Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det jeg synes er litt trist her, og kanskje symptomatisk, er at hver gang noen skriver til deg om at det er DU som trenger hjelp og som trenger å jobbe med deg selv, så svarer du èn setning om det, og penser rett tilbake til å gruble og analysere om ham. I hver post. Ser du selv at det bare bekrefter for oss som leser at du har et problem?

Anonymkode: 340f0...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er litt trist her, og kanskje symptomatisk, er at hver gang noen skriver til deg om at det er DU som trenger hjelp og som trenger å jobbe med deg selv, så svarer du èn setning om det, og penser rett tilbake til å gruble og analysere om ham. I hver post. Ser du selv at det bare bekrefter for oss som leser at du har et problem?

Anonymkode: 340f0...daf

Det er klart jeg har et problem. Men jeg må tørre å bryte grenser. Jeg angrer bare noe så inni helvete på at jeg ikke ble med han. Det er bare en del inni meg som sier at det er for sent. Men at han nylig har tatt kontakt gir meg håp. Men mulig det blir rart siden vi har truffet hverandre tilfeldig nå? Egentlig ikke, for han har jo gjort det samme. 

Men jeg føler jeg gjør en slags skade. Det føles så forbudt. Det er ikke forbudt for ham, men for meg. Føles som jeg jgør noe straffbart ved å ta kontakt. Missunner så venninnene mine som er frie og gjør det de vil. 

Ja, nå skrev jeg om han igjen, men det er for å fremstille hvordan tankene mine rundt dette er. Hva om han er super såret og har gått videre? Jeg sitter igjen med følelser fordi jeg stenger inne. :((( jeg skjønner bare ikke hvorfor han satt seg sånn i meg. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er klart jeg har et problem. Men jeg må tørre å bryte grenser. Jeg angrer bare noe så inni helvete på at jeg ikke ble med han. Det er bare en del inni meg som sier at det er for sent. Men at han nylig har tatt kontakt gir meg håp. Men mulig det blir rart siden vi har truffet hverandre tilfeldig nå? Egentlig ikke, for han har jo gjort det samme. 

Men jeg føler jeg gjør en slags skade. Det føles så forbudt. Det er ikke forbudt for ham, men for meg. Føles som jeg jgør noe straffbart ved å ta kontakt. Missunner så venninnene mine som er frie og gjør det de vil. 

Ja, nå skrev jeg om han igjen, men det er for å fremstille hvordan tankene mine rundt dette er. Hva om han er super såret og har gått videre? Jeg sitter igjen med følelser fordi jeg stenger inne. :((( jeg skjønner bare ikke hvorfor han satt seg sånn i meg. 

Anonymkode: efb68...cf1

De tankene du har er TVANGSTANKER, ts, og jeg tror du trenger hjelp av en profesjonell for å få bukt med disse. Ønsker deg alt godt og at du får det bedre enn du har det nå!

Anonymkode: 17140...8e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tankene du har er TVANGSTANKER, ts, og jeg tror du trenger hjelp av en profesjonell for å få bukt med disse. Ønsker deg alt godt og at du får det bedre enn du har det nå!

Anonymkode: 17140...8e7

Tvangstanker? Det er når man gjør ting fordi man føler man MÅ. Som f.eks å skru av og på lyset før man går ut av et rom :fnise:

mulig jeg har tvangstanker, men hva er det jeg tviner meg til? Nå virker jeg kanskje litt fjern i tillegg...har sovet så dårlig siste nettene.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj shit, 21 sider om å ta kontakt eller ikke.. en måned har gått og du har ikke kommet lenger ?!! Du burde oppsøke noen å snakke med om problemene dine Ts...

Anonymkode: 165c2...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oj shit, 21 sider om å ta kontakt eller ikke.. en måned har gått og du har ikke kommet lenger ?!! Du burde oppsøke noen å snakke med om problemene dine Ts...

Anonymkode: 165c2...236

Ja ja. Jeg vurderer det. 

Men det veier virkelig opp og imot. Jeg er sur på han det ene øyeblikket og har dårlig samvittighet i det andre. Føler jeg har såret han, men tenker også at det kanskje bare er tull å gå og tro jeg harbsåret han. Han er tross alt mann og jeg sikkert bare et leke.

Hvordan kan jeg egentlig tro han har ekte følelser for meg siden jeg er vestlig og han muslim?

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tvangstanker? Det er når man gjør ting fordi man føler man MÅ. Som f.eks å skru av og på lyset før man går ut av et rom :fnise:

mulig jeg har tvangstanker, men hva er det jeg tviner meg til? Nå virker jeg kanskje litt fjern i tillegg...har sovet så dårlig siste nettene.

Anonymkode: efb68...cf1

Nei, det kalles tvangsHANDLINGER. Tanker og handlinger pleier å gå hånd i hånd.

 

Ts får påtrengende tanker og handlingen hun gjør er å nekte seg ting. 

Anonymkode: b6ba6...33d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kalles tvangsHANDLINGER. Tanker og handlinger pleier å gå hånd i hånd.

 

Ts får påtrengende tanker og handlingen hun gjør er å nekte seg ting. 

Anonymkode: b6ba6...33d

Hvordan kan det kalles tvangshandling når jeg nekter meg ting? Jeg handler da ikke?

Hadde tenkt å bare høre hva han driver med i kveld, slik han gjorde med meg for en uke siden. Men var ute for lenge og det ble for sent, synes jeg nå. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du sende han en melding i morgen litt tidligere, og høre om han har hatt en fin helg.

