Gå til innhold

Onkel skriker ut at jeg er homo!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bøff Eløff
3 minutter siden, Calypso skrev:

"Onkel... prøver du å fortelle meg at du er homo?"

Denne. Han er garantert skaphomo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kompisen min var slik hele tiden. Brått kom han ut av skapet.

Anonymkode: f5c31...2dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat som om du tror han er homo og vær oversympatisk. Gi han kontaktinformasjonen til den lokale støttetelefonen for homofile. Fortell ham at du vil støtte ham og hør med ham om han vil at du skal fortelle det til resten av familien. Det burde stoppe han...

Endret av Ze.Xhx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig så mye tid du tilbringer med denne onkelen din, kanskje du er forelsket i han?

Anonymkode: 1f224...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Homo er ikke et skjellsord. Be han dra til helvete. 

Anonymkode: e2d43...294

Men tror du det er noen sannsynlighet for at han faktisk drar til helvete? Ingen som blir bedt om det har gjort det til denne dag.

Rimelig bortkastet, spør du meg..

Anonymkode: e0385...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Arabella skrev:

Er onkelen din evneveik eller rett og slett bare dum?

Han er sikkert skaphomse ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si: "Du jeg har lurt på noe. Du kaller folk homo hele tiden. Det begynner å bli litt påtagelig. 
Så jeg vil bare si at dersom det er slik at du faktisk er homofil, så er det helt ok. Vi lever i 2018, og det er ikke lengre slik at det er noe du trenger å føle at du må skjule. "

Det kan jo faktisk være at han er det, og bare trenger at noen spør. Om ikke så får du uansett signalisert at du ikke deler eventuelle homofobiske holdninger

Om han protesterer vilt så sier du at "jeg tuller ikke, jeg altså. Du sier det faktisk så mye at jeg tror ikke jeg er den eneste som har tenkt tanken. Så om du faktisk ikke er det, så ville jeg kanskje dempa alt "homopratet". Å bruke homo som skjellsord er dessuten litt rart i 2018. Vi er ikke der lengre liksom. "

Om han fortsetter med "homopratet" sitt trenger du nok bare se på ham for at han skal kutte det ut. :-D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2018 den 7.28, AnonymBruker skrev:

Onkelen min skriker dette ut så ofte han kan. Hvis vi venter på bussen så er det ‘KOM IGJEN HOMO!!’ Sitter vi på kafé så er det ‘DU ER SÅ HOMO!!’ når jegsier en vits. Er vi på butikken så er gulerøttene homo, er vi på fotballkamp så er dommeren en homo. Det er homo ditt og homo datt. Alt er så HOMO! Også er det jo spesielt dette at han liker å kalle meg homo. Hele forbanna tiden! HOMO HOMO HOMO! Jeg er bifil men det vet ikke han og uansett er jeg så lei av all denne homopraten hans. What to do? 

Anonymkode: 3d6bb...573

Og du omgås han uten å sette grenser fordi..? :klo:

Det er vanlig praksis å si "oppfør deg, ellers.." ts. At du velger å ikke sette grenser er uvanlig. Og ikke å anbefale. 

Anonymkode: c0078...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men tror du det er noen sannsynlighet for at han faktisk drar til helvete? Ingen som blir bedt om det har gjort det til denne dag.

Rimelig bortkastet, spør du meg..

Anonymkode: e0385...300

Kilder?

Anonymkode: 4e682...dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kilder?

Anonymkode: 4e682...dd1

Ingen kilder, da det aldri har skjedd.

Anonymkode: e0385...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.2.2018 den 3.55, Arabella skrev:

Er onkelen din evneveik eller rett og slett bare dum?

Det er slike hersketeknikker man syns er litt unødvendig å skrive og bruke. Det er ikke så hyggelig altså. :) 

Anonymkode: c6eb3...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er slike hersketeknikker man syns er litt unødvendig å skrive og bruke. Det er ikke så hyggelig altså. :) 

Anonymkode: c6eb3...cc0

Hvorfor mener du dette er hersketeknikk? Denne onkelen har da langt ifra normal oppførsel, da er det betimelig å kunne bemerke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er slike hersketeknikker man syns er litt unødvendig å skrive og bruke. Det er ikke så hyggelig altså. :) 

Anonymkode: c6eb3...cc0

Hersketeknikker bruker man på motparten i en diskusjon for å vinne den, ikke på noen TS omtaler i HI. Da kan det kalles det ufint språk om man blir fornermet av det, men noen hersketeknikk det er det ikke :P 

Anonymkode: 1f224...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...