Gå til innhold

Ysera: ICSI - over 40


Ysera

Anbefalte innlegg

1 time siden, Ysera skrev:

Er så frustrert akkurat no!! Sidan me skal reisa vekk no i jula så har vinduet for eit eventuelt forsøk før jul lukka seg.l :( siste frist for å få mensen og kunna gjennomføra eit eventuelt forsøk no før jul var i går, og ingenting skjedde... bah! Så då var det kanskje berre ønsketenkning om at syklusen min var tilbake på 28 dagar... Kjenner eg blir litt lettare desperat og fortvila. :( Nei, no må eg slutta. Tenker og det er den Progynovaen som gir meg skikkelige humørsvingingar. Eg var begynta å komma i julestemning i går, pynta til jul og alt, og plutselig midt oppe i all denne julegleden tok eg meg sjølv i å sitja på golvet og sjå på julepynten medan eg tenkte kor leit det er at eg aldri kjem til å få laga til jul for eigne barn og grein. (har sikkert og noko å gjera med at me no næramar oss terminen for dei to me mista i våres). Men det er jo ikkje sikkert at skjer, heilt utruleg kor den medisinen der tullar med mitt humør. 😒 Eg nektar å gi opp før eg faktisk må gi opp!!

Eg får prøva å tenka positivt! Om me no venter til Januar er det ikkje noko press, ingen julefestsar der eg må bortforklara kvifor eg ikkje tar meg ein drink, og ikkje noko tidsramme for når det må gjennomførast pga. juleferie (både vår og Hausken). :) Tenker eg prøver å sjå det positive i det og heller nyta jula. ;)

Kryser heller fingrane for deg eg, @Waldfee og føl med på dagboka di. ;) Blir spanande å sjå kva testen seier! Uansett: eg lever fortsatt i trua for deg og håpar på eit lite julemirakel for deg!! :klem:

Kjære @Ysera💗! Det gikk dessverre ikke med forsøket vårt, har fått mensen i dag. Jeg begynner vel å innstille meg på at det blir ett barn på oss, selv om jeg alltid har hatt lyst på flere. Og jeg vet jo at jeg er superheldig som har min fineste gutt 💙. Vi har litt på frys og et forsøk på Riksen, så vi får se hva mer vi orker å gjøre nå. Blir etter jul vi får vurdere! 

Og så får jeg lyst til å sende deg en veldig god klem 💗. Det er fælt den følelsen når man lurer om man vil få et barn. Hadde den flere juler før vi fikk gutten vår. Og jeg hadde også nettopp termindatoen for MA-en, det var en tung dag. Men du må bare fortsette å ha motet oppe, og tenke at dette skal gå til slutt 😊! Jeg har troa på det. Og den progynovaen er fæl for humøret! Det husker jeg godt, man blir ganske nedstemt. Nå får du kanskje slutte, siden det ikke blir forsøk før jul? Da blir nok humøret lettere. Og: Krysser fingrene for at du kommer raskt i gang etter jul. Kanskje får vi følge hverandre i et nytt forsøk, spørs hvor raskt jeg er i gang. Har samtale på riksen før jul, så får vi se. Sender deg uansett en stooor klem til, jeg 💗🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Waldfee skrev:

Kjære @Ysera💗! Det gikk dessverre ikke med forsøket vårt, har fått mensen i dag. Jeg begynner vel å innstille meg på at det blir ett barn på oss, selv om jeg alltid har hatt lyst på flere. Og jeg vet jo at jeg er superheldig som har min fineste gutt 💙. Vi har litt på frys og et forsøk på Riksen, så vi får se hva mer vi orker å gjøre nå. Blir etter jul vi får vurdere! 

Og så får jeg lyst til å sende deg en veldig god klem 💗. Det er fælt den følelsen når man lurer om man vil få et barn. Hadde den flere juler før vi fikk gutten vår. Og jeg hadde også nettopp termindatoen for MA-en, det var en tung dag. Men du må bare fortsette å ha motet oppe, og tenke at dette skal gå til slutt 😊! Jeg har troa på det. Og den progynovaen er fæl for humøret! Det husker jeg godt, man blir ganske nedstemt. Nå får du kanskje slutte, siden det ikke blir forsøk før jul? Da blir nok humøret lettere. Og: Krysser fingrene for at du kommer raskt i gang etter jul. Kanskje får vi følge hverandre i et nytt forsøk, spørs hvor raskt jeg er i gang. Har samtale på riksen før jul, så får vi se. Sender deg uansett en stooor klem til, jeg 💗🎄

ÅH NEI! :( Det var skikkelig leit! STOR klem til deg: :klem: Eg som var så sikker på at denne gongen skulle det gå vegen for deg (og meg). Huff det er fælt med dei tankane ein må gjennom for å innstilla seg på at det kanskje er slik det blir. Føler liksom at ein trur nett litt mindre for kvart forsøk. Eg kjenner sjølv no at det var veldig lett å dytte siste forsøk til neste mnd. Kjenner eg er litt redd for å håpa for mykje, for eg veit at fallhøgda er så stor. Og det er vel oss damene det går hardast ut over og, det er me som propper oss fulle i hormonar til me blir "hormontroll" og ikkje kjenner oss sjølve att, det er me som blir proppa med smertestillande og vert "operert" på, før me til slutt (om me er heldige) får satt tilbake ei spire eller to og so må venta i "skrullevekene" før me finn ut kva resultatet blir. Eg synst og synd på våre andre halvdelar som må bu saman med oss i denne perioden, det er jo nok til å få ein kvar som helst til å gå tullerusk. ;) 

Eg har jo gått på progynovaen for østrogen-priming så heldigvis har eg ikkje måtta gått på det lenge, berre ei veke frå dag 20 i syklusen. Eg har ikkje gått på det på nokre dagar, men det fører til at eg får ein så utruleg PMS, faktisk så blir det "av ein annan verd". Har vert skikkelig deppa og tenker masse negative tankar alt for fort. men heligvis så veit eg jo at det er Progynovaen som speler meg eit puss, så då klarer eg å ta meg litt saman innimellom ;) 

Termindatoen for vår MA er i morgo, kjenner at det kjem til å bli ein litt rar og heilt sikkert tung dag ja.Eg skla gjera mitt besta for å halda motet oppe, det er jo liksom ikkje noko anna å gjera for eg har ingen planar om å ligge nede og synest synd på meg sjølv, eg reiser meg for å ta opp kampen sjølv om fallhøgda er stor. ;) Akkurat som du har gjort. ♥️ Tenk om me kunne vert i gang nesten samtidig i januar? Ja, kjem jo an på om du må inn i ein ny lang protokoll eller ikkje. Om du får ein kort protokoll så kjem me vel nok kanskje til å følga kvarandre (om de vel å gjennomføra i januar), for eg fekk mensen i natt... så då er me samkjørte allerede ;) Det siste forsøket vårt er dermed satt til begynnelsen av januar. :)  Uansett må du nyte jula saman med den vetle, fine familien din! 💜

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Etter ei hektisk men koselig juletid er det faktisk litt godt å vera tilbake på jobb. 😊 Og i går gjekk endeleg startskuddet for vårt tredje og siste forsøk. Det var tredje mnd. På rad at eg har gått på Progynova "i tilfelle det klaffa" og endelig veit me sikkert at gubben skal vera heima i ein god periode. Så i går blanda eg ut Menopur og satte det første (av mange) stikk for denne perioden. Er litt nervøs for eventuelle bivirkningar, men har ikkje merka noko endå. 😊 Men det har me jo god tid til å finna ut av uansett... er jo nokre dagar eg skal gå på dette 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tutta23 skrev:

Masse lykke til med forsøket ❤️

Tusen takk @tutta23! Ein treng all den støtta ein kan få i dette gamet ;) Krysser fingrane for at det har klaffa for deg i denne pp'en sjølv om du ikkje hadde nokon positiv test på tirsdag... håper i det lengste at magiske ting kan skje! 💜

4 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Lykke til!!!

 

Tusen takk @Sjokoladepiken💜 "right back at ya!" ynskjer deg all mogeleg lukka på mandag! Håper du får ut mange gode egg!! Er ganske så spanande å fylgja med på din reise og. ;) 

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Masse lykke til med det siste forsøket, Ysera! :hug: :duskedame:

Tusen takk @Mirabella76! Håper og trur at dette er den gongen det skjer!! ;) Men no seier alarmen min på telefonen meg at det er på tide å stikka meg sjølv ;) eller gjennomføra min "avanserte heime-akupunktur" for kvelden om du vil 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpar stikkinga gjekk fint. :tommelopp: Hugsar at eg synst det var like skummelt kvar gang eg skulle starta med sprøyter. Eg var redd for å gjera noko feil, og at det skulle gjera skikkelig vondt. :sjenert: Men etter nokre dagar så gjekk det mykje lettare, og det føltest nesten som den naturligaste ting i verden å stikka sprøyter på meg sjølv. :ler:

Det blir spennande veker framover no altså! Eg kryssar fingrane, og håpar veldig på at det endelig er din tur til å lykkast no! :hjerte: :klemmer:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia heia heia!! 🤞🤞🤞 Ønsker deg så veldig, veldig lykke til💗😊! På det tredje skal det skje! Klemmer 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 20.19, Waldfee skrev:

