Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

Oj, no er det ikkje lenge att til TUL! Det er berre helga, ein arbeidsdag og SÅ har eg fått avspasere heile dagen tirsdag 17. Tenkte det ville vera lika greit å kunna ha tid for meg sjølv uansett kva resultatet blir av den UL'en. Er det positivt så kan eg jo nyte gleden og er det negativt så har eg mogelegheita til å kunna sørga litt i fred før eg må på jobb neste dag. ;) 

Natt til i dag fekk eg ikkje sova igjen, men no var det ikkje halsbrann som haldt meg våken. I natt forsvann nemleg ømheten og tyngden frå brystene mine heilt, følte meg heilt vanleg att og eg må innrømma at eg faktisk gjekk i litt panikkmodus i ein "liten" (stor) periode. MEN, google er min venn, så ved å surfe litt så fekk eg roa meg sjølv ned att litt, og når ømheten byrja å komma tilbake sånn i 12-tida på natta så slappa eg endelig godt nok av til at eg endelig fekk sova. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi, så spennende det blir på tirsdag. Herreguuuud!!! Den uka som kommer nå er virkelig viktig for oss altså. Jeg har også fri den dagen det er TUL. Å heldigvis så er det på en fredag, så hvis det går til helvete så kan jeg bruke helga på å ha det dritt. Jeg skal aldri gjøre som sist i hvertfall. Da hadde jeg TUL en time før jeg skulle på jobb. Ikke særlig gjennomtenkt må jeg si... 

Hehe, kjenner meg igjen den ømheten i brystene som kommer og går litt. Veldig som det kommer og går óg faktisk. Merkelig det der. Men ja, føler puppene mine har blitt større. Går det bra på TUL på fredag så skal jeg feire med å kjøpe en ordentlig god og dyr bh! :fnise:

Men, hvordan er kvalmen da? Jeg har ikke et snev av kvalme jeg. Æsj altså, det gjør meg litt stresset. Selvom jeg har venninner som ikke har kjent noe på det i svangerskapet. Det er jo individuelt selvsagt, men likevel. Alt som gir meg tegn på at jeg faktisk er gravid, vil jeg ha. Men altså, ikke for mye heller da :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Oioioi, så spennende det blir på tirsdag. Herreguuuud!!! Den uka som kommer nå er virkelig viktig for oss altså. Jeg har også fri den dagen det er TUL. Å heldigvis så er det på en fredag, så hvis det går til helvete så kan jeg bruke helga på å ha det dritt. Jeg skal aldri gjøre som sist i hvertfall. Da hadde jeg TUL en time før jeg skulle på jobb. Ikke særlig gjennomtenkt må jeg si... 

Hehe, kjenner meg igjen den ømheten i brystene som kommer og går litt. Veldig som det kommer og går óg faktisk. Merkelig det der. Men ja, føler puppene mine har blitt større. Går det bra på TUL på fredag så skal jeg feire med å kjøpe en ordentlig god og dyr bh! :fnise:

Men, hvordan er kvalmen da? Jeg har ikke et snev av kvalme jeg. Æsj altså, det gjør meg litt stresset. Selvom jeg har venninner som ikke har kjent noe på det i svangerskapet. Det er jo individuelt selvsagt, men likevel. Alt som gir meg tegn på at jeg faktisk er gravid, vil jeg ha. Men altså, ikke for mye heller da :fnise:

Lykke til! Jeg ble ikke kvalm før i uke 9, så ga det seg igjen i uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Cati skrev:

Lykke til! Jeg ble ikke kvalm før i uke 9, så ga det seg igjen i uke 12. 

Puh 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ysera skrev:

Det er nok det at eg har hol i lokket over spiserøret (og som eg utan graviditet allereie må bruka medisinar for å halda i sjakk visse dagar) som gjer til at eg har fått eit større problem med halsbrann så tidleg i svangerskapet. ellers trur eg ikkje det hadde vore så gale. ;) ja det er veldig greit å ha sånn nokon lunde kontroll på det, i alle fall slik at ikkje treng å kasta opp lenger. :) Men kvalmen/uggenheten har eg null kontroll over, den kjem og går som det passar han ;) hehehe.

duotesten er den delen av fosterdiagnostikk som vert gjennomført ved hjelp av blodprøve og UL (måling av nakkefald) ja. Om dei etter dei testane seier at det ser greit ut så held eg meg til det, tenker me prøver å unngå for alt i verda ein fostervannsprøve om det ikkje vert heilt nødvendig. ;)  

Ja, eg skjønnar at du sikkert er meir utsatt for å få halsbrann då. Får håpa det ikkje blir altfor ille. Greit å unngå å kasta opp iallfall, sjølv om det ikkje er noko kjekt å gå rundt å vera uggen og kvalm heller. :spy:

Ok, då var det i så fall berre duotesten eg tok, altså blodprøvar og UL. Eg fekk beskjed om at alt såg så fint ut, og at det var veldig liten sjanse for at noko var gale. Så dei anbefalte meg ikkje å ta fostervannsprøve, og det var eg glad for å sleppa. For som du seier, så er det ikkje heilt uten risiko. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.4.2018 den 10.51, Chickenwings85 skrev:

Oioioi, så spennende det blir på tirsdag. Herreguuuud!!! Den uka som kommer nå er virkelig viktig for oss altså. Jeg har også fri den dagen det er TUL. Å heldigvis så er det på en fredag, så hvis det går til helvete så kan jeg bruke helga på å ha det dritt. Jeg skal aldri gjøre som sist i hvertfall. Da hadde jeg TUL en time før jeg skulle på jobb. Ikke særlig gjennomtenkt må jeg si... 

