Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ved å prioritere det. 

Anonymkode: 340f0...daf

Droppe planene mine for psykolog?? Blir bare enda mer sur på meg selv. Må utsette livet og planene pga dårlig fungerende hjerne.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så får jeg så angst når han poster en story. Gruer meg til å åpne den. Jeg er så sikker på at jeg vil se bilde av ham med en annen jente der, men til hver gang er det ingenting å frykte. Jeg vet noe ikke er helt normalt her. Jeg lager noen bilder inni hodet mitt, men så er det ikke egentlig slik. 

Lurer nesten vettet av meg på hvordan det kunne gått med oss dersom vi hadde satset ..eller JEG HADDE DET BEDRE MED MEG SELV!

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske imponert over at du har klart å holde denne tråden (over dilemmaet om å sende et menneske ei tekstmelding) i live så lenge. Over 10000 visninger. Det er mange som er spente på om du kommer til å sende melding. Kan du ikke sende den meldinga nå, så kan vi alle "move on ;) 

Anonymkode: 1a858...990

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er ganske imponert over at du har klart å holde denne tråden (over dilemmaet om å sende et menneske ei tekstmelding) i live så lenge. Over 10000 visninger. Det er mange som er spente på om du kommer til å sende melding. Kan du ikke sende den meldinga nå, så kan vi alle "move on ;) 

Anonymkode: 1a858...990

Ja.... men "ja" er fremdeles bare et ord. Jeg vet tydeligvis ikke hvem jeg er (enda). jeg er skikkelig slik "det venter noe bedre og enklere å skape fremtid med lenger frem i livet, eller go for it fordi forelskelsen vokser ikke på trær. Men enkelt og greit.....vi ER ikke kjærester. Jeg hadde samme tankene for 1,5 år siden (vil bli kjærester i fremtiden kanskje). 1,5 år har gått og det har bare vært teksting. Hva er sannsynligheten for at han føler det samme enda...er bare jeg som er så snål! 

Men jeg tenker konstant, og dette tar krefter. Ok i morgen. Da skal jeg ut med ei venninne og det føles mye tryggere å skrive til han mens jeg er sammen med noen, enn å sitte alene. 

Slik hadde jeg det som barn og, men da gjaldt det å passere zombiene på Zelda nintendo 64. Var så redd dem at jeg måtte ha på høy musikk som jeg likte godt, eller få noen til å være med meg. Mulig det ligger noe psykologisk i dette. For jeg føler det er litt samme angsten 🤔🤔

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bygger ditt liv gjennom valgene du tar. Mange små valg, som betyr lite,  og noen store valg.

De store valgene er de som avgjør om du blir lykkelig eller trist. Ofte kan du ikke vite hva som er riktig, og må ta en sjanse.

Men! Det eneste du kan vite, det eneste som er sikkert, er at ved å IKKE ta valg, ved å bare la livet skje, og håpe at de vanskelige valgene blir borte, så blir du trist. Du bryter ned egen selvfølelse.  Du ødelegger ditt eget liv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Droppe planene mine for psykolog?? Blir bare enda mer sur på meg selv. Må utsette livet og planene pga dårlig fungerende hjerne.

Anonymkode: efb68...cf1

Du trenger jo ikke droppe planene dine. Du kan jo fortsette med å gå til psykolog i det landet du flytter til.

Det er jo heller ikke riktig å ta kontakt og mulig innlede et forhold med noen nå, når du flytter til et annet land om noen måneder.

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger jo ikke droppe planene dine. Du kan jo fortsette med å gå til psykolog i det landet du flytter til.

Det er jo heller ikke riktig å ta kontakt og mulig innlede et forhold med noen nå, når du flytter til et annet land om noen måneder.

Anonymkode: 340f0...daf

Hvorfor ikke? Det er mulig jeg flytter tibake hit.  Jeg skal ikke bo i dette landet hele livet, mest sannsynlig da.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke? Det er mulig jeg flytter tibake hit.  Jeg skal ikke bo i dette landet hele livet, mest sannsynlig da.

Anonymkode: efb68...cf1

Og igjen så ignorerer du det som har med deg selv å gjøre og fokuserer bare på ham. 

