Gå til innhold

Gregors kafe AS (åpent fra kl 10-21)


Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk...åhh...er det rabarbragrøt nede til venstre? :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Takk...åhh...er det rabarbragrøt nede til venstre? :rodmer: 

Er jammen ikke sikker, men vi sier det! :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, visningsnamn skrev:

Gratulerer med dagen!

Så fint å kunne være på café uten å måtte gå ut døra. 😃

Der er ingen dør O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet, så skulle jeg hatt en stor rabarbraåker med mulighet for å kjøpe hele stilker og ferdig oppkuttede i 2 cm`s biter med sukker strødd over i gjennomsiktig plastpose til salgs og glede for folk som ikke hadde selv, men ville ha grøt etc. Jeg tror på at alt spiselig og godt gir god stemning til folk. :jepp: 

P.s jeg mener at nettet har åpnet en himmelsk dør til alt. ;) 
Gratulerer med dagen til visningsnamn også. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Hadde jeg kunnet, så skulle jeg hatt en stor rabarbraåker med mulighet for å kjøpe hele stilker og ferdig oppkuttede i 2 cm`s biter med sukker strødd over i gjennomsiktig plastpose til salgs og glede for folk som ikke hadde selv, men ville ha grøt etc. Jeg tror på at alt spiselig og godt gir god stemning til folk. :jepp: 

P.s jeg mener at nettet har åpnet en himmelsk dør til alt. ;) 

Dør uten håndtak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bidrar med en rabarbrasmuldrepai. :)  Vi hjemmemennesker som blir slitne bare ved tanken
på alt ståket ute i gatene i det ganske land fortjener alt godt i dag. 
Bilderesultat for rabarbrasmuldrepai
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det lov å nyte medbragt i baren?  Synes litt strengt at alkoholserveringen åpner først ni.

Er dere slitne etter i går?  Det er litt stille her.

Jeg kjeder meg, eller er litt ensom.  Eller kjeder meg.

 

Hvor paranoide er dere mtp å dele ting på nettet, og KG?  Det er ikke så veldig nøye for meg om "Elghund" gjør en dårlig figur på KG, jeg er mer nervøs for koblingen mellom KG-virksomhet og  RL.

Og,  Føler dere at dere har folk i livene deres som virkelig kjenner dere?  I det siste har jeg kjent meg litt.  Kjedsom, ensom, kjedsom.  Og i blant får jeg tanken at hvis jeg bare klarte å lage en historie av livet mitt, og noen hørte på.  Men så tenker jeg 1) da jeg var ung og hadde en vennegjeng (bare for noen år siden), da følte jeg meg sett og forstått i jevnlige glimt, selv om de var langt fra å kjenne en slik historie jeg ser for meg.  Og 2) det er nok usunt og urealistisk - ville jeg orket å høre på en livshistorie fra noen uten forfattertalent - hm, klarer ikke bestemme meg, men meget godt mulig det ville irritert meg ganske, og at det bare er Feil på en måte jeg ikke orker å tenke ut.

Oh well.  Det er fredag.  Syrinene.  :-/  Det tar seg ikke ut? å reke rundt alene, ute, hvis man har kjæreste? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Elghund skrev:

Hei!

Er det lov å nyte medbragt i baren?  Synes litt strengt at alkoholserveringen åpner først ni.

Er dere slitne etter i går?  Det er litt stille her.

Jeg kjeder meg, eller er litt ensom.  Eller kjeder meg.

 

Hvor paranoide er dere mtp å dele ting på nettet, og KG?  Det er ikke så veldig nøye for meg om "Elghund" gjør en dårlig figur på KG, jeg er mer nervøs for koblingen mellom KG-virksomhet og  RL.

Og,  Føler dere at dere har folk i livene deres som virkelig kjenner dere?  I det siste har jeg kjent meg litt.  Kjedsom, ensom, kjedsom.  Og i blant får jeg tanken at hvis jeg bare klarte å lage en historie av livet mitt, og noen hørte på.  Men så tenker jeg 1) da jeg var ung og hadde en vennegjeng (bare for noen år siden), da følte jeg meg sett og forstått i jevnlige glimt, selv om de var langt fra å kjenne en slik historie jeg ser for meg.  Og 2) det er nok usunt og urealistisk - ville jeg orket å høre på en livshistorie fra noen uten forfattertalent - hm, klarer ikke bestemme meg, men meget godt mulig det ville irritert meg ganske, og at det bare er Feil på en måte jeg ikke orker å tenke ut.

Oh well.  Det er fredag.  Syrinene.  :-/  Det tar seg ikke ut? å reke rundt alene, ute, hvis man har kjæreste? 

 

Alkolserveringen foregår i Nattklubben. På cafe spiser vi godsaker som ikke passer på restaurant eller nattklubb. 

Men her er musikken på et slikt nivå at det fint går av å lytte til hverandre. 

Velkommen innom!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ta siste sveip og rydde, rengjøre og småspise litt av restene fra i dag* :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Elghund skrev:

Hei!

Er det lov å nyte medbragt i baren?  Synes litt strengt at alkoholserveringen åpner først ni.

Er dere slitne etter i går?  Det er litt stille her.

Jeg kjeder meg, eller er litt ensom.  Eller kjeder meg.

 

Hvor paranoide er dere mtp å dele ting på nettet, og KG?  Det er ikke så veldig nøye for meg om "Elghund" gjør en dårlig figur på KG, jeg er mer nervøs for koblingen mellom KG-virksomhet og  RL.

Og,  Føler dere at dere har folk i livene deres som virkelig kjenner dere?  I det siste har jeg kjent meg litt.  Kjedsom, ensom, kjedsom.  Og i blant får jeg tanken at hvis jeg bare klarte å lage en historie av livet mitt, og noen hørte på.  Men så tenker jeg 1) da jeg var ung og hadde en vennegjeng (bare for noen år siden), da følte jeg meg sett og forstått i jevnlige glimt, selv om de var langt fra å kjenne en slik historie jeg ser for meg.  Og 2) det er nok usunt og urealistisk - ville jeg orket å høre på en livshistorie fra noen uten forfattertalent - hm, klarer ikke bestemme meg, men meget godt mulig det ville irritert meg ganske, og at det bare er Feil på en måte jeg ikke orker å tenke ut.

Oh well.  Det er fredag.  Syrinene.  :-/  Det tar seg ikke ut? å reke rundt alene, ute, hvis man har kjæreste? 

 

Som nevnt over er det denne tråden du kan finne noe godt å drikke i :jepp: Ellers tror jeg du vil like deg i spørsmålstrådene :)

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...