Heia heia heia!! 🤞🤞🤞 Ønsker deg så veldig, veldig lykke til💗😊! På det tredje skal det skje! Klemmer 

Håper eg og!! 💜 Tusen takk for lykkeønskninger! 💜:Nikke:

Endret av Ysera
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitt og er usikker på kva eg føler, eg reagerer tydelegvis heilt annleisw på Menopur enn Bemfola. Har fått litt hovudverk dei siste dagane, men ikkje verre enn at eg kan leva med det. ;) Har endelig begynt å føla meg litt "stinn", men prøver å tenka tilbake på dei to forrige forsøka og føler i mitt hovud at dette forsøket minner litt for mykje om det siste. Men, eg veit jo at Menopur skal gi litt ferre men betre egg, så då bør eg jo kanskje i teorien ikkje vera så alt for "stinn" endå ;) BAH!!! Blir sprø av dette!! 

Ellers går det fint, litt humørsvingingar, men ikkje noko eg ikkje kan leva med endå ;) 

Satte fyrste med Orgalutran i dag og skal på UL på Hausken på onsdagsmorgon. Krysser fingrane for at dei ser eit greit antall egg som utvikler seg bra. Denne gongen vil eg så gjerne få komme til innsett! Veit eg kjem til å verta heilt knust om det ikkje går den vegen denne gongen.

Men nei, no skal eg slutta å fokusera på negative mogelegheiter! Dette SKAL gå! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2019 den 8.58, Mirabella76 skrev:

Håpar stikkinga gjekk fint. :tommelopp: Hugsar at eg synst det var like skummelt kvar gang eg skulle starta med sprøyter. Eg var redd for å gjera noko feil, og at det skulle gjera skikkelig vondt. :sjenert: Men etter nokre dagar så gjekk det mykje lettare, og det føltest nesten som den naturligaste ting i verden å stikka sprøyter på meg sjølv. :ler:

Det blir spennande veker framover no altså! Eg kryssar fingrane, og håpar veldig på at det endelig er din tur til å lykkast no! :hjerte: :klemmer:

Ja, det har gått greit med stikkinga, men Menopur'en er litt seigare å få på plass (om du skjønner kva eg meiner), litt tjukkare nålespiss kanskje? Men ja, blandinga og stikkinga går fint!

Eg håper og at det no endeleg vert min tur og at eg endeleg kan få brukt dei hersens Klexane sprøytene som eg har hatt liggande sidan august ;) heilt utruleg at eg sitt og vil ha endå fleire sprøyter ;) Men: det er sprøyter som må til for at det skal kunna gå heile vegen for oss, så då må eg berre ta det med og håpe på at eg får komma dit og vidare! :klem: 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennande dette er! :hoppe: Eg brukte Menopur på dei to første forsøka mine, og fekk då ut fleire egg av topp kvalitet. På det tredje ferskforsøket brukte eg Puregon. Då fekk eg ingen egg av topp kvalitet, kun nokon middels gode egg. Likevel var det den gangen eg vart gravid! Rare greier egentlig. :klo:

Eg brukte og Klexane på det siste forsøket der eg vart gravid, i tillegg til at eg hadde hatt scratching på forhånd. Så kanskje det var det som gjorde at me endelig lykkast, sjølv om egga ikkje var av like god kvalitet på det siste forsøket vårt? 

Kryssar fingrane for at Menopur og Klexane blir lykkeoppskrifta di! :jepp: Eg synst forresten Klexane-sprøytene var mykje vondare enn Menopur-sprøytene. Eg synst Klexane-nålene var tjukkare, og det svei så intenst kvar gang eg stakk. :unsure: Menopur-sprøytene merka eg egentlig lite til. Det eg synst var mest styrete, var eg måtte blanda Menopuren sjølv. Var litt redd for eg eg skulle blanda og  måla opp feil, men det gjekk heldigvis greit. ;)

Masse lykke til med UL i dag, viss drikke allerede er ferdig! :yvonne: Håpar du får sjå mange fine egg, som er på vei til å bli modne. :hjerte:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande dette er! :hoppe: Eg brukte Menopur på dei to første forsøka mine, og fekk då ut fleire egg av topp kvalitet. På det tredje ferskforsøket brukte eg Puregon. Då fekk eg ingen egg av topp kvalitet, kun nokon middels gode egg. Likevel var det den gangen eg vart gravid! Rare greier egentlig. :klo:

Eg brukte og Klexane på det siste forsøket der eg vart gravid, i tillegg til at eg hadde hatt scratching på forhånd. Så kanskje det var det som gjorde at me endelig lykkast, sjølv om egga ikkje var av like god kvalitet på det siste forsøket vårt? 

