Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris

Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Ser ut som Isabel Raad ignorerte Monica. Monica sendte melding til Isabel når de var på Dubai, og spurte om de skulle treffes. Monica mente mødrene deres ville gå så godt i lag. 😅 🙈🤣 

Hva er det Monica tenker? Pimpen, mor til Isabel, virker til å være en rolig og trivelig dame, mens mamacita er en skrikende kråke som aldri holder nebbet igjen. 

Isabel hadde hatt tid til å treffe Monica og de hvis hun ønsket, så her var ikke ønske om å treffes gjensidig. Forstår godt at Isabel ikke ville treffe den familien der, hun hadde blitt hodegal.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Really skrev (På 18.11.2024 den 11.56):

Det er komisk å se på. Chris er travel hjemme, og springer avgårde for å pakke bestillinger. Dette mens Monica nyter en pina colada rundt bassenget.  

Jeg kan ikke forstå at dette paret fremdeles er sammen. Jeg hadde følt meg som både assistenten og aupairen til Monica. 

Fysj for ei utidig kjerring han har fått seg. Det er ikke normalt en plass at kona skal reise på ferie alene x antall ganger i året, mens han må ta seg av absolutt alt hjemme.

Han har vel ikke så mye valg... Hva er alternativet for ham? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (7 timer siden):

Ser ut som Isabel Raad ignorerte Monica. Monica sendte melding til Isabel når de var på Dubai, og spurte om de skulle treffes. Monica mente mødrene deres ville gå så godt i lag. 😅 🙈🤣 

Hva er det Monica tenker? Pimpen, mor til Isabel, virker til å være en rolig og trivelig dame, mens mamacita er en skrikende kråke som aldri holder nebbet igjen. 

Isabel hadde hatt tid til å treffe Monica og de hvis hun ønsket, så her var ikke ønske om å treffes gjensidig. Forstår godt at Isabel ikke ville treffe den familien der, hun hadde blitt hodegal.

Tenkte det samme. Ingen kommer imellom Monica og Dorit. Isabel hadde nok vært i senga en mnd etter en slik date😅

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (7 minutter siden):

Stive priser på de nye kjolene 😳

Stive??? Er det villeste.... 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise1234 skrev (Akkurat nå):

Stive??? Er det villeste.... 

Ja mange finere kjoler på billigere steder😅 ingen av disse plaggene kommer i mitt skap

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Milla1717 skrev (Akkurat nå):

Ja mange finere kjoler på billigere steder😅 ingen av disse plaggene kommer i mitt skap

Ikke mitt heller !! Greie kjoler men ikke sååå fine å til den prisen.... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise1234 skrev (3 minutter siden):

Ikke mitt heller !! Greie kjoler men ikke sååå fine å til den prisen.... 

Hva koster de?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?? 😳 er det fordi det er 3 influensere som skal ha lik fortjeneste som om det var deres egen kjole de solgte? 🫣

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 minutt siden):

What?? 😳 er det fordi det er 3 influensere som skal ha lik fortjeneste som om det var deres egen kjole de solgte? 🫣

Hehe.  Sikkert.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av kjolene er utsolgt. Vær rask, det er få kjoler….bla,bla…. Maken til masete landsering. Kjolene ser ok ut, men ikke til den prisen. Godt hun kom seg en tur på restaurant igjen. Har jo tross alt vært hjemme siden lørdag kveld. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser på Instagram konto til Nyhus de har hatt tre vippsaway der de gir bort 5000kr.  Finner ikke noen som har blitt valgt ut?. Litt mere troverdig om de deler de som får kanskje😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Milla1717 skrev (1 minutt siden):

Ser på Instagram konto til Nyhus de har hatt tre vippsaway der de gir bort 5000kr.  Finner ikke noen som har blitt valgt ut?. Litt mere troverdig om de deler de som får kanskje😅

Har sett 1 gang de har annonsert vinneren 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lise1234 skrev (1 minutt siden):

Har sett 1 gang de har annonsert vinneren 

Å ja på Snapchat ?. Orker ikke å gidder ikke se og høre alt de deler😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (1 time siden):

Å ja på Snapchat ?. Orker ikke å gidder ikke se og høre alt de deler😅

Nei de har ikke annonsert noen vinner på snapchat. 

Monica er jo falskheten selv, så forundrer meg ikke om hun gjør dette kun for pr. 

Hun kjøpte følgere på insta. Og nå har hun falske konkurranser. Forbrukertilsynet neste. På tide hun blir tatt. Dama er jo en kjeltring.

De skulle jo også gi bort penger til den som kunne hjelpe med at de fikk pengene igjen på en hotellbestilling. De har ikke annonsert noe i den forbindelse heller. Bare juks og fanteri. Det de gjør er ulovlig !! Dette er jo sånn Anna Rasmussen holdt på.

Kjolene? Aldri i livet om jeg hadde betalt 2499 for en bomullskjole.  Synes heller ikke det er særlig smart av valg av kjole, den er for ordinær. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...