Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Ysera said:

Eg har fått fredagens måling no i ettermiddag. 😊 Hcg-nivået var på 361 då. Så no venter eg i spenning på resultatet av dagens prøve, dei resultata får eg i morgo ettermiddag 😃 

Det høres jo flott ut foreløpig da! Satser på gode nyheter i morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Ysera skrev:

Eg har fått fredagens måling no i ettermiddag. 😊 Hcg-nivået var på 361 då. Så no venter eg i spenning på resultatet av dagens prøve, dei resultata får eg i morgo ettermiddag 😃 

Dette må da være bra!! 👍 krysser alt for bra stigning 💗💗💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overlykkelig med veldig fin stigning i hcg. Fekk akkurat resultatet av gårsdagens blodprøve og nivået var no på 1500!!! :bolledeig:

I tillegg ringte eg legen min og var fast bestemt på at fyrste svangerskapskontroll skal vera seinast veke 10. Dei skjønte at det var noko eg ville trenga, så gav dei meg time samme dag som eg skal til Hausken for UL. Greit å kunna slå fleire floger i ein smekk :duskedame:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Albbas skrev:

Gratulerer så mye med graviditeten og fin hcg-stigning! 😃 

Tusen takk!! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra så flotte nyheter! Krysser alle fingre for at alt fortsetter å utvikle seg like fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige nyheter om flott stigning👏👏👏👏! Dette er fantastisk bra💗Flink du er som sørger for god oppfølging videre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Wiley skrev:

Hurra så flotte nyheter! Krysser alle fingre for at alt fortsetter å utvikle seg like fint!

Takk! Ja, det gjer me og!! Kjem nok til å be om/forlange å få gå på Klexane så lenge som mogeleg. Begynner å stressa ved tanken på å slutta. 😱

Tusen hjertelig takk for omtanken og støtten!!! Heilt utruleg kor det hjelper!! 💜

"Kaster ei heil bøtte full av babystøv" til deg!! Håper dette siste forsøket ditt gir skikkelig uttelling og at du og sitt og ruger på ei heilt fantastisk superspire!!! :klem:

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Waldfee skrev:

Herlige nyheter om flott stigning👏👏👏👏! Dette er fantastisk bra💗Flink du er som sørger for god oppfølging videre også!

Så skjønn du er @Waldfee, eg må sei eg er imponert over kor flink du er til å heie meg fram med både ros og oppmuntring for alt mogeleg!! Stor skvisutalllufta"tusentakkforstøtten"klem frå meg :klem:

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mirabella76 skrev:

Hurra, så godt å høyra at stigningen var fin! :hoppendeglad: Heia superspiren! :strix:

Åh, skikkelig going du!! Takk!! 💜 Ja her kryssar me alt me har og heier vilt på superspiren vår!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Ysera said:

Takk! Ja, det gjer me og!! Kjem nok til å be om/forlange å få gå på Klexane så lenge som mogeleg. Begynner å stressa ved tanken på å slutta. 😱

Tusen hjertelig takk for omtanken og støtten!!! Heilt utruleg kor det hjelper!! 💜

"Kaster ei heil bøtte full av babystøv" til deg!! Håper dette siste forsøket ditt gir skikkelig uttelling og at du og sitt og ruger på ei heilt fantastisk superspire!!! :klem:

Det er sikkert lurt, om ikke annet for sinnets skyld! Heier masse på deg, og håper virkelig at dette holder hele veien!

Takk for babystøv! Om det ikke går denne gangen har vi i alle fall en plan fremover og en slags målstrek i sikte og det er egentlig også deilig i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Ysera skrev:

Så skjønn du er @Waldfee, eg må sei eg er imponert over kor flink du er til å heie meg fram med både ros og oppmuntring for alt mogeleg!! Stor skvisutalllufta"tusentakkforstøtten"klem frå meg :klem:

Det er du som er skjønn 💗! Dette går veien 👍😊 Stooor klem tilbake💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤸‍♀️ Hurra for fantastisk stigning! 🙌 For en godfølelse det må gi 😍 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei, korleis går det med deg, Ysera? :) Håpar du har hatt ein fin påske! :sol:

