Gå til innhold

Hvor rart er det å spørre om noen vil treffes? Når du på en måte har avvist dem tidligere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og jeg skjønner også at han kanskje ikke bare vil stille opp sånn helt plutselig, så fort jeg viser interesse. Jeg hadde ikke gjort det selv, hvis en mann hadde vist lite interesse, men spør om jeg vil treffes plutselig. Så hadde keg ikke bare stilt opp.

men jaja... jeg skjønner ikke denne skrivegreia hans hvis han er totalt uintressert. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, sjonkelrolf skrev:

Må du ha det inn med teskje? Les innleggene over én gang til.

Jeg leser jeg. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor han spør om hva jeg driver med, hva jeg har gjort en dag osv...hvis han har miatet interessen.

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser jeg. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor han spør om hva jeg driver med, hva jeg har gjort en dag osv...hvis han har miatet interessen.

Anonymkode: efb68...cf1

 

Noen menn liker å skrive med kvinner, som et slags tidsfordriv. Uten at de egentlig er intr i noe mer.. 

Men spør han om dere skal treffes. Det er jo ikke farlig å gjøre det. Det verste som kan skje er at han sier nei.

 

Anonymkode: 58914...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

Noen menn liker å skrive med kvinner, som et slags tidsfordriv. Uten at de egentlig er intr i noe mer.. 

Men spør han om dere skal treffes. Det er jo ikke farlig å gjøre det. Det verste som kan skje er at han sier nei.

 

Anonymkode: 58914...504

Ja, kan så være. Nja, vi får se :) jeg tror jeg gav uttrykk for at jeg kunne treffes i morgen, siden jeg skrev at jeg skulle ut med en venninne, men kanskje etterpå. 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke uinteressert!! Han er interessert i deg, ellers hadde han aldri i livet holdt på slik som han nå gjør. Men nå må du faktisk manne deg opp litt og ta det første steget. Ikke hint eller vent på at han skal spørre om dere skal treffes, gjør det selv og gjør det direkte. Spør han om han vil møtes for en kopp kaffe eller en øl til tirsdag eller hvilken som helst annen dag til uka, men du må foreslå noe spesifikt og foreslå en dag. Ikke "finne på noe en dag", for det er en så løs avtale at du legger ballen hos han igjen, og du har ikke så mange sjanser igjen å miste her.

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, kan så være. Nja, vi får se :) jeg tror jeg gav uttrykk for at jeg kunne treffes i morgen, siden jeg skrev at jeg skulle ut med en venninne, men kanskje etterpå. 

Anonymkode: efb68...cf1

Det du ga der var for det første et dårlig hint om at du kanskje hadde mulighet til å se han, og for det andre viser hvor lite interessert du er. "Jeg har planer men om det skulle vise seg at jeg ikke har noe å gjøre, så kan jeg godt bruke tiden på deg i stedