Gå til innhold

Er du mellom ca 25-35 år og bor Tønsberg/omegn? Lyst til å bli kjent med nye venner?


tbg89

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 28 år som har bodd i Tønsberg i ca 3 år. Jeg har det meste av mitt nærmeste vennenettverk og familie i Oslo, og har veldig lyst til å bli kjent med flere her i Tønsberg da det iblant kan bli litt ensomt å bo her, og jeg ikke har lyst til å dra hjem til Oslo hver helg.. Jeg har en sønn på barneskolen, så å bli kjent med noen med barn hadde også vært supert 😊 Er ikke så lett å bygge nettverk og få nye venner i voksen alder, så jeg tenkte å prøve ut dette.. Har ikke noen så spesielle interesser, jobber fullt og er alene med sønnen min så går mye tid med til det selvfølgelig. Men har også mye tid utenom som jeg gjerne vil fylle med litt sosialt, feks kafebesøk, drikke litt vin sammen, dra på shopping, turer, etc😊  Kanskje går det an å få samlet en liten gjeng som ønsker det samme, det hadde vært veldig gøy 😊 Håper på positive svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hei, 

Jeg blir gjerne bedre kjent. Er 29 år, of bort I Horten, har 3 barn der to går på barneskolen :) mesteparten av mitt nettverk er nord i landet. Så er litt i samme båt, gjerne PM meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest devy79

Hei!Kom over denne jeg. Akkurat flyttet til Tønsberg ,og kjenner ingen her :S.Hvis du vil snakke litt,skriv meg en PM😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...