Nærmar det seg tid for UL no, eller? Det blir veldig spennande! Eg heiar masse på deg, og den lille spiren i magen din. :hjerte: :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kjære Ysera! No må eg berre skriva nokre ord til deg. Eg har venta lenge på ei oppdatering frå deg her inne, men eg reknar med at du har meir enn nok med deg sjølv for tida, og ikkje har orka å skriva noko her i dagboka di enda. :hug:

Eg har lenge fulgt deg og heia på deg, gjennom denne dagboka. Og du anar ikkje kor sterkt eg har ønska at det snart skulle bli din tur til å lykkast! Du virkar som ein veldig flott person, med eit stort ønske om å få oppleva å bli mamma. :hjerte: Og du hadde fortjent så uendelig mykje å lykkast no!

Eg vart så utrulig glad på dine vegne, då du fortalte at testen var positiv denne gangen, og at hcg-stigninga var så fin. Eg var heilt sikker på at denne gangen kom det til å gå bra heile vegen fram! For fin hcg-stigning skal jo bety at alt er bra med spiren i magen. Trudde iallfall eg... 

Då eg skreiv forrige innlegg til deg her inne, var eg fortsatt sikker på at alt var bra. Du skulle jo på tidleg UL, og eg venta spent på oppdatering om at alt var bra, og at du hadde fått sett eit lite bankande hjerte. Men det kom ingen gladmelding frå deg, og nokre dagar seinare leste eg tilfeldigvis i ei anna prøverdagbok, der du skreiv at TUL viste at det dessverre ikkje var noko liv der inne. :grine:

Det var så veldig trist å lesa, Ysera. Fy søren så sint og lei meg eg vart på dine vegne då. :( Det skal jo ikkje vera mulig, når du rett før hadde fått beskjed om at hcg-stigningen var så fin. Då kan ein jo ikkje stola på det heller då? 

Eg kan berre prøva å forestille meg kor vondt du må ha det no, Ysera. Tenker mykje på deg skal du vita, og eg synst dette er veldig urettferdig. Heldigvis har du to forsøk igjen, så alt håp er ikkje ute! Men eg forstår godt om du begynnar å mista håpet no, etter fleire negative forsøk og to tidlege abortar. 

Eg leste litt i starten av dagboka di, og såg at du og mannen din hadde vore prøvarar i ganske mange år, før dåke søkte hjelp. Med tanke på at du var i 30-åra då dåke starta prøvinga, burde dåke nok ha kontakta lege for utredning/hjelp etter max 1 års prøving uten at du hadde blitt gravid. Då hadde du vore yngre, hatt bedre eggkvalitet, og fleire år på deg til å bli gravid, før det vart for seint. Men det er lett å vera etterpåklok. Ikkje alltid ein tenker på sånt, når ein står midt oppi det, og tenker at det sikkert berre tar litt tid å bli gravid. 

Har du og mannen din tenkt på kva dåke gjer vidare, viss dåke heller ikkje lykkast på dei to siste forsøka? Sidan du har mista to gangar, er det vel kanskje ein mulighet for at eggkvaliteteten din ikkje lenger er god nok, og at fostera  derfor ikkje utviklar seg som dei skal, sjølv du blir gravid?

Eg veit at mannen din ikkje har så lyst til å adoptera, og adopsjonsprosessen tar jo og veldig lang tid. Kunne eggdonasjon ha vore ein mulighet, viss dåke ikkje lykkast på dei to siste ivf-forsøka? Då får du jo muligheten til å gå gravid og føda barnet sjølv, samtidig som mannen din blir biologisk far til barnet. Eg tenker at det kan bli lettare å takla det,  viss dei to neste forsøka heller ikkje skulle gå bra, om dåke har ein plan B i bakhånd. :jepp:

Uansett så vil eg ønskja deg all mulig lykke til vidare, uansett kva du og mannen din bestemmer dåke for! :klem: Det er jammen ikkje lett å halda ut ein sånn prosess som dette her, når draumen om å få bli foreldre blir knust gang på gang. Vil iallfall du skal vita at me er mange her inne som tenkjer på deg, og ønskjer deg alt det beste. Stå på Ysera, du er fantastisk! :hjerte:

Endret av Mirabella76
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Ysera! en stille leser her. 

Vil bare si at jeg tenker på deg og håper alt er bra. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...