Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

Har tenkt litt over ting i dag, og har faktisk komt fram til at det var eit syptom som sotd veldig klart over alt det andre. Det var nemlig det at eg den siste veka har hatt mensmurringar, og det er fyrste gong i heile mitt liv at det har skjedd FØR mensen har komt. Vanlegvis fær eg mensen og så kjem murringane ein time etter det sånn ca. Så det er vel det som har gjort meg mest mistenksam, men for alt eg visste så kunne jo det og vera eit symptom frå Lutinusen ;) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ysera skrev:

Det lurte eg og litt på, trudde nemlig sidan det er på dagen 2 veker siden egguthentinga at det kanskje var litt mye med 2-3 uker på veg. 

Ja, eg vart veldig i stuss sjølv og, men har ingen peiling på hcg og mengde, eg meiner: det er jo aller fyrste gong i mitt liv at eg ser det resultatet på ein test!!! :bond: litt skremmande?? ja, men VELDIG kjekt?? HELL'S YEAH!! :bolledeig:

OK? Men kva betyr det?? At det to?? eller berre ein??

Eg blir jo berre meir oppasa av dettte ;) Hahahaha!

Det vi iallfall kan slå fast at det betyr er at det ikke er en kjemisk, du har høy HCG for å være så tidlig! Jeg tipper på to stk, men det kan nok være en også :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, QBee skrev:

Det vi iallfall kan slå fast at det betyr er at det ikke er en kjemisk, du har høy HCG for å være så tidlig! Jeg tipper på to stk, men det kan nok være en også :) 

Åh, det hjelper på, skuldrene vert senka net tnokre hakk her i gården då ;) Eg håper faktisk på to stykk, er blitt veldig glad i tanken på det. MEN, eg er også litt redd no, fleire i familien har mista i alle fall ei gong. Dermed er eg litt nervevrak ;) 

Einaste eg kan gjera uansett er å venta til TUL, men fyrst må eg venta ei heil veka før eg får ringt Hausken og sei at eg har positivt resultat. :raven: hehehe. Eg får kjøpa ein til test og ta den neste mandag, berre for å sjå at det forhåpentligvis har auka ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Men hallo, samtidig må vi jo være glade! Vi er jo ett skritt nærmere å få en liten baby :hjerte: Men ja, gleder meg veldig til å få overstått TUL. 

Tenk det, desemberbaby på oss begge! :nordvesta:

Ja, me må tenka positive vibber, "I think I can, I think I can!!" Som lokomotivet Thomas så fint sa ;) Eg og ser fram til TUL og verta ferdig med det, grugleder meg. Det SKAL bli desemberbaby på oss begge!!!! For det har eg bestemt, NEMLIG!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Lidis88 skrev:

Gratulerer så mye! Krysser alt jeg har for at spiren klamrer seg fast!

Tusen hjarteleg takk! :) Velkommen til mi dagbok, veldig kjekt at at du tok ein tur innom og la att spor etter deg! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg tenkte og med ein gang at det sikkert er to der inne, sidan testen viste 2-3 veker allerede no. :lur: 

Det blir spennande veker fram mot TUL. :hoppe: Eg fekk UL på klinikk Hausken i veke 7. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2018 den 11.45, Mirabella76 skrev:

Eg tenkte og med ein gang at det sikkert er to der inne, sidan testen viste 2-3 veker allerede no. :lur: 

Det blir spennande veker fram mot TUL. :hoppe: Eg fekk UL på klinikk Hausken i veke 7. :)

Oj, oj,oj! ;) Har som sagt begynt å håpa på to, så er me berre ferdige med det. Hivs det er ein så har me diskutert å adoptera ein unge, for me veit at me vil ha to til sammen uansett :)

Billigtestane kom no på onsdag (bedre seint enn aldri), og det resulterte i at eg no har testa kvar dag, berre fordi eg kan og då får positivt resultat. Sikkert det at eg ikkje har opplevd det før, og derfor må eg berre fortsetta. så dei kom jo uansett godt med då ;)

Gler meg som ein unge til å ringe til Hausken på tirsdag! Det blir kjekt! Håper eg og får TUL i veke 7. tenker og at me kjem til å betala ekstra for litt fleire sjekkar, både med UL og sjekk av livmorhalstappen, nett for å vera på den sikra sida med tanke på det at eg har fått gjort ei konisering. :) 

Og så må eg få sagt i frå til sjefen og, litt greit slik at eg kan få litt tilpasning på arbeidsplassen. :) 

Endret av Ysera
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dpo. Strever med slim i halsen som får meg til å brekka meg ved tannpuss og gjer meg småkvalm om eg et litt for mykje/litt for fort. Er faktisk ganske oppblåst, sa til gubben her om dagen at eg trudde det skulle ta litt tid før noen kunne se magen min, for eg er større no enn då eg gjekk på Bemfolaen og Orgalutranen... :dry: Har faktisk til tider vondt nederst i mageregionen om eg prøver å trekka inn magen, så det er ein glømmesak. ;) Eg får prøva å kun bruka kle som skjuler magen dei neste vekene. Kvir meg litt til jobb på tirsdag, men det går nok heilt sikkert fint. Er nok berre eg som føler at alle kan sjå det på meg allerede. ;) 

Kjenner tydelig at livmora veks, og har innimellom stikkingar i eggstokkane på begge sider. Brystene er ikkje like ømme lenger, men dei føles fortsatt "tunge" og er meir overfølsame enn vanleg. :) 

Fekk alle billigtestane i posten på onsdag, så no har eg testa meg dei to siste dagane (veit eg ikkje treng, men er berre så moro å få positivt resultat). Burde vel ikkje gjera det, berre legga dei i frå meg og gløyme heile testinga.

Gleder meg masse til å kunna ringa Hausken på tirsdag og få avtalt time for TUL. Og ja, eg tenker seriøst på å hyra med dei om eg kan få gått til ekstra sjekkar hjå dei, både nokre ekstra UL og sjekkar av livmorhalstappen samt andre generelle ting eg kanskje bør vera ekstra obs på pga. min alder og det at eg har vert gjennom ei konisering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2018 den 14.36, Ysera skrev:

Oj, oj,oj! ;) Har som sagt begynt å håpa på to, så er me berre ferdige med det. Hivs det er ein så har me diskutert å adoptera ein unge, for me veit at me vil ha to til sammen uansett :)

Billigtestane kom no på onsdag (bedre seint enn aldri), og det resulterte i at eg no har testa kvar dag, berre fordi eg kan og då får positivt resultat. Sikkert det at eg ikkje har opplevd det før, og derfor må eg berre fortsetta. så dei kom jo uansett godt med då ;)

Gler meg som ein unge til å ringe til Hausken på tirsdag! Det blir kjekt! Håper eg og får TUL i veke 7. tenker og at me kjem til å betala ekstra for litt fleire sjekkar, både med UL og sjekk av livmorhalstappen, nett for å vera på den sikra sida med tanke på det at eg har fått gjort ei konisering. :) 

Og så må eg få sagt i frå til sjefen og, litt greit slik at eg kan få litt tilpasning på arbeidsplassen. :) 

Ja, sikkert like greit å få to med ein gang og bli ferdig med det, sidan du har fylt 40. :) Eg støttar deg i å få ekstra oppfølging då, pga dei tinga du nevner. Men no gjenstår det jo først å få svar på om det faktisk er ein eller to der inne! :hoppe: Eg trur fortsatt på to, på grunn av så sterke testar tidleg, og tydelige graviditetssymptom allerede. :lur:

Ja, det blir nok gøy å endeleg få ringa Hausken i morgon, og fortelja at du er gravid! :strix: Reknar med at dei set opp ein time til TUL i veke 7, når du ringer i morgon. :jepp:

Håpar du har hatt ein fin påske, Ysera! :kaklehone: Me har hatt flotte dagar i påsken. Kjekt med sol og fint ver, sjølv om det har vore litt kaldt. :sol:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 dpo

Oppdatering: klarte ikkje å la ve, måtte teste for å vera sikker igjen 😉. Skal oppdatere endå litt til seinare i dag, måtte berre laste opp bildet 😄

20180402_132106.jpg

Vidare oppdatering: Har begynt å få litt vondt i korsryggen til tider, meir sånn som når eg har sete på jobb ein heil dag, eller når eg har trent ryggen noe. 

Kjenner fortsatt spenningar i livmora og eggstokkane, noko som innimellom gjer til at eg ikkje får sova i løpet av natta. I tillegg til det er eg jo dermed også stuptrøtt om kveldane, begynner faktisk å gjespe kraftig sånn mellom 18-19 ;) 

slimet bak i halsen gir seg ikkje, i dag var det faktisk så gale at eg nesten spydde då eg pussa tenna :tanpuss:Heldigvis klarte eg på ein eller annan måte å forhindra akkurat det då ;) 

I tillegg la eg merke til ein ny ting i dag tidleg: brystvortene mine er blitt store som tallerkar!!! eg køddar ikkje, holdt på å detta om i latterkrampe då eg kom uforvarande på meg sjølv i speilet i dag :fnise: Det er ein heilt utruleg størrelse på dei ;) Brystene er fortsatt ømme og verkeleg "tunge", så intet nytt der i alle fall.

