Gå til innhold

Avsluttet dagbok.


lille_myyy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror at hvis det hadde vært en sa så ville det også vært blod?:klo: Høres mer ut som noe som man får mer av i svangerskap: utflod. Krysser fingrene.:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har muligheten til en TUL ville jeg nok investert i det. Uansett hva som har skjedd eller ikke, er det godt å vite og ikke gå rundt å lure. :) En lege kan vel bare sjekke om hCG fortsetter å stige eller ikke, så da måtte du jo dratt innom to ganger for å ta blodprøve. TUL gir svar raskere.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at alt er bra! Jeg kan anbefale TUL. Hadde det selv i dag, og det var veldig herlig å få sett og hørt hjertet som banket 156 ganger i minuttet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, lille_myyy said:

Vi er i sjokk!!!

Er 7 + 5 i dag, og var på tidlig UL. Fikk vite at vi skal bli foreldre til eneggede tvillinger!!! 😱😱😁

nææææh!! Så spennende! Nå ble jeg litt misunnelig, altså! :fnise:  Flotte greier! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er de 😍😍😍

 

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 20.15, Gakkepus skrev:

 

Endret av lille_myyy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lille_myyy said:

Ja, enig!!! Er med skrekkblanda fryd :fnise: Blir veldig spennende.

Er mistanke om MCDA-tvillinger, altså at de deler morkake. Så blir mer oppfølging og større risiko under svangerskapet. Men får bare krysse fingrene for at alt går bra ❤️❤️

Hold oss oppdatert! 😊😊 blir en spennende reise. Double trouble 😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvillingsvangerskap er vel per definisjon ett risikosvangerskap. Som betyr at du vil få haugevis av oppfølgning, så om det skjer noe så finner dem nok forholdsvis fort ut av det. :Nikke: Poppsilopp er gravid (men så vidt jeg har fått med meg deler det ikke morkake, de er ikke enegget i det minste), så kan kanskje være artig å lese deg litt opp på den dagboken!

De får nok plass, men du får nok også kjempefort en fin og stor mage. :yvonne: Og det å føde før termin er vel vanlig for de som bærer mer enn en, og ekstra plager er vel også vanlig. :fnise: Dette går nok bra, beklager at jeg ikke kan gi noe faktisk gode råd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Berlinerbolla

Gratulerer med tvillinger på vei. Det er fantastisk kjekt 😄

Vil anbefale deg å melde deg inn i tvillingmødre 2018 på facebook, jeg er med i 2017 gruppa og den er helt fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så spennende med tvillinger! Gratulerer ❤❤

Tanta mi er 158 og har tvillinger. Hun ble jo ganske tung mot slutten, og hadde masse vann i kroppen. Det gikk jo uansett fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...