Anonymkode: 340f0...daf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og igjen så ignorerer du det som har med deg selv å gjøre og fokuserer bare på ham. 

Anonymkode: 340f0...daf

Njaa.. er det rart at jeg fokuserer på ham? Jeg føler tiden bare løper fra meg og at jeg ikke unner meg gode opplevelser :( 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er sykt.  Ingenting bør være i veien for å sende mld nå. Men jeg tør ikke :( bare det gjør at jeg stagnerer :(

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet det er sykt.  Ingenting bør være i veien for å sende mld nå. Men jeg tør ikke :( bare det gjør at jeg stagnerer :(

Anonymkode: efb68...cf1

Derfor må du oppsøke hjelp!

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Derfor må du oppsøke hjelp!

Anonymkode: 340f0...daf

Ja da, det er mulig jeg må det......

men jeg vil ikke gå og gruble på dette i all evig tid, og aldri tørre. Det er snakk om en melding her. At jeg er den som tar kontakt, viser at jeg bryr meg. 

noen sa også en gang at en opprikitg intressert og seriøs mann hadde kuttet ut for lenge siden. Dette er også noe jeg tenker en del på. :( 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

men jeg vil ikke gå og gruble på dette i all evig tid, og aldri tørre.

Anonymkode: efb68...cf1

Og det er akkurat dette du kan få hjelp til. Du kommer ikke til å sende den meldingen slik det er nå, du er for låst i egen frykt og eget tankemønster. Det er det en psykolog kan hjelpe deg med - nøste opp i eget mønster og eget hode.

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på å gjøre det, på messenger, hvor han sist kontaktet meg. Men har var aktiv for nesten et døgn siden, men han var nylig aktiv på insta. 

Jeg tenkernliksom han kan bli veldig sint dersom jeg skriver en melding til han, han har kanskje med seg en dame et sted som han liker, hun ser at navnet mitt kommer på skjermen. Ja, jeg verken vet noe om eller har grunn til å mistenke dame her, men det er en tanke jeg får i huet. Men det er heller ikke riktig at bare han skal bestemme når vi har kontakt! Så jeg må liksom sende denne nå...ila kvelden! 

Jeg kan jo velge whatsapp og, eller insta. Åååh....verdensporblemer.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på nippet, men han er online, og da lurer jeg på, kan det være han skriver med andre damer? At han generelt bare skal ha det gøy, og jeg blir bare en forstyrrende person på mobilen hans ?! :( 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på nippet, men han er online, og da lurer jeg på, kan det være han skriver med andre damer? At han generelt bare skal ha det gøy, og jeg blir bare en forstyrrende person på mobilen hans ?! :( 

Anonymkode: efb68...cf1

Herregud menneske - send den meldinga og slutt og tenk!!! Do it. NOW

Anonymkode: 1a858...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, TS kommer ikke til å gjøre det. Hun er for låst i eget tankemønster. Så låst at hun bare fraværende jatter med ang. psykolog og kommer antagelig ikke til å oppsøke det heller. Så da er hun stuck der da.

Og skulle hun mot formodning sende en melding og få en kommunikasjon med denne mannen, så vil jo tråden bare bil ti ganger så lang. Hva mente han med å skrive sånn? Hvorfor gikk det så mange minutter før han svarte? Hvorfor skriver han ikke noe i kveld? Osv osv osv...

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Ikke lest tråden før nå. Er vi virkelig flere like i verden. Jeg er pyse selv. Det er så flaut og kleint denne blikjentfasen at jeg orker ikke. Jeg kom ut av et langt forhold og tenker at jeg forblir alene til jeg dør. Jeg takler det bare ikke. 

Anonymkode: 8f5f7...fa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes. Ikke lest tråden før nå. Er vi virkelig flere like i verden. Jeg er pyse selv. Det er så flaut og kleint denne blikjentfasen at jeg orker ikke. Jeg kom ut av et langt forhold og tenker at jeg forblir alene til jeg dør. Jeg takler det bare ikke. 

Anonymkode: 8f5f7...fa3

Noen ganger lesernogså jeg tråder her hvor jeg nesten tror at det er jeg som skriver.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...