tenker eg held dagboka her inne i alle fall til etter TUL, føler liksom at det er sikkrast. så kan kan eg flytta den når me har vert hjå Hausken i veke 7 el. 8. ;) 

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra for en herlig test og lykke til med blodprøven i morgen :):) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 3+ på graviditetstesten! :hoppe: Det er nok 2 små der inne, ja. :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hipp hurra for en herlig test og lykke til med blodprøven i morgen :):) 

Eg trur faktisk ikkje at eg skal ta blodprøve i morgo, eg skal berre ringa dei med resultatet av ein eventuell graviditetstest. så eg har null peiling på om eg må opp til Hausken eller ikkje. men, men, eg får ta det som det kjem! ;)

5 timer siden, Mirabella76 skrev:

Hurra for 3+ på graviditetstesten! :hoppe: Det er nok 2 små der inne, ja. :lur:

Yay!!! Håper verkeleg at det er det no ja. Det hadde berre vore heilt supert! Ja, eg ser at det kan verta mykje arbeid, spesielt sidan gubben ofte er vekke frå mandag til fredag, men eg har verkeleg lyst på to barn, så om det er tilfellet så er det jo like greit å ta det i same slengen :jepp:

burde eg ringa legen min og i same slengen kanskje? eller bør eg venta med det til etter TUL? 

Om eg vil ha ein blodprøve (er jo lite truleg at det er kjemisk med den utviklinga eg har hatt så langt) kan eg berre høyra med Hausken om å få ta det? eller kan eg troppe opp på fastlegen sitt kontor og forlange/be fint om det? Er så utruleg usikker på den vidare gangen eg her no ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ysera skrev:

Eg trur faktisk ikkje at eg skal ta blodprøve i morgo, eg skal berre ringa dei med resultatet av ein eventuell graviditetstest. så eg har null peiling på om eg må opp til Hausken eller ikkje. men, men, eg får ta det som det kjem! ;)

Yay!!! Håper verkeleg at det er det no ja. Det hadde berre vore heilt supert! Ja, eg ser at det kan verta mykje arbeid, spesielt sidan gubben ofte er vekke frå mandag til fredag, men eg har verkeleg lyst på to barn, så om det er tilfellet så er det jo like greit å ta det i same slengen :jepp:

burde eg ringa legen min og i same slengen kanskje? eller bør eg venta med det til etter TUL? 

Om eg vil ha ein blodprøve (er jo lite truleg at det er kjemisk med den utviklinga eg har hatt så langt) kan eg berre høyra med Hausken om å få ta det? eller kan eg troppe opp på fastlegen sitt kontor og forlange/be fint om det? Er så utruleg usikker på den vidare gangen eg her no ;)

På Hausken skal du berre ringa inn resultatet, ja. Du skal ikkje opp der og ta nokon blodprøve. Dei stolar på at det resultatet du har fått på blodprøven stemmer. ;) Men eg reknar med at dei set opp ein time til TUL til deg, når du ringer klinikken i morgon. :)

Eg ville ha venta med å bestilt time til første svangerskapskontroll hos legen, til etter TUL. Då veit du sikkert om alt ser bra ut, før du bestiller time. Første svangerskapskontroll hos legen pleier vel å vera ein gang mellom veke 9 og 12, viss eg hugsar rett. 

Eg ser ikkje noko poeng i å ta blodprøve verken på klinikk Hausken eller hos fastlegen, for å sjekka om du er gravid. Det du kan gjera, er å få målt hcg hos fastlegen med 2 dagars mellomrom, for å sjå om hcg stiger som normalt. Eg gjorde det, fordi eg blødde litt heilt i starten av svangerskapet, og eg hadde ingen graviditetssymptom. Men med dine flotte testar og tydelige graviditetssymptom, så er nok alt heilt i orden. Så du treng egentlig ikkje å gjera noko som helst, før du skal på TUL på klinikk Hausken. :tommel:

Endret av Mirabella76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kom frukosten min opp att i dagtidleg! 😑 ikkje noko kjekt når det står på, men veldig kjekt at symptoma vert både tydeligare og fleire. 😉

Eg er overlykkelig for at eg var nesten åleine i gangen på jobb, slik at ingen fekk med seg at eg beina ut på dass 🤢

Ringte Hausken i går og har fått time for tidleg ultralyd den 17. April i halv tolv tida. Var opp og snakka med sjefen og informerte ho om situasjonen so langt. Sjefen er utruleg grei og ordna det slik at eg får fri heile dagen den 17. Som ho sa: det er mykje å ta inn over seg på den fyrste ultralyden, så kanskje du skulle fått fri den dagen til å bearbeide alle inntrykka. 🤗