Kryssar fingrane for at Menopur og Klexane blir lykkeoppskrifta di! :jepp: Eg synst forresten Klexane-sprøytene var mykje vondare enn Menopur-sprøytene. Eg synst Klexane-nålene var tjukkare, og det svei så intenst kvar gang eg stakk. :unsure: Menopur-sprøytene merka eg egentlig lite til. Det eg synst var mest styrete, var eg måtte blanda Menopuren sjølv. Var litt redd for eg eg skulle blanda og  måla opp feil, men det gjekk heldigvis greit. ;)

Masse lykke til på UL i dag, viss du ikkje allerede er ferdig! :yvonne: Håpar du får sjå mange fine egg, som er på vei til å bli modne. :hjerte:

 

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg vert på UL i dagtidleg. Fekk beskjed om at det ser fint ut. Endometrium er på 10 mm 😊 og eg hadde visst 8-10 foliklar denne gongen. Det er visst den høgre eggstokken som er mest produktiv denne gongen for 90% av foliklane ligg der 😮. Eg hadde visstnok 2 på 1.1 mm, 2 på 1.0 mm, 2 på 0.9 mm og 2 på 0.8 mm, så denne gongen skal eg fortsetta på medisinen i nokre dagar til før eg skal på ny UL på fredagsmorgon. Ser faktisk ut til at Progynovaen har hjelpt til med jamnare folikkelvekst, så no får eg berre kyssa fingrane for at det har funka for både betre eggkvalitet og høgare befruktningsrate og 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Så spennande dette er! :hoppe: Eg brukte Menopur på dei to første forsøka mine, og fekk då ut fleire egg av topp kvalitet. På det tredje ferskforsøket brukte eg Puregon. Då fekk eg ingen egg av topp kvalitet, kun nokon middels gode egg. Likevel var det den gangen eg vart gravid! Rare greier egentlig. :klo:

Eg brukte og Klexane på det siste forsøket der eg vart gravid, i tillegg til at eg hadde hatt scratching på forhånd. Så kanskje det var det som gjorde at me endelig lykkast, sjølv om egga ikkje var av like god kvalitet på det siste forsøket vårt? 

Kryssar fingrane for at Menopur og Klexane blir lykkeoppskrifta di! :jepp: Eg synst forresten Klexane-sprøytene var mykje vondare enn Menopur-sprøytene. Eg synst Klexane-nålene var tjukkare, og det svei så intenst kvar gang eg stakk. :unsure: Menopur-sprøytene merka eg egentlig lite til. Det eg synst var mest styrete, var eg måtte blanda Menopuren sjølv. Var litt redd for eg eg skulle blanda og  måla opp feil, men det gjekk heldigvis greit. ;)

Masse lykke til med UL i dag, viss drikke allerede er ferdig! :yvonne: Håpar du får sjå mange fine egg, som er på vei til å bli modne. :hjerte:

Ja det er rart med det 😊 eg vart jo gravid med to gode embryo. Må berre kryssa fingrane for at det går denne gongen. 😁 ser uansett ut til at det blir det forsøket eg vert stimulert lengst. Blir ikkje uttak før tidligst tirsdag og seinast fredag i neste veke... Eg får venta og sjå kva dei seier på fredag att 😊 og kryssa fingrane for at dette er forsøket då me går heile vegen 😊

Tusen takk @Mirabella76 det går sakte, men sikkert framover 😉 Stor klem :klem: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høyra at alt såg fint ut på UL i dag, og at det blir egguttak i løpet av neste veke! :danse: Eg håpar så veldig for deg denne gangen. No er det virkelig din tur til å lykkast, Ysera! :kose: Eg er her og heiar på deg!!! :hjerte: :hoppe:

Endret av Mirabella76
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mirabella76 skrev:

Så kjekt å høyra at alt såg fint ut på UL i dag, og at det blir egguttak i løpet av neste veke! :danse: Eg håpar så veldig for deg denne gangen. No er det virkelig din tur til å lykkast, Ysera! :kose: Eg er her og heiar på deg!!! :hjerte: :hoppe:

Tusen takk! :klem: all heiing hjelper på... kan nesten vedde på at egga får det med seg, kanskje det er derfor det er såpass jamn folikkelvekst 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med fin UL, @Ysera!! Synes dette høres veldig lovende ut! Heier så utrolig mye på deg, du har virkelig fortjent at det går veien nå 💗👍😊🤞.

jeg ble jo gravid med Menopur da jeg fikk sønnen, så liker den jeg💙. Men neste gang blir det visst Gonal på meg. Sikkert greit å teste litt forskjellig, menopur skal jo gi bedre kvalitet hos oss litt «eldre». Klem til deg 💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...