Hehe, kjenner meg igjen den ømheten i brystene som kommer og går litt. Veldig som det kommer og går óg faktisk. Merkelig det der. Men ja, føler puppene mine har blitt større. Går det bra på TUL på fredag så skal jeg feire med å kjøpe en ordentlig god og dyr bh! :fnise:

Men, hvordan er kvalmen da? Jeg har ikke et snev av kvalme jeg. Æsj altså, det gjør meg litt stresset. Selvom jeg har venninner som ikke har kjent noe på det i svangerskapet. Det er jo individuelt selvsagt, men likevel. Alt som gir meg tegn på at jeg faktisk er gravid, vil jeg ha. Men altså, ikke for mye heller da :fnise:

Ja, no grugleder eg meg noe heilt vilt! ein ting som er litt surt er at gubben er blitt sendt vekk på oppdrag, så eg er heilt åleina heile veka. bah! :frkk: Men eg skal klare det heilt fint, for det har eg bestemt meg for. :) Men tenk då: tenk om eg i morgo faktisk får sett ei lita reke med bankande hjarta.... Tenk om det er to? Då veit eg ikkje korleis eg kjem til å reagera.. overlykkelig, men og vetskremd for at noko skal gå gale. he, forresten når eg tenker meg om så blir vel det reaksjonen uansett om det er ein eller to, berre det er liv laga. ;) 

Eg er fortsatt litt uggen og eg et for mykje eller for fort, men eg har begynt å få taket på det no, så eg har faktisk ikkje kasta opp på lang tid. Det hender jo at eg på grunn av slimet i halsen brekker meg, men eg har klart å kontrollera det ved hjelp av pust. Så det går ganske greit.

hehehe, kjenner til det ønsket om akkurat nok symptomer sånn at ein "veit" at ein er gravid ;) 

På 14.4.2018 den 18.27, Mirabella76 skrev:

Ja, eg skjønnar at du sikkert er meir utsatt for å få halsbrann då. Får håpa det ikkje blir altfor ille. Greit å unngå å kasta opp iallfall, sjølv om det ikkje er noko kjekt å gå rundt å vera uggen og kvalm heller. :spy:

Ok, då var det i så fall berre duotesten eg tok, altså blodprøvar og UL. Eg fekk beskjed om at alt såg så fint ut, og at det var veldig liten sjanse for at noko var gale. Så dei anbefalte meg ikkje å ta fostervannsprøve, og det var eg glad for å sleppa. For som du seier, så er det ikkje heilt uten risiko. 

 

Ja, det er ikkje rart at eg har ganske kraftig halsbrann ;) Men det hjalp veldig å få syrenøytraliserande som fungerer i små mengder, no får eg faktisk sove heile netter :)  Ja, betre å vera litt uggen enn å ligga på golvet på dass og spy ;) Eg skal klara å takla litt uggenhet. 

Ja, eg og meiner det er lurt å unngå fostervannsprøven om eg kan det. Det var derfor eg spurde legen om å få gjennomføra duo-testen og så eventuelt ta det derifrå om det i det heile vert aktuelt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh! Då er eg tilbake frå TUL. :) De hadde rett damer: det var to inni der, MEN det er kun den eine som viser liv i dag med eit lite bankande hjarta. Eg skal derfor tilbake 3. mai for ein ny UL for å sjå om den andre forsvinn eller utviklar seg. Har det skjedd? Kjenner det at eg kjem til sitta her og googla i heile ettermidag ;) Eg har i alle fall aldri høyrt om at det blir liv i den eine mykje seinare enn den andre. Men, så har eg jo ikkje googla akkurat dette temaet opp og i mente før då ;) 

Tenk at dei faktisk festa seg begge to, eg er heilt satt ut av akkurat det eg no hehehe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Ysera skrev:

Puh! Då er eg tilbake frå TUL. :) De hadde rett damer: det var to inni der, MEN det er kun den eine som viser liv i dag med eit lite bankande hjarta. Eg skal derfor tilbake 3. mai for ein ny UL for å sjå om den andre forsvinn eller utviklar seg. Har det skjedd? Kjenner det at eg kjem til sitta her og googla i heile ettermidag ;) Eg har i alle fall aldri høyrt om at det blir liv i den eine mykje seinare enn den andre. Men, så har eg jo ikkje googla akkurat dette temaet opp og i mente før då ;) 

Tenk at dei faktisk festa seg begge to, eg er heilt satt ut av akkurat det eg no hehehe :) 

Gratulerer :) Trist hvis det ikke går veien med begge, men håper det er masse trøst i det ene bankende hjertet :hjerte: Det kan nok skje at det ene begynner å slå før det andre, men hvor langt er du på vei nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, QBee skrev:

Gratulerer :) Trist hvis det ikke går veien med begge, men håper det er masse trøst i det ene bankende hjertet :hjerte: Det kan nok skje at det ene begynner å slå før det andre, men hvor langt er du på vei nå? 

