Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Ysera skrev:

Kjære, gode @Mirabella76! Desverre så er det eit negativt teikn... Eg er ikkje gravid. :grine: Eg ser film med gubben no, så svarer meir grundig litt seinare. :klem:

Huff, det var trist å høyra, Ysera. :troest: Eg frykta det, når du ikkje skreiv noko her inne i går. Men eg håpte at du berre ikkje hadde hatt tid til noko oppdatering.

Eg håpte så veldig for deg, dette var jo siste sjansen din der du skulle bli gravid! :sur:  Er det ingen mulighet for at det blir fleire forsøk no?

Eg sender deg mange gode tankar og klemmar, Ysera! :hug: Håpar dagane blir bedre etter kvart, og at du klarar å sjå framover igjen. Eg trur og håpar at du og ein dag skal få oppleva å bli mamma. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, dette var trist lesning! 😢😢😢 Måtte inn og sjekke, men var ikke dette jeg ville lese.. 💗 Men du hadde jo en dårlig følelse de siste dagene. Sender deg en superstor klem, vet hvordan du har det nå. Hadde så veldig unnet deg et annet utfall! Ta vare på hverandre, håper dere finner ut av hva dere skal gjøre videre, om det blir flere forsøk eller andre veier til oppfyllelse av mammaønsket. Å, livet er jammen ikke rettferdig, dessverre. Du virker som en så varm og omsorgsfull person, fantastisk å ha som mamma😍 Håper dette løser seg, kjære du! Stor klem igjen fra meg 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 20.52, Mirabella76 skrev:

Huff, det var trist å høyra, Ysera. :troest: Eg frykta det, når du ikkje skreiv noko her inne i går. Men eg håpte at du berre ikkje hadde hatt tid til noko oppdatering.

Eg håpte så veldig for deg, dette var jo siste sjansen din der du skulle bli gravid! :sur:  Er det ingen mulighet for at det blir fleire forsøk no?

Eg sender deg mange gode tankar og klemmar, Ysera! :hug: Håpar dagane blir bedre etter kvart, og at du klarar å sjå framover igjen. Eg trur og håpar at du og ein dag skal få oppleva å bli mamma. :hjerte:

Ja, reaksjonen var ikkje til å forhindra, datt skikkeleg i do der.Har trengt å få ting litt på avstand og sidan det var veldig mykje å gjera på jobb før helga så tok eg meg saman dei to dagane og hadde minimalt med fokus på det. Eg tok det derimot att på mandag og i går då eg valde å vera heima for å sørga litt.

På 1.2.2019 den 22.24, Waldfee skrev:

Å nei, dette var trist lesning! 😢😢😢 Måtte inn og sjekke, men var ikke dette jeg ville lese.. 💗 Men du hadde jo en dårlig følelse de siste dagene. Sender deg en superstor klem, vet hvordan du har det nå. Hadde så veldig unnet deg et annet utfall! Ta vare på hverandre, håper dere finner ut av hva dere skal gjøre videre, om det blir flere forsøk eller andre veier til oppfyllelse av mammaønsket. Å, livet er jammen ikke rettferdig, dessverre. Du virker som en så varm og omsorgsfull person, fantastisk å ha som mamma😍 Håper dette løser seg, kjære du! Stor klem igjen fra meg 💗

Tusen takk snille, gode @Waldfee! Krysser fingrane no for at me har funne løysinga for oss 💜Du er så god med meg når du seier så fine ting! Eg elsker barn og håper verkeleg at me får det til på eit eller anna vis ;) (både du og meg i denne samanhenga) :klem:

Gubben vart heilt satt ut og hadde problem med å godta resultatet denne gongen. Me brukte helga godt og diskuterte ein del att og fram og har sett på heile situasjonen frå alle tenkelege sider og komt fram til at me tek oss råd til eit siste forsøk. For gubben har komt fram til at han ikkje vil adoptera, og då "løyste det seg litt" ifht. at me ikkje treng 200 000 til adopsjon. Om då det aller siste forsøket vårt hos Hausken ikkje ordnar seg, så har me begynt å sjå litt på Egg-donasjon...

Me hadde fått ein ny tre-pakning hjå Hausken, sidan mine verdiar fortsatt er greie.... men eg føler at det kanskje kan vera endå litt større sansynlegheit for at me lukkast om me nyttar oss av litt yngre egg. ;)

 

 

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Waldfee skrev:

Hvordan er det med deg, @Ysera, har tenkt mye på deg disse dagene 💗💗💗

Det går betre no. ;) Var vel verst frå tirsdag til torsdag i forrige veka, no ser eg litt lysare på framtida att 💜

Endret av Ysera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre fra deg 💗!! Jeg skjønner godt at du har trengt noen dager på å komme deg litt. Det er tøffe prosesser, dette! Men så fint at du og mannen din kan snakke godt sammen og finne ut av en god plan👍. Det er så viktig! Og så fint å høre at dere ikke gir opp, ennå. Eggdonasjon kan sikkert være en fin ide som kan øke sjansene! Det blir spennende å følge deg videre. Håper og tror at du får oppfylt mammadrømmen om ikke for lenge 😍💗🤞. En veldig stor klem fra meg! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra å høyra at du og mannen din har fått god tid til å snakka saman i helga, og fått lagt ein plan vidare. :) 

Eg er glad for å høyra at de har bestemt dåke for eit nytt forsøk! :hjerte: Du har jo fått beskjed om at egga dine er av god kvalitet, og du vart gravid på første forsøk. Så eg vil tru at du har gode sjansar for å bli gravid igjen! :tommel: Så det går jo an å tenka på om de likevel vil gå for ein ny 3-pakning, no når de har litt ekstra pengar til overs?

