Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som har prøvd seg i 10 år er nok litt som du beskriver lenger opp her, ja. Han er en useriøs tulling på flere måter, men også sagt at han vil ha en fremtid med meg (men jeg er ikke interessert). Er også et par som har prøvd seg i ca 5 år, og flere av de er seriøse menn som har god sjans på damer, så jeg blir ikke klok på hvorfor de aldri gir opp, men tror mange kvinner har det sånn :P 

Jeg ser du ikke tør å ta kontakt med han du liker siden det har gått lang tid, men jeg har opplevd at en jeg avslo i 2013 fortsatt var interessert og ble glad for melding til tross for at han har gitt lite av seg selv de siste årene. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt et glass vin og sendt 👍🏻

Anonymkode: 5bf43...99a

Vet du at de prøver seg eller innbiller du deg at de prøver seg? Jeg har jo alltid noen som er intr, og jeg hadde hatt en kjæreste i morgen dersom jeg bare var ute etter en kjæreste. Men det må da være noe mer der. 

Jeg turte ikke å ta kontakt med han nei :( Jeg bruker ikke alkohol for å tørre mer :P DET kan gå mer galt enn det går bra. Har blitt omtrent avholds. Jeg føler at han vil ta kontakt igjen, men jeg klarer bare ikke å sende noe til han.. :( Det er så mye som er imot oss.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vet du at de prøver seg eller innbiller du deg at de prøver seg? Jeg har jo alltid noen som er intr, og jeg hadde hatt en kjæreste i morgen dersom jeg bare var ute etter en kjæreste. Men det må da være noe mer der. 

Jeg turte ikke å ta kontakt med han nei :( Jeg bruker ikke alkohol for å tørre mer :P DET kan gå mer galt enn det går bra. Har blitt omtrent avholds. Jeg føler at han vil ta kontakt igjen, men jeg klarer bare ikke å sende noe til han.. :( Det er så mye som er imot oss.

Anonymkode: efb68...cf1

Vet det sikkert, de kommer med betroelser som ikke er til å ta feil av. Men jeg er ikke keen på noen av dem, noe jeg er ærlig med.  

Skjønner du ikke tør siden jeg ikke tør sånt så ofte selv, men ikke sikkert han er en av dem som tør å fortsette å vise interesse i frykt for å virke masete, så da kan det jo hende du går glipp av noe fordi du ikke tørte. Kanskje er han reddere enn deg akkurat nå. 

Anonymkode: 5bf43...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet det sikkert, de kommer med betroelser som ikke er til å ta feil av. Men jeg er ikke keen på noen av dem, noe jeg er ærlig med.  

Skjønner du ikke tør siden jeg ikke tør sånt så ofte selv, men ikke sikkert han er en av dem som tør å fortsette å vise interesse i frykt for å virke masete, så da kan det jo hende du går glipp av noe fordi du ikke tørte. Kanskje er han reddere enn deg akkurat nå. 

Anonymkode: 5bf43...99a

Det er dette jeg ikke blir klok på. Jeg må se det fra hans perspektiv, at han er et menneske med følelser. Selvfølgelig kan en bli redd for å være masete osv. Mens jeg sitter på andre siden  av skjermen og lurer på hvorfor han har sluttet å spørre meg ut , og tar det som å være dumpet på en måte.

Nå skal jeg ikke befinne meg i nærheten av han igjen på en stund. :/ på en måte er det godt, på en annen litt vondt. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er dette jeg ikke blir klok på. Jeg må se det fra hans perspektiv, at han er et menneske med følelser. Selvfølgelig kan en bli redd for å være masete osv. Mens jeg sitter på andre siden  av skjermen og lurer på hvorfor han har sluttet å spørre meg ut , og tar det som å være dumpet på en måte.

Nå skal jeg ikke befinne meg i nærheten av han igjen på en stund. :/ på en måte er det godt, på en annen litt vondt. 

Anonymkode: efb68...cf1

Vi jenter blir nok litt bortskjemte med at menn alltid er rundt og venter, så gjør det vondt når det plutselig blir stille, og man tenker at de umulig kan være interessert. Den svir! Men det kan godt være han også har stor stolthet, og da vil aldri dette føre noe sted med mindre ingen tør å bryte barrieren. 

Anonymkode: 5bf43...99a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.4.2018 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Vi jenter blir nok litt bortskjemte med at menn alltid er rundt og venter, så gjør det vondt når det plutselig blir stille, og man tenker at de umulig kan være interessert. Den svir! Men det kan godt være han også har stor stolthet, og da vil aldri dette føre noe sted med mindre ingen tør å bryte barrieren. 

Anonymkode: 5bf43...99a

Njaa... er nok enig i at vi kvinner kanskje fort kan slappe litt for mye av ang menn, fordi vi på en måte vet at de vil stille opp så fort vi vinker på  dem :P Men etter å ha såret menn etter feil signaler, er jeg mer obs nå. Jeg konsentrerer meg bare om de jeg er interessert i. Hvorvidt tidligere interesserte menn er interessert lenger, er ikke noe jeg ser noen grunn i å analysere. Jeg vil ikke at andre skal være ulykkelige på grunn av meg, så når tidligere såret kompiser eller bekjente får seg dame, er jeg glad på deres vegne. Det svir ikke at de evt ikke er interessert lenger.

Vel, hva skal man forvente? Ut fra hva de fleste skriver her, så  trodde jeg selv at jeg var imøtekommende, mens jeg har virket uintressert..... for meg er ikke slik lett å se dersom jeg virkelig liker noen slik jeg gjorde med han.
Jeg har fremdeles håpet. Jeg har snakket med voksne som ikke har forelsket seg i voksen alder, sånn 26+ ... så jeg vet ikke hvor garantert det er at man forelsker seg på nytt. Og jeg er heller singel enn sammen med en tilfedlig. Og jeg vet ikke hvordan dette kan funke, hvis det ikke klaffet når jeg har hatt sjansen til å møte han så mange ganger, hvorfor skal jeg gjenoppta kontakt etter lang tid? Jeg er litt mellom er toget gått eller kan vi få til noe?
 

Anonymkode: efb68...cf1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg skal snart til byen hans igjen, og gruer meg nesten litt

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...