Ellers går det bedre å sova om nettene, eg er blitt flinkare til å ikkje drikka så veldig mykje på kvelden sånn at eg ikkje våknar av at eg må på toalettet. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du får fri frå jobb heile dagen, når du skal på TUL. :) Høyrest ut som du har ein grei sjef, ja. :tommel:

Korleis går det med deg og spiren i magen om dagane? Er du fortsatt kvalm? Eg føler meg så sikker på at det er to små der inne, så det blir spennande å sjå om eg får rett! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 12.20, Mirabella76 skrev:

Så bra at du får fri frå jobb heile dagen, når du skal på TUL. :) Høyrest ut som du har ein grei sjef, ja. :tommel:

Korleis går det med deg og spiren i magen om dagane? Er du fortsatt kvalm? Eg føler meg så sikker på at det er to små der inne, så det blir spennande å sjå om eg får rett! :hoppe:

Joda, her går det bra. Halsbrannen er heilt vill og hindrar meg i å sova på natta, så i dag gjekk eg til legen min og fekk hjelp av ho. Eg har tidlegare gått på syrehemmande medisin då eg har eit hol i loket som dekkar spiserøyret ned til magen. Ho forska litt rundt og kunne gi meg zantac. Me vart einige om at eg skal dela tabelettane i to slik at eg bruker mindre dose enn det dei er på. Så spurte ho meg om eg ville ta duotesten, og eg tenker me vil det.... er jo greit å veta om det er noko me må vera forberedte på. ;)

Eg har forresten funne teknikken for å hindra dei verste brekningane og dermed har eg også unngått å kasta opp dei siste dagane! JIPPII!!! Trikset som funker for meg er vist å fyrst venta med mat til magen gir beskjed om at eg er svolten, og så er det berre å eta i veldig små porsjonar heile dagen. så i staden for frukost, lunsj og mellommåltid på jobb, så har eg no til sammen 5-6 mellommåltid med kanskje eit knekkebrød, ein avocado osv. :yvonne: Ellers er brystene fortsatt superømme og tunge. Og sidan gubben snorkar og ligg uroleg har eg kasta han ut i frå soverommet ;) Heldigvis var han einig, så no kan han kosa seg med film om kveldane, medan eg stuper i seng seinast 21:00 :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar tablettene virkar då, sånn at du blir mindre plaga med halsbrann. Eg har hatt litt halsbrann når eg har vore gravid, men det var først mot slutten av svangerskapa - og langt frå så ille som det du beskriver. 

Så bra at du klarar å kontrollere kvalmen litt, sånn at du slepper å kasta opp kvar dag. :) Det er nok lurt å eta oftare og mindre porsjonar, ja. 

Du skriv at du skal ta duotest. Eg fekk tilbud om fosterdiagnostikk i det siste svangerskapet mitt, og takka ja til det. Er duotest det samme som fosterdiagnostikk, eller? Eg trudde duotesten berre var ein del av fosterdiagnostikken.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2018 den 17.56, Mirabella76 skrev:

Håpar tablettene virkar då, sånn at du blir mindre plaga med halsbrann. Eg har hatt litt halsbrann når eg har vore gravid, men det var først mot slutten av svangerskapa - og langt frå så ille som det du beskriver. 

Så bra at du klarar å kontrollere kvalmen litt, sånn at du slepper å kasta opp kvar dag. :) Det er nok lurt å eta oftare og mindre porsjonar, ja. 

Du skriv at du skal ta duotest. Eg fekk tilbud om fosterdiagnostikk i det siste svangerskapet mitt, og takka ja til det. Er duotest det samme som fosterdiagnostikk, eller? Eg trudde duotesten berre var ein del av fosterdiagnostikken.

Det er nok det at eg har hol i lokket over spiserøret (og som eg utan graviditet allereie må bruka medisinar for å halda i sjakk visse dagar) som gjer til at eg har fått eit større problem med halsbrann så tidleg i svangerskapet. ellers trur eg ikkje det hadde vore så gale. ;) ja det er veldig greit å ha sånn nokon lunde kontroll på det, i alle fall slik at ikkje treng å kasta opp lenger. :) Men kvalmen/uggenheten har eg null kontroll over, den kjem og går som det passar han ;) hehehe.

duotesten er den delen av fosterdiagnostikk som vert gjennomført ved hjelp av blodprøve og UL (måling av nakkefald) ja. Om dei etter dei testane seier at det ser greit ut så held eg meg til det, tenker me prøver å unngå for alt i verda ein fostervannsprøve om det ikkje vert heilt nødvendig. ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...