Eg trur faktisk at eg ville ha gjort det, viss eg var deg. Eg var jo 40 år då eg vart gravid med minstejenta, og eg måtte ha 5 innsett før eg endeleg lykkast! Eg tvilar på at Hausken tilbyr ein 40-åring å betala for ein 3-pakning, viss dei ikkje trur det er store sjansar for å lykkast. :jepp:

Uansett, dette her blir veldig spennande! :hoppe: Eg gledar meg til å følgja deg vidare i tida framover, heilt til den dagen kjem der du endelig får oppfylt mammadraumen din! Eg håpar og trur at den dagen ikkje er altfor langt unna. :hjerte: :klem1: 

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff kjedelig å lese at det ikke hadde gått💔 Men fint å lese at du ikke velger å gi opp🙌🎉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!
Er det noen her som har forsøkt dobbel-donasjon ? Jeg har nemlig akkurat gjort det etter masse feiling med egne-egg, skal ta blodprøve (graviditets-test HCG) nivå i morgen, og er veldig spent.

Endret av eeqaz
mer informasjon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2019 den 17.50, Ysera skrev:

Ja, reaksjonen var ikkje til å forhindra, datt skikkeleg i do der.Har trengt å få ting litt på avstand og sidan det var veldig mykje å gjera på jobb før helga så tok eg meg saman dei to dagane og hadde minimalt med fokus på det. Eg tok det derimot att på mandag og i går då eg valde å vera heima for å sørga litt.

Tusen takk snille, gode @Waldfee! Krysser fingrane no for at me har funne løysinga for oss 💜Du er så god med meg når du seier så fine ting! Eg elsker barn og håper verkeleg at me får det til på eit eller anna vis ;) (både du og meg i denne samanhenga) :klem:

Gubben vart heilt satt ut og hadde problem med å godta resultatet denne gongen. Me brukte helga godt og diskuterte ein del att og fram og har sett på heile situasjonen frå alle tenkelege sider og komt fram til at me tek oss råd til eit siste forsøk. For gubben har komt fram til at han ikkje vil adoptera, og då "løyste det seg litt" ifht. at me ikkje treng 200 000 til adopsjon. Om då det aller siste forsøket vårt hos Hausken ikkje ordnar seg, så har me begynt å sjå litt på Egg-donasjon...

Me hadde fått ein ny tre-pakning hjå Hausken, sidan mine verdiar fortsatt er greie.... men eg føler at det kanskje kan vera endå litt større sansynlegheit for at me lukkast om me nyttar oss av litt yngre egg. ;)

 

 

Har akkurat gjort egg-donasjon Ysera, bare ta kontakt om det er noe du lurer på i den forbindelse så skal jeg svare så godt jeg kan :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at dere ikke lyktes. :( Men samtidig flott at dere vil gå for ett forsøk til, og er åpne for alternativer! Da blir det nok barn på dere til slutt. ❤️ Er litt lettere å holde ut denne prosessen når man vet det er andre ting å prøve. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så er avgjerdsla endeleg tatt. Etter mykje om og men har gubben og eg endeleg blitt einige om kva me skal gjera framover. Me vart til slutt einige om å faktisk gå for ein til 3-pack 😊 og forresten så er me allerede godt i gang med fjerde forsøket... Har uttak i morgotidleg i 10-tida.... helledussen så fort dette gjekk. 😊 Har hatt ein god følelse så langt då eg er litt meir "stinn" denne gongen.... fleire ting som liknar på det fyrste forsøket.

Dette forsøket har eg gått på både bemfola og menopur... får håpe det er det som skal til, sammen med Klexanen som før og Prednisolon (nytt denne gongen) sidan det ligg mykje allergi til min familie.

Uansett er det godt å ha landa på ein plan, det må bli med desse 3 forsøka... Eg klarer ikkje meir etter det. Så om det ikkje vert ein baby på oss, så vil eg leva livet til det fulle og reisa verda rundt. Kanskje ta sykkellappen og?? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så kjekt å høyra at du og mannen din enda opp med å gå for ein ny 3-pakning, og at du allerede er i gang med nytt forsøk! :hoppe: No må det vel endeleg bli din tur til å lykkast? Eg sender deg masse lykkeønskningar, og heiar på egga dine! :hjerte: Masse lykke til med uttak i morgon, Ysera! :klemmer:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mirabella76 skrev:

Å, så kjekt å høyra at du og mannen din enda opp med å gå for ein ny 3-pakning, og at du allerede er i gang med nytt forsøk! :hoppe: No må det vel endeleg bli din tur til å lykkast? Eg sender deg masse lykkeønskningar, og heiar på egga dine! :hjerte: Masse lykke til med uttak i morgon, Ysera! :klemmer:

Takk @Mirabella76 !! ❤

Her gjekk det ganske bra i dag, fekk ut 9 egg og det vert gjennomført ICSI på samtlege. 😊 Så no kryssar me fingrane endå ei gong for at dette er gongen!! 💜

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Albbas
2 hours ago, Ysera said:

Takk @Mirabella76 !! ❤

Her gjekk det ganske bra i dag, fekk ut 9 egg og det vert gjennomført ICSI på samtlege. 😊 Så no kryssar me fingrane endå ei gong for at dette er gongen!! 💜

 

Spennende at dere er i gang igjen! Krysser fingrene for dere! For en god fangst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å høre fra deg, @Ysera💗, og herlig med 9 egg ut! Krysser fingrene for at det er gullegg der, og for bra befruktning med ICSI 🤞🤞🤞 En stor og god lykke til-klem får du fra meg. Mulig vi tar en trepakk til på hausken, vi også- men først antakelig en tur på riksen. Heier på deg nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, så bra dere bestemte dere for 3-pakk! Håper virkelig det er din tur nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...