Gå til innhold

Kjøper dere inn sexy undertøy til valentine ..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært en tur i byen, og ser at mange butikker har valentinestilbud på undertøy type sexy med hofteholder og sånn. Jeg er singel og skal neppe på date, men er det sånn at det pyntes ekstra den dagen/kvelden?

Anonymkode: 4f5c4...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg/vi har aldri feiret valentinsdagen. Bare tull!

Anonymkode: cbeca...c72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Har faktisk ikke tenkt på det, men synes ikke det var så dumt jeg :P kanskje jeg skal stikke til byen og kjøpe rødt undertøy i morgen :fnise: gøy å spice opp forholdet litt da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør nå det da kvinner og behandle kjæresten litt ekstra godt i senga. 

Så kanskje menn også får litt positivt ut av den ellers grusomme dagen. 

Anonymkode: 14ec0...a0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh, nei! Ikke faen. Jeg kjøper heller sexy undertøy til årets andre 364 dager enn til akkurat denne. Valentines er en klissete tulledag! Jepp, jeg er en uromantisk faen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte rødt blondeundertøy for en liten tid tilbake, og tenkte kanskje sette på det på onsdag. Liker å benytte enhver sjanse til å gjøre en grå hverdag litt mer spennende. Kan såklart både pynte meg og kjøpe blomster og gaver på en hvilken som helst annen dag også, så er ikke det det står på :) hadde nok ikke kjøpt inn nytt undertøy for anledningen, men velger noe fint/sexy når jeg har muligheten! 

Anonymkode: 43491...616

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har vært sammen med noen så har jeg kjøpt det. De har hatt litt ulike fantasier. Det var morsomt å gi seg selv i gave :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi feirer ikke valentines day. Men jeg liker å overraske med sexy undertøy på årsdagen vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...