Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

19 minutter siden, Vitting said:

Hva jobber disse menneskene med?

Jeg vet ikke om hun jobber med det enda, men hun har i alle fall vært en del av et team som med frisører, stylister, sminkører og fotograf. Det var hun vel med å starte opp også, hvis jeg ikke husker helt feil.
Så hun har jobbet for å få dette til og ligger aldri på latsiden. Er derfor det er så synd at talentene henne på en måte forsvinner ut i intet ved å skulle bli fulltidsblogger.. Så bortkastet.

Han er medeier i et ventilasjonsselskap. Men han prøver å selge sin del nå før de skal flytte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er konseptet? Er dette bilder fra reklame og modelloppdrag eller går de med kostymer til vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, moratiljens skrev:

Men dette må jo bare være kødd.....? Hele kontoen liksom. Er det et humorpar som har laget en parodi på noe? Det kan UMULIG være seriøst.....Hele familien i samme klær og sånt... 

De blir sponset av et klesmerke vet jeg. Kjenner litt til hun som står bak det klesmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88
11 minutter siden, minister-mio skrev:

Hva er konseptet? Er dette bilder fra reklame og modelloppdrag eller går de med kostymer til vanlig?

De blir sponset av diverse merker, kler seg og ungene likt og tar bilder som de legger ut på snapchat/insta/blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Aloha88 skrev:

De blir sponset av diverse merker, kler seg og ungene likt og tar bilder som de legger ut på snapchat/insta/blogg.

Holy macarony. For et opplegg. 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig varierende ansiktsuttrykk på et av de menneskene.. Skulle nå trodd at når man skal livnære seg på bilder av seg selv så burde man kanskje ha mer enn ett uttrykk. 
Men hva vet vel jeg, jeg er jo tross alt ikke blogger.

Endret av Døgnvill
Rettet stavefeil.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han eller hun som styrer hans instakonto? Virker som hun, skriver jo helt likt.

Syns det er typisk sånne insta-mums. Lager instagram for kjæresten sin og styrer på. Det er så flaut å se på. Stakkars mannfolk :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Bambi1995 said:

Er det han eller hun som styrer hans instakonto? Virker som hun, skriver jo helt likt.

Syns det er typisk sånne insta-mums. Lager instagram for kjæresten sin og styrer på. Det er så flaut å se på. Stakkars mannfolk :P 

Han er med på det. Det gjør han absolutt ingenting å stille opp på bilder og diverse. 
Bare det at han vil selge sin del av firmaet for å satse på blogging sier jo sitt.

Har vi lov til å legge ut imgur fra en avis forresten? I så fall kan jeg legge ut et klipp fra avisartikkelen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun samarbeider med diverse merker stod det i artikkelen, men jeg så ingen merking på noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.2.2018 den 21.12, Miranda16 skrev:

90 000? Yeah right

Faktisk over 92000 følgere.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser de skal flytte allerede til neste måned. Hun har i alle fall klart å merke nogenlunde IG-postene i det siste. Eller, i alle fall et par. 
Det er jo en stor forbedring ettersom det er null merking what so ever fra den kanten.

Men jeg kjenner jeg ser ikke frem til supereksponering av ungene når de har flytta. Kan aldri i min villeste fantasi tro at de slutte med det. Dessverre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig fint å se at flere reagerer på disse instagramkontoene. Synes det er et sunnhetstegn.

du ser en tilsynelatende sykt lykkelig familie posere , men det er noe dysfunksjonelt over det hele. En ting er at bildene er fritt frem for alle å misbruke. En annen ting er at de selger ungene for penger. En tredje ting er hva det gjør med barna å daglig få instrukser på hvordan de skal posere, hva de skal ha på seg osv. Jeg kan igrunn fortsette ganske lenge.

 

Jeg forstår bare ikke at voksne mennesker ikke reflekterer et sekund over den syke Instagram-verdenen de skyver barna inn i. 

#couplegoals 

 

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha88
1 time siden, Tjukk Norris skrev:

Veldig fint å se at flere reagerer på disse instagramkontoene. Synes det er et sunnhetstegn.

du ser en tilsynelatende sykt lykkelig familie posere , men det er noe dysfunksjonelt over det hele. En ting er at bildene er fritt frem for alle å misbruke. En annen ting er at de selger ungene for penger. En tredje ting er hva det gjør med barna å daglig få instrukser på hvordan de skal posere, hva de skal ha på seg osv. Jeg kan igrunn fortsette ganske lenge.

 

Jeg forstår bare ikke at voksne mennesker ikke reflekterer et sekund over den syke Instagram-verdenen de skyver barna inn i. 

#couplegoals 

 

Enig med deg! De sier de har mye mere tid med barna enn hva andre foreldre har. Til hvilken pris sier jeg da! Takke meg til en vanlig 8-4 arbeidshverdag sammen med andre voksne, faglige utfordringer og beholde ungene sitt privatliv kontra å gjøre sosiale medier til levebrød og selge sjela og ungene sine til høystbydende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...