Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Gjest MrsMacchiato
Hallepalle2 skrev (9 minutter siden):

Der har man paret Dum og Dummere. 
 

Jeg følger dem ikke og hver gang jeg ramler innom så tenker jeg hva i alle dager! Lever de kun av å vise barna? Begge to? Andre influensere prøver i det minste å gi inntrykk av å ha litt annet innhold på plattformene sine. 

Standarden deres er tydeligvis å eksponere barna kraftig gjennom hele dagen, for så å ha barnevakt for å gå på date/konsert/fest/utdrikningslag/båttur/venninnekveld/younameit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallepalle2 skrev (5 timer siden):

Der har man paret Dum og Dummere. 
 

Jeg følger dem ikke og hver gang jeg ramler innom så tenker jeg hva i alle dager! Lever de kun av å vise barna? Begge to? Andre influensere prøver i det minste å gi inntrykk av å ha litt annet innhold på plattformene sine. 

Ekteparet er verstingene når det gjelder å eksponere mindreårige. Dum og dummere er en god beskrivelse.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (På 13.8.2022 den 13.27):

Ekteparet er verstingene når det gjelder å eksponere mindreårige. Dum og dummere er en god beskrivelse.

Dette paret eier ikke skam.. holder på og gir blanke i barnas liv når det gjelder eksponering. Å det er like ille at det er så mange som ikke ser dette

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Dette paret eier ikke skam.. holder på og gir blanke i barnas liv når det gjelder eksponering. Å det er like ille at det er så mange som ikke ser dette

Det pakkes inn i venninnenarrativet. Følgerne tror vel at daglig leder og Co henvender seg personlig til dem. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 18.5.2022 den 11.36):

Åå, jeg hadde klikka om jeg hadde den familien der på nabobalkongen ei uke i Syden. Prøve å nyte ferien og så høre hun nøtteskrika der med telefonen til alle døgnets tider

"📱Hva syns vi gjengen?! HÆ?? E vi fornøyd med hotellet? Hva syns vi om utsikten HÆ?!📱

 

" 📱Da er vi på vei ned til frokosten, og SJEKK.DENNE.BUFFETEN. HÆ?!. Største buffeten jeg har vært borti noooen gang. Har du sett, HÆ?? 📱

 

"📱Hær ligger æ under parasollen og er så solbrent *snu kamera og filme masse random folk i badetøy i og ved bassenget* Der ute er Monica og datter en eller annen plass men nå forsvant ho for meg. Monica!? !!!!! 📢. Der va ho ja📱"

"Da va det kvelden her og vi er trøtte. Men vi har kost oss i dag!! HÆ?? Harke vi kooost oss unger? HÆ?! Jaaaa❤️ Hæ?? 📱

 

😅😂🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bulsara skrev (3 timer siden):

Hvor er det blitt av Monica? Han har vært alene med barna en stund nå har jeg sett. 

Hun er på innspilling, sikkert noe kjendis greier. Vet ikke hva, om det er noe nytt eller om det er farmen, kompani, 71 eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de noen utdanning? Jeg tenker, hva hvis han f.eks. mot formodning ikke kan jobbe innen «show-biz» til han blir pensjonist. Hva skriver man i cv/jobbsøknad da? 2010-2031 Influenser, referanse: kona? Det er en ting, men hva slags menneskelig vekst får man av en influenserjobb? Man vokser ikke akkurat som menneske vil jeg påstå… jeg klarer bare ikke se hva det gir en selv! Jeg hadde faktisk blitt deprimert av å ikke han en jobb å gå til helt eller delvis. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DramaLamaBanana skrev (5 minutter siden):

Skjer det noe spennende i Casa Nyhus om dagen eller er det fortsatt ostesmørbrød og samme gamle?

Har det skjedd noe annet spennende i det huset enn masseeksponering av de små

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Har det skjedd noe annet spennende i det huset enn masseeksponering av de små

Nei egentlig ikke, men nå er det en stund siden jeg har vært innom kanalen der, så hadde håpet på litt utvikling. Skjønner det var for mye å forvente…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DramaLamaBanana skrev (1 time siden):

Nei egentlig ikke, men nå er det en stund siden jeg har vært innom kanalen der, så hadde håpet på litt utvikling. Skjønner det var for mye å forvente…

🤣🤣🤣 Ja på den kanten kan man ikke kreve mye forandring.. men hadde de ikke hatt Chris hjemme på heltid så Gud vet hvordan det ville vært i det huset. Med litt ispedd hjelp av sin kjære svigermor til klesvask så må jeg si den mannen gjør mye der hjemme. Å det spiller jo egentlig ingen rolle om det er noe eller far men synes han er mye alene og holder på

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DramaLamaBanana skrev (3 timer siden):

Nei egentlig ikke, men nå er det en stund siden jeg har vært innom kanalen der, så hadde håpet på litt utvikling. Skjønner det var for mye å forvente…

For å si det sånn. Det går i det samme hele jævla tiden. Er patetisk å se på. Går flere uker mellom hver gang jeg ser på snappen. Bare det samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 time siden):

For å si det sånn. Det går i det samme hele jævla tiden. Er patetisk å se på. Går flere uker mellom hver gang jeg ser på snappen. Bare det samme 

Ser ikke så mye ostesmørbrød om kvelden nå som når de bodde i Oslo😊😊 men siden det er nevnt nå så kan du banne på at det kommer x antall videosnutter med ostesmørbrød 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innsidenut skrev (På 21.8.2022 den 9.37):

Hun er på innspilling, sikkert noe kjendis greier. Vet ikke hva, om det er noe nytt eller om det er farmen, kompani, 71 eller noe.

Må jo være 71 eller kompani da. For farmen spilles jo inn i mai/juni for kjendisene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (13 minutter siden):

Må jo være 71 eller kompani da. For farmen spilles jo inn i mai/juni for kjendisene. 

Jeg tror det kan være CampKulinaris, så en snutt fra Monica (fra innspillingen) og syntes jeg kjente det igjen på hvordan det så ut....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
elien skrev (18 timer siden):

Jeg tror det kan være CampKulinaris, så en snutt fra Monica (fra innspillingen) og syntes jeg kjente det igjen på hvordan det så ut....

Akkurat samme tenkte jeg. Hun snapper fra et rom som kan likne CampKulinaris-lokasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
elskersommer skrev (På 22.8.2022 den 13.05):

🤣🤣🤣 Ja på den kanten kan man ikke kreve mye forandring.. men hadde de ikke hatt Chris hjemme på heltid så Gud vet hvordan det ville vært i det huset. Med litt ispedd hjelp av sin kjære svigermor til klesvask så må jeg si den mannen gjør mye der hjemme. Å det spiller jo egentlig ingen rolle om det er noe eller far men synes han er mye alene og holder på

Huset er et konstant kaos av klær, rot, leker, mat og skittentøy. Chris har besøk av svigermor nærmest daglig, slik at han kan sove/bygge man cave/gå på fest. Jeg kjenner firebarnsfedre som klarer å både jobbe 100%, samt få gjort mer hjemme enn hva Chris gjør, så nei, Chris gjør ikke mye der hjemme. Svigermoren gjør mye der hjemme, mens Chris "jobber". Går mye i kaffedrikking og beina på bordet for hans del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...