Tusen takk! :) Eg er strålande fornøgd med det eine bankande hjarta, :strix: overlykkelig for at det uansett er ein som lever der inne. Eg er berre lettare sjokkert over at begge to faktisk festa seg. ;) Og om det viser seg at det berre vert ein unge, så går det heilt fint! Om me derimot vert overraska med ein ekstra ved neste UL, så tek eg det med knusande ro og STOR glede! ;) Håper berre at me i alle fall får ein baby! det er det viktigaste!! ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med eit bankande hjerte på UL i dag! :hoppendeglad::hjerte: Eg tenkte meg at det var to der inne, så sterke positive testar du hadde så tidleg. :lur: Men synd om den eine tvillingen har slutta å utvikla seg.

Det blir spennande å sjå på neste UL, om det fortsatt er eitt bankande hjerte der inne, eller om det er to. :) Kor langt er du på vei no?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Gratulerer så mykje med eit bankande hjerte på UL i dag! :hoppendeglad::hjerte: Eg tenkte meg at det var to der inne, så sterke positive testar du hadde så tidleg. :lur: Men synd om den eine tvillingen har slutta å utvikla seg.

Det blir spennande å sjå på neste UL, om det fortsatt er eitt bankande hjerte der inne, eller om det er to. :) Kor langt er du på vei no?

 

 

Tusen takk! :strix: Er strålande fornøgd med det! Ja, 3. mai får me vita om det er "vanishing twin syndrome" eller om det faktisk vil resultera i tvillingar ;) I dag er eg 7+1 :) Har faktisk googla litt (ganske mykje om eg skal vera heilt ærleg) og det er fleire som har opplevd at eine fostersekken verkar tom eller at ein ser eit fosteranlegg utan liv ved TUL der ein ved seinare UL finn to bankande hjarter, så me får sjå. Vert uansett spanande!!! :) 

35 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

GRATULERER! ❤️

Tusen takk!! :hjerte: No ventar eg i spenning på resultatet av din ultralyd!!! ;) Det er på fredag sant? Eg hugsar ikkje heilt feil der no gjer eg?

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bankende hjerte! 

Og så venter vi alle i spenning på 3. mai. Det kan jo gå begge veier. Så spennende! Uansett helt fantastisk at du har hvertfall ett bankende hjerte inni der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ysera skrev:

Tusen takk!! :hjerte: No ventar eg i spenning på resultatet av din ultralyd!!! ;) Det er på fredag sant? Eg hugsar ikkje heilt feil der no gjer eg?

Så glad på dine vegne altså. Full klaff med bankende hjerte på første forsøk 👏🏼😄 Blir spennende å se hvordan det går 3.mai da, om det andre har startet opp utviklingen. Men, så herlig at du har fått bekreftet at det er bankende hjerte inni der ❤️

Du har rett, jeg skal ut i ilden på fredag. Ahh, kjenner jeg grugleder meg 🙈 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sisti skrev:

Gratulerer med bankende hjerte! 

Og så venter vi alle i spenning på 3. mai. Det kan jo gå begge veier. Så spennende! Uansett helt fantastisk at du har hvertfall ett bankende hjerte inni der. 

tusen takk! :strix: ja, eg kjem til å vera "high strung" når det nærmar seg 3. mai ;) og ja, eg er supernøgd og overlykkelig for eit bankande hjarta, så blir det berre ein stor bonus om det blir eit til. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chickenwings85 skrev:

Så glad på dine vegne altså. Full klaff med bankende hjerte på første forsøk 👏🏼😄 Blir spennende å se hvordan det går 3.mai da, om det andre har startet opp utviklingen. Men, så herlig at du har fått bekreftet at det er bankende hjerte inni der ❤️

Du har rett, jeg skal ut i ilden på fredag. Ahh, kjenner jeg grugleder meg 🙈 

Åh du er så god!! :klem: ja, det blir skikkelig spanande den 3. mai ;) Er fortsatt himmelfallen og overlykkelig for at eg faktisk er gravid og at den eine faktisk viser liv og utvikling :) så i dag turde me å fortella våre søsken og deira sambuar/forlovede dei gode hyhendene. 

 

Dette går so fint so, du skal sjå eg får rett i at det blir desemberbaby på oss begge to ;) for som sagt: det har eg bestemt! :) Eg krysser ALT eg kan kryssa for at det går bra for deg denne gongen! Og grugleder eg sammen med deg på dine vegne!! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vil bare si et stort gratulerer til deg! Har fulgt dagboken din litt da jeg snart er 39 og holder på med IVF (søskenforsøk). Spennende å følge andre på samme alder. Så herlig at du har lykkes, det gir håp til andre 😊👍 Kommer til å følge deg videre også! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...