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du sende han en melding i morgen litt tidligere, og høre om han har hatt en fin helg.

Anonymkode: 4f4a7...22a

Men kan den meldingen avsløre at jeg har dypere følelser? Det at han sender meg slike meldinger gjør ikke atvjeg er helt sikker på at han har følelser, men det gjør at jeg kan få et lite håp/blir glad. 

Men hvordan han ser det om JEG tar kontakt vet jeg ikke.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kan den meldingen avsløre at jeg har dypere følelser? Det at han sender meg slike meldinger gjør ikke atvjeg er helt sikker på at han har følelser, men det gjør at jeg kan få et lite håp/blir glad. 

Men hvordan han ser det om JEG tar kontakt vet jeg ikke.

Anonymkode: efb68...cf1

Nei det gjør det ikke. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå må jeg handle. Han har holdt kontakt på whatsapp. Til det gikk over til Insragram. Plutselig tok han kontakt på messenger. Bør jeg tenke over hvor jeg velger å kontakte?  Siste var messenger. Bør jeg fortsette på messenger,? 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Nå må jeg handle. Han har holdt kontakt på whatsapp. Til det gikk over til Insragram. Plutselig tok han kontakt på messenger. Bør jeg tenke over hvor jeg velger å kontakte?  Siste var messenger. Bør jeg fortsette på messenger,? 

Anonymkode: efb68...cf1

Hvor? 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Nå må jeg handle. Han har holdt kontakt på whatsapp. Til det gikk over til Insragram. Plutselig tok han kontakt på messenger. Bør jeg tenke over hvor jeg velger å kontakte?  Siste var messenger. Bør jeg fortsette på messenger,? 

Anonymkode: efb68...cf1

Det velger du da helt selv, men messenger er nok et fint sted det. Bare hold samtalen i gang med å spørre spørsmål og svar mer utdypende når du blir spurt tilbake. For eksempel om du spør om han har hatt en fin helg, spør også hva han har gjort osv. Sier han at han har vært på fest eller sett en film eller ett eller annet, så kan du spørre mer om formen i dag eller om hva han synes om filmen. Spør han deg tilbake så svar mer enn "var ute med en venninne", gi litt mer om hva dere gjore eller noe morsomt som skjedde osv. Ofte kan det være vanskelig å få i gang en samtale når det har stått veldig stille, så finn noe å bryt isen med. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe gikk ikke helt etter planen i kveld. Jeg ble ute lenger med vennene mine og måtte engasjere meg i disse samtalene. Jeg akal sende han en mld i morgen, kveld... vet ikke hvorfor kvelden føles trygggest.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Drikk deg dritings og send han meldinger der du forteller alt du føler. :) Eller ring!

Eneste som hjelper, tror jeg.

Å gi deg saklige råd over 21 sider har tydeligvis ikke funket, så da får du ta alkoholen til hjelp. :P 

rs_500x205-160411113956-jones_gif6.gif

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hadley skrev:

Drikk deg dritings og send han meldinger der du forteller alt du føler. :) Eller ring!

Eneste som hjelper, tror jeg.

Å gi deg saklige råd over 21 sider har tydeligvis ikke funket, så da får du ta alkoholen til hjelp. :P 

rs_500x205-160411113956-jones_gif6.gif

Hahaha, morsom du. Denne metoden har jeg brukt for noen år siden, og fylleangatwn blir deretter. Nei takk. Og drikking av alkohol er ikke særlig turn on i dette tilfellet tror jeg. 

 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen altså. Jeg følernjeg forstyrrer han jeg dersom jeg tar kontakt. :( mens han tydeligvis ikke er redd for dette når det gjelder meg.

og så fryktelig flaut for meg å kanskje måtte innrømme noen følelser etter hvert. Fordi...hos muslimer føler jeg det fungerer litt mer slik at han skal finne seg en kone som virker lønnsom for hans barn. Som skal stå og lage mat og oppdra barna mens han er ute hele dagen. De har ikke engang, nødvendigvis følelser når de velger hverandre. Jeg har spurt om dette og noen sier at de mener at følelser vil komme etter hvert som de tilbringer tid sammen. Hvordan kan han egentlig se en fremtid med meg når jeg er agnostiker? Jeg har ikke snakket om dette til han, men dette gjør at jeg tenker på å bare se videre og ikke ta kontakt. 

Men jeg får ikke sjelefred :/ 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen altså. Jeg følernjeg forstyrrer han jeg dersom jeg tar kontakt. :( mens han tydeligvis ikke er redd for dette når det gjelder meg.

og så fryktelig flaut for meg å kanskje måtte innrømme noen følelser etter hvert. Fordi...hos muslimer føler jeg det fungerer litt mer slik at han skal finne seg en kone som virker lønnsom for hans barn. Som skal stå og lage mat og oppdra barna mens han er ute hele dagen. De har ikke engang, nødvendigvis følelser når de velger hverandre. Jeg har spurt om dette og noen sier at de mener at følelser vil komme etter hvert som de tilbringer tid sammen. Hvordan kan han egentlig se en fremtid med meg når jeg er agnostiker? Jeg har ikke snakket om dette til han, men dette gjør at jeg tenker på å bare se videre og ikke ta kontakt. 

Men jeg får ikke sjelefred :/ 

Anonymkode: efb68...cf1

Du får ikke fred fordi du ikke prøver å komme deg videre og få fred, du er helt besatt av å få tatt kontakt med han. Gjør det du må for å få det ut av systemet, også kommer du deg videre i livet ditt.

Anonymkode: 4f4a7...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...