidlig, men fikk beskjed om å gjør dette med en gang). Etter det tar jeg nok kontakt med jordmor. Jeg er glad jeg for at jeg har avtaler fremover, det gjør meg litt tryggere :) 

Så spennende det blir å få vite om det er en eller to der inne da, sikkert fint å få overstått den duo-testen og. Hvor raskt får du svar på prøven? 

Gratulerer med overstått uke 8 forresten. Jeg har full kontroll siden du er tre dagen før meg ;) 

Nei eg er ikkje så stor som Sandra Lyng Haugen, men om det fortsett slik blir eg kanskje det. 😂 Tenker det er ein del luft i den kulen og, men eg klarer nok ikkje å skjule den så mykje lenger 😉

 

20180425_210054.jpg

Hahaha ja eg og et mykje no. I dag hadde eg eit kick på drops, ikkje så bra sidan det er mykje sukker.... men eg får prøva å tøyla det litt. 😊 

Er så godt at det gjekk fint med både deg og spira! 😏 Tenker det var ein stressande periode fram til du fekk sjå at den vetle bønna var i orden 😀

Ja her og blir det hektisk i neste veka: onsdag 2. mai skal eg på KK og ta første del av du testen. Blodprøve til gentesting, før eg på torsdag 3. mai (dagen før du skal på UL) skal eg på ekstra UL hos Hausken for å vera sikker på kor mange det verkeleg er der inne. 😉

Deretter blir det ein liten pause fram til 23. mai. Den dagen tar eg fri frå jobb sidan eg først skal på andre halvdel av duotesten: ultralyd med måling av nakkefold. Eg får visstnok svaret på testen der og då. Det er derfor eg skal inn på KK i neste veka slik at alle testene er ferdige med svar innan eg kjem på UL. Deretter skal eg til fastlegen min for første svangerskapskontroll hos ho sånn i 14.00 tida. Blir ein hektisk dag 😊

Ja, det er lett å følgja deg og då du berre ligg tre dagar etter meg! 😀  

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nesten! Men, såå fint da 😍 Imponert over magen allerede. Tipper det er to der inne ja 🙈😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+5 

Merker at familien (både svigermor og min eigen mamma) er begynt å bli litt vel overbeskyttande. Eg har fått eit nytt mantra: "eg er GRAVID, ikkje INVALID!!" Er overlykkelig for at eg faktisk kan unngå dei begge to om eg føler for det ;) for no er det sånn at dei ikkje vil ha meg til å gjera nokon ting. Eg blir sprø av det :bond:HALLO! Eg skal fortsatt klare å klippe hekken, og kan faktisk stå i ei gardintrapp sjølv om eg er gravid!!!!! Eg har ingen planer om å kutte av meg beina med den hekksaksa, og skal heller ikkje stå og danse i toppen av den gardintrappa!!! ARGH!!! Ok, eg skjønner at dei er bekymra, men kom igjen! PUH, godt å få det ut. ;) Eg vart faktisk så oppskjørta at eg måtte ringe pappen min og klage litt i går, eg grein faktisk ein skvett og, for plutselig følte eg meg som at eg ikkje fekk bestemma nokon ting, og eg overreagerte sikkert ein smule også pga. hormonar. :biggrin:

Ellers går det fint, har blitt godt vandt med murringane i livmora. Det er heller sånn at eg verkeleg legg merke til det om/når dei forsvinn for ein periode. Då kjenner eg godt at dei er vekke. :overrasket: Eg er lika trøtt fortsatt, har no fått eit rituale med at eg legg meg sånn i 9-tida sånn at eg får meg 8 timars søvn på kvardagar. Men i natt til i går fekk eg ikkje sove, og me hadde bestemt oss for å gå på kino i gårkveld, så då me endeleg var heime sånn i halv-ti tida på kvelden stupte eg i seng og sov samanhengande :overrasket: heilt til klokka 8 i dag. ;) Og eg driv fortsatt på og gjesper no :) Skal snart lage meg litt å eta ;)

No er det ikkje mange dagane til eg skal ta blodprøven for gen-testing til duo-testen og dagen etter, den 3. mai, er det endelig tid for UL igjen! ;) Då får me endelig veta om me er så heldige å få sjå 2 bankande hjarter eller eit bankande hjarta. Sjølv håper eg no veldig sterkt at me får sjå to, men er jo og klar over at det er veldig vanleg med ein såkalla "vanishing twin" og at det er like stor sjans (viss ikkje større sjans) for at det er det som er tilfellet. Uansett blir eg overlykkeleg om det fortsatt er liv der inne :nori:

 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser her. Syns det er så fantastisk at du har blitt gravid, og veldig spennende å lese om dine erfaringer. Jeg er 30 uker på vei med førstemann og syns der er spennende å høre hvordan andre opplever et svangerskap (Og hvordan andre har opplevd det å bli gravid). Jeg kjenner meg veldig igjen i det å bli sliten av "ingenting" i starten. Veldig rar følelse for en som pleier å ha litt kapasitet. Jeg er veldig spent på alt som skal skje med deg fremover og håper og tror alt går bra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.4.2018 den 15.19, Lidis88 skrev:

Snikleser her. Syns det er så fantastisk at du har blitt gravid, og veldig spennende å lese om dine erfaringer. Jeg er 30 uker på vei med førstemann og syns der er spennende å høre hvordan andre opplever et svangerskap (Og hvordan andre har opplevd det å bli gravid). Jeg kjenner meg veldig igjen i det å bli sliten av "ingenting" i starten. Veldig rar følelse for en som pleier å ha litt kapasitet. Jeg er veldig spent på alt som skal skje med deg fremover og håper og tror alt går bra :)

hei, hei!

er så kjekt å høyra med sniklesarane og ;) Eg er sjølv overlykkelig med at me vart gravid og det på fyrste forsøk og! :) Så kjekt at du er komt så langt då, greit for oss andre (meg sjølv spesielt) å ha nokon som er kome eit stykke vidare i sjølve prosessen å kunna høyra med om gangen i det som no skal skje ;) 

Ja, den følelsen av at eg vert fort sliten den er veldig uvant! Eg er glad i å trene både jogging og styrke, men der har eg verkeleg sklidd heilt ut i det siste. Men det er ikkje berre pga graviditeten, men hovudsaka er nok det for slimet i halsen som gjer til at eg brekker meg vert det meir av når eg tek meg litt ut. så i tillegg så har eg pollenallergi, så her om dagen hadde eg klart å gløyma å ta medisinen min, då var eg så tungpusta og tett i nasen at eg vart hengande langt etter gubben då me gjekk ein tur ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+0

NI ferdiggåtte veker! Ingenting nytt å melde i forhold til symptomer eller trøtthetsfølelse. I dag sovna eg på sofaen rett etter middag og sov heilt til klokka 20:00, så no er eg litt meir opplagt og våken enn det eg pleier å vera på denne tida ;)

På onsdag (2. mai) skal eg ein tur på kvinneklinikken og ta den fyrste delen av Duo-testen, nemleg blodprøven/gentesten. Så skal eg på ultralyd hjå hausken att på torsdag ettermiddag. Igjen grugleder eg meg ;) Eg håper jo virkelig at eg får sjå to bankande hjarter, men er førebudd på at det berre er eit nett som sist. Uansett vert eg jo overlykkeleg for det (berre det er ein med liv der inne), men det hadde berre vore så utruleg kjekt med to :) 

I morgo Skal me prøva bunadane våre :) Eg har berre vore utan bunad nokre få gonger i livet på 17. mai, så eg håper eg skal få til å passa inn i den til 17. mai. Dei fleste luktar nok lunta om eg ikkje kjem i bunad, då eg er den som ALLTID går i det og tidlegare har heve meg rundt og sydd den ut når den har "krympa i skapet". så eg skal prøva å gjera mitt besta for å få den på meg ;) Eg tviler på at eg får det til utan litt arbeid, men eg må jo prøve uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med blodprøve i dag, og UL i morgon! :tommel: Det blir jo utrulig spennande å sjå om det er eitt eller to små bankande hjerter der inne. :hjerte: Lykke til, Ysera!  :duskedame: :danse:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mirabella76 skrev:

Lykke til med blodprøve i dag, og UL i morgon! :tommel: Det blir jo utrulig spennande å sjå om det er eitt eller to små bankande hjerter der inne. :hjerte: Lykke til, Ysera!  :duskedame: :danse:

Takk @Mirabella76!

Blodprøven og timen gjekk fint i dag. Då eg fortalde jordmora at det var usikkert om det er ein eller to der inne, vart ho nysgjerrig og spurte fint om ho kunne få prøva å sjå om det var ein eller to. ;) Eg takka såklart ja. Det var ikkje så veldig mykje me fekk sett utanom to fostersekker... Jordmora var rask med å sei at dei var for små og låg for langt bak til at ho kunne sjå nokon ting. Så spurte ho fint om eg kunne ringa ho i morgo etter den innvendige ultralyden med resultatet av den. ;) 

Grugleder meg veldig no til i morgo, for dagens "fadese" hjalp ikkje på lille, paranoide meg sin tankeverksamheit ;) Det rare her var at jordmora kommenterte på at begge fostersekkane var like store, men at ho ikkje klarte å sjå nokon ting i det heile. Ved forrige UL var den eine definitivt mindre enn den andre, så no er eg endå meir forvirra. Skal bli godt å få det heile avgjort i morgo. er berre litt redd for at ingen av dei klarer seg no. Nei, må berre smøra meg med tolmodigheit og venta til i morgo ettermiddag. Heldigvis er det ikkje lenger eg må venta.

