Gå til innhold

Monica Nyhus /Iamdaddychris


Gjest Aloha88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnnePåLande skrev (22 minutter siden):

Anbefaler å gå inn på Morten Dalhaug sin IG å se «MobbeMorten»..

Jepp! Anbefales på det sterkeste faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (1 minutt siden):

Jepp! Anbefales på det sterkeste faktisk!

Ganske så sjokkerende må jeg si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (19 minutter siden):

Første gang du har sett det?

Jepp, og ble mildt sagt satt ut av oppførselen til Monica Nyhus. Helt utrolig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnePåLande skrev (2 minutter siden):

Jepp, og ble mildt sagt satt ut av oppførselen til Monica Nyhus. Helt utrolig!

Ja, det er noe for seg selv det der. Trodde de fleste hadde sett dette nå… men håper flere får øynene opp for falskheten disse folkene holder på med 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (3 minutter siden):

Ja, det er noe for seg selv det der. Trodde de fleste hadde sett dette nå… men håper flere får øynene opp for falskheten disse folkene holder på med 

Jeg har ikke fulgt så mye med da disse påvirkerne egentlig ikke appellerer til meg.. men tenker at det er en viktig samfunnsdebatt å engasjere seg i. Påvirkere som selger familielivet ufiltrert, kjøper følgere og oppfører seg som om de er oppvokst i en hule uten oppdragelse hjemmefra, bør bli kansellert. Ingen skal tjene livets opphold på bekostning av mindreårige.  

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker folk om dette?

 

Bildet et hentet fra Instagram. Brukernavn  står på bildet og det er lagt ved ett bilde.

 

47016F06-DCF4-4E85-8E9E-DE6FD8600F3E.jpeg

Endret av Hjertestein
Glemte sladde fjeset på barna
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (25 minutter siden):

Hva tenker folk om dette?

 

Bildet et hentet fra Instagram. Brukernavn  står på bildet og det er lagt ved ett bilde.

 

47016F06-DCF4-4E85-8E9E-DE6FD8600F3E.jpeg

Ikke akkurat et massivt sjokk at de photoshopper nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler fortsatt av snappen hvor Monica spurte hva hun skulle gjøre da den ene sofaputen hun vasket var blitt lysere enn de andre sofaputene hun ikke hadde vasket:-) Helt legendarisk:-) Ikke de smarteste disse to men underholdene er det:-)

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Jeg ler fortsatt av snappen hvor Monica spurte hva hun skulle gjøre da den ene sofaputen hun vasket var blitt lysere enn de andre sofaputene hun ikke hadde vasket:-) Helt legendarisk:-) Ikke de smarteste disse to men underholdene er det:-)

Det var faktisk så dumt det at jeg mistet ett par hjerneceller bare av å se den snappen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (23 timer siden):

Det var faktisk så dumt det at jeg mistet ett par hjerneceller bare av å se den snappen 

Haha:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (På 22.12.2022 den 12.24):

Haha hæ?? Fortell. 

Alle 6 søsknene har en felles snapkonto som heter «søskenflokken». Dorit (Mamman) har vært i Egypt et par uker, og kjøpt med masse fake/kopi klær og vesker. Caroline (nest yngste?) bar ELSKER de veskene og «Ralp Laurent» klærne. For å ikke snakke om den lekre «YSL» vesken 🙈🙈🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært kritisk til denne masseeksponering av barna som dette paret driver med. Det er dag ut og dag inn. På IG Og Snapchat til Monica,Chris og familien Nyhus. Også ser jeg nå at det også skjer på kontoen til "søskenflokken" 

Her legger de ut det meste av barnas hverdag på ikke mindre enn 7 Some kanaler(8 om søskenflokken er på IG).. Skjønner de ingen ting disse folka?

  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig helt sjokkerende, det de driver med. Og hvis man våger på være kritisk, kommer Monica med mammapoliti-begatelliseringsargumenter. 

Tenk å utsette ungene sine for slik, det er bare så trist. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 minutter siden):

Nå har jeg vært kritisk til denne masseeksponering av barna som dette paret driver med. Det er dag ut og dag inn. På IG Og Snapchat til Monica,Chris og familien Nyhus. Også ser jeg nå at det også skjer på kontoen til "søskenflokken" 

Her legger de ut det meste av barnas hverdag på ikke mindre enn 7 Some kanaler(8 om søskenflokken er på IG).. Skjønner de ingen ting disse folka?

Herlighet. Det er virkelig helt for jævli. For et usselt menneskesyn disse foreldrene fremviser. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så en snap for et par dager siden hvor de hevder at de er de beste foreldrene for sine barn. Jeg må si at de to er de definitivt verste av alle norske influensene, og jeg fatter ikke at de ikke skjønner at det ikke er OK.  Var det en slags forsvarstale for den fryktelige greia de holder på med. Det er skikkelig hjerteskjærende. 

Svaret til Monica etter artikkelen i NRK hvor fru Johansen snakket om barneeksponering, var virkelig helt bak mål, å beskylde fru Johansen for å være "mammapoliti" er nesten så man ikke tror det man ser.

 

https://www.nrk.no/sorlandet/mariann-johansen-bruker-fritiden-pa-kritikk-av-influensere-1.16189759

 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (43 minutter siden):

Jeg så en snap for et par dager siden hvor de hevder at de er de beste foreldrene for sine barn. Jeg må si at de to er de definitivt verste av alle norske influensene, og jeg fatter ikke at de ikke skjønner at det ikke er OK.  Var det en slags forsvarstale for den fryktelige greia de holder på med. Det er skikkelig hjerteskjærende. 

Svaret til Monica etter artikkelen i NRK hvor fru Johansen snakket om barneeksponering, var virkelig helt bak mål, å beskylde fru Johansen for å være "mammapoliti" er nesten så man ikke tror det man ser.

 

https://www.nrk.no/sorlandet/mariann-johansen-bruker-fritiden-pa-kritikk-av-influensere-1.16189759

 

 

Ja de er en av de værste når det gjelder eksponering av barna.. men nå snublet jeg inn i denne søskenflokken på Snapchat i dag og alle er jo like ille.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...