Gå til innhold

Tussis hjørne


Lille frk Tussi

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte å starte en dagbok hvor jeg forteller hvilke "prøvelser" jeg har, hverdagsgleder og masse annet...

Jeg har et ganske ironisk syn på mange ting, så dette blir kanskje litt morsomt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen!

Nei, jeg har ikke gjort noe særlig i helga, bare ligget i senga og vært infulensasyk :cry:

Men snart får jeg bøkene fra mammutsalget.Jeg gleder meg! Forteller mer så fort det skjer noe hjemme hos meg.

Tussisusser og Tussiklemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Det skjer ikke så veldig mye hos meg for tiden. Eller, jeg driver og pusser opp rommet mitt og skal få på den forhatte reguleringa til mandag :evil:

Jeg føler meg ganske trist for tiden. Grunnen til det kan du lese her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...118644&start=15 fordi jeg ikke orker å skrive så mye nå.

Tussissuss & Tussiklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste nettopp innlegget ditt. Skjønner at du har hatt det fælt, og har det fortsatt. Jeg er sikker på at du ikke har gjort noe for at det skal bli slik, du har bare vært fryktelig uheldig med de du har omgåttes med. Du må ikke gi opp det å få deg venner, selvom du sikkert har lyst til det nå. Du skal se at lykken står deg bi etterhvert. Du har jo begynt med å åpne deg her på kg, syns ikke det er noe galt i det jeg ihvertfall. Tror mange syns det er greit å åpne seg her på webben. Er greit å kunne være anonym i blant. Skulle ønske jeg kunne gjort noe for deg vennen. Men jeg er her på webben. Skriv i dagboka mi eller du kan godt sende meg en pm om du vil snakke. Gir deg en kjempestor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...