Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Ta f.eks siste IG-bildet hennes. 
For det første er det merket "ad" helt i slutten av teksten. HELT feil.
For det andre, trykk på bildet. Se hvor mange bedrifter hun har tagget i bildet. :daane:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

17 minutter siden, Vitting said:

Hvorfor filmer de med leo ajkic? (ref instagram story til iamdaddychris)

Aner ikke. Nytt program om folk fra Norge som prøver lykken i USA? :fnise:

___________

Det blir spennende å se hvor lenge de blir der borte. Jeg vet at det kom brev i dag fra skolen til de som skal begynne på 1.trinn til høsten. Denne familien har jo en som skal begynne til høsten, så hvordan de løser det blir jo spennende... 
Etter planen de har sagt tidligere skal de vel være over there til våren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2018 den 22.57, Døgnvill skrev:

Ta f.eks siste IG-bildet hennes. 
For det første er det merket "ad" helt i slutten av teksten. HELT feil.
For det andre, trykk på bildet. Se hvor mange bedrifter hun har tagget i bildet. :daane:

Skjønner ikke hva det er med bloggere og instagrammere. De må jo vite reglene, men tyder jo på at de ikke bryr seg litt en gang. 

 

Ikke bare er de markert feil plass, det er heller ikke bra nok å skrive "ad" altså forkortelser. 

Endret av Bambi1995
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg har barn i klassen som M sin eldstemann skal gå i til høsten. Han er skikkelig bekymra for klassetilstelninger, da mtp om de snapper/blogger/legger ut generelt fra disse tilstelningene. :( 
Skjønner han godt jeg. De legger jo ut alt mellom himmel og jord tross alt. Null filter!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke like et eneste innlegg Monica legger ut lenger..

Det som jeg syntes er helt ille er hvor vridd virkeligheten faktisk blir med slike bloggere. Hvordan skal ungdom leve opp til all denne skjønnheten og perfeksjonismen? Jeg klarer ikke se hvorfor nettopp dette har blitt SÅ populært, når det umulig kan likne en hverdag noen kan ha.

Faktisk så er jeg noe uenig i det noen her skriver om å legge ut noe av barna i sårbare posisjoner. Nå er det ikke sånn at jeg syntes M og C burde gjøre det, men hvis man ser på det litt motsatt så har de nå en perfeksjonisme å leve opp til. Kan disse barna få lov å gå på trynet, dumme seg, ta noen teite valg fremover når de vil ha dette presset hjemmefra om hvordan alt liksom skal være? Tenk hvor lett det vil være å bli det sorte fåret i den familien!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kariannne

Helt sykt hvor mye bilder og ikke minst bildeopsett de må bruke tid på. Alt skal dokumenteres å legges ut på sosiale medier.  Trist å selge familien og dere opplevelser til høystbydende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Hvis Barbie og Ken fikk barn så ville nok instagram kontoen sett slik ut. Men fra spøk til alvor, hvem med vettet i behold ville forsette å legge ut bilder av barna, ETTER at de har fått beskjed om at bilder har blitt misbrukt? Ingen fornuftige foreldre ville utsatt barna for dette. Og jeg er enig med de som mener at dette paret overgår CBE, AB, VP og MTM i eksponering. For er sirkus 😱

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ett av de siste bildene: et stk sovende barn og reklame. Jeg synes det er langt over streken å bruke et sovende, intetanende barn slik. Hvordan ville foreldrene likt det selv? 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Vitting

Så det at de skulle flytte til LA, var egentlig bare at de skulle på en liten amerika-rundtur (Florida - Las Vegas - Los Angeles) for så å dra tilbake til Norge? Ser de er i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri hørt om disse før jeg leste om de her. Sjekket instaen nå, One happy family 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/7/2018 at 3:28 PM, Vitting said:

Så det at de skulle flytte til LA, var egentlig bare at de skulle på en liten amerika-rundtur (Florida - Las Vegas - Los Angeles) for så å dra tilbake til Norge? Ser de er i Kristiansand.

Så dette her på IG ja. Det meste legges jo ut der tross alt 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutten av setningen er «as a family “. Tok den ikke med da jeg ikke fikk visket bort en tagging som stod der. 

Hun har inne skrevet noe i det innlegget på ig om når neste reise er. Men slik jeg har forstått det andre steder hun har skrevet så er det i år de skal på tur igjen. 

 

8C070506-7E6B-42ED-A688-23211009C273.jpeg

Endret av Døgnvill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Artikkel om familien i VG. Forteller at noen har sagt at de selger barna til høystbydende. MEN: de har ikke tenkt å la «syke og ondskapsfulle mennesker begrense dem i livet». 

Nei. Jo. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Kollontaj said:

Artikkel om familien i VG. Forteller at noen har sagt at de selger barna til høystbydende. MEN: de har ikke tenkt å la «syke og ondskapsfulle mennesker begrense dem i livet». 

Nei. Jo. 

Åh herreguuuuuud!!!!! Blir helt matt! Mon tro hvordan de har klart å få til en sånn artikkel. Tviler på VG selv har kontaktet de, så da må jo.. Ja. Jo. Neida. Joda. 
Og kan ikke de ungene få lov å være i fred for bloggen og SoMe...??

Trodde i grunn media skulle følge Vær varsom-plakaten? Men penger betyr vel mer enn å være varsom... Grøss!!!!!!!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Deres narrativ om hvordan de kom til å reise rundt med ungene. Nevnte ingenting om at de bruker en trillion hashtagger på hvert bilde for å spre bildene mest mulig - og bli oppdaget. 

#familygoals #myboys #motherhood #familytravelling

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hun har skrevet på bloggen nå (ser ut til at den har vært stille lenge) om eksponering av barn. Hun tviholder fortsatt på at det er riktig. Jeg ble rett og slett kvalm av innlegget. En mindreårig i familien har uttalt at å ta bilder var det morsomste på turene. Ser hun ikke hvor galt dette er dersom det medfører riktighet? 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...