 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande då! :lur: Men skjønnar jo at du er enda meir forvirra no enn før, etter det jordmora sa i dag. Men då er det iallfall håp om at det er to små der inne, viss fostersekkane såg like store ut. :Nikke: Håpar tida går fort fram til i morgon ettermiddag, sånn at du endelig kan få eit sikkert svar! :) 

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande då! :lur: Men skjønnar jo at du er enda meir forvirra no enn før, etter det jordmora sa i dag. Men då er det iallfall håp om at det er to små der inne, viss fostersekkane såg like store ut. :Nikke: Håpar tida går fort fram til i morgon ettermiddag, sånn at du endelig kan få eit sikkert svar! :) 

Ja, skikkelig forvirrande. :Nikke: Men og frustrerande sidan ho ikkje klarte å sjå noko anna enn to tomme fostersekker der, då begynta hjarta mitt å hamra ganske kjapt og eg kjende eg vart nervøs for å ha mista begge utan at eg hadde fått det med meg... huff, den følelsen var verkeleg ikkje god.

Men skal uansett bli godt i morgo å få eit klart svar ;)

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, det var litt av en lesning her inne,  skjønner godt at du er forvirret etter dagen i dag altså. Hørte hun hjertebank? Eller så hun et "hoppende hjerte" på ultralyden? Håper virkelig at de bare ligger litt gjemt bak der og at du får svaret du ønsker deg i morgen :) :hjerte: Men, jordmoren sa ingenting mer? Hvis du skulle hatt to tomme forstersekker, så skulle det vel ha kommet ut i form form blødning? Å du har jo ikke blødd? 

Jeg tror det her skal gå bra jeg, at dette bare er en misforståelse. Jeg heier!!! :) 

 

Endret av Chickenwings85
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oi, det var litt av en lesning her inne,  skjønner godt at du er forvirret etter dagen i dag altså. Hørte hun hjertebank? Eller så hun et "hoppende hjerte" på ultralyden? Håper virkelig at de bare ligger litt gjemt bak der og at du får svaret du ønsker deg i morgen :) :hjerte: Men, jordmoren sa ingenting mer? Hvis du skulle hatt to tomme forstersekker, så skulle det vel ha kommet ut i form form blødning? Å du har jo ikke blødd? 

Jeg tror det her skal gå bra jeg, at dette bare er en misforståelse. Jeg heier!!! :) 

 

Jordmora såg absolutt ingen foster, ho meinte sjølv at det var dei uansett for små til og låg for langt bak sidan det var utvendig ultralyd. Ho kunne skimta at det var noko inni fostersekkane, men verken ho eller meg såg noko hjartebevegelse... hehe ikkje så rart når ein ikkje kunne sei kvar det var eit foster og kvar det eventuelt begynta eller slutta. ;) Eg har ikkje hatt nokon blødning, og alle symptoma er like sterke - har ikkje hatt nokon endring der. Eg tenker og håper at det er i orden med den eine i alle fall, så krysser eg fingrane for at eg får beviset på det i morgo. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ysera skrev:

Jordmora såg absolutt ingen foster, ho meinte sjølv at det var dei uansett for små til og låg for langt bak sidan det var utvendig ultralyd. Ho kunne skimta at det var noko inni fostersekkane, men verken ho eller meg såg noko hjartebevegelse... hehe ikkje så rart når ein ikkje kunne sei kvar det var eit foster og kvar det eventuelt begynta eller slutta. ;) Eg har ikkje hatt nokon blødning, og alle symptoma er like sterke - har ikkje hatt nokon endring der. Eg tenker og håper at det er i orden med den eine i alle fall, så krysser eg fingrane for at eg får beviset på det i morgo. ;)

Ååå, det var utvendig ultralyd? Jamen daa så, trodde det var innvendig jeg. Men når det er utvendig så er det vel kanskje ikke så rart. Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra i morgen :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg trur det går bra i dag, eg. :duskedame: Det er vanskelig å sjå noko med utvendig UL så tidleg, så ikkje så rart at jordmora ikkje klarte å sjå noko i går. Eg er så spent på kva du får sjå på TUL i dag, og om det er eitt eller to små hjerter som bankar der inne! :)

Med så tydelige graviditetssymptom som du har, så tvilar eg sterkt på at begge fostera har slutta å utvikla seg. Når det er sagt, så treng du ikkje nødvendigvis begynna å blø, sjølv om du mistar. Eg har to gangar opplevd MA i veke 6-7, og eg blødde ikkje ein dråpe blod nokon av gangane. Det vart oppdaga på tidleg UL. Eg hadde ingen graviditetssymptom, så eg mistenkte at noko var gale. Men det har jo du, så alt er nok bra skal du sjå! :kose:

Masse lykke til med UL i dag, Ysera! :tommelsmil: Eg heiar, og kryssar fingrane for at du får akkurat det svaret du ønskjer deg aller mest! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for dei gode vibbane og at de har kryssa fingrane heile gjengen! Her er det desverre ikkje gode nyheter! Her er det MA og Cytotec-kur i morgo. :grine:

humøret er ikkje på topp i dag kan ein trygt seie. Men, det er ikkje noko ein kan gjera med det utanom å ta kuren og prøva igjen! :sprettoy:

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei ysera, så utrolig trist :( det var ikke sånn det skulle gå!! Syns allikevel innstillingen din er beundringsverdig, og ønsker deg veldig lykke til med både det du skal igjennom nå, og et nytt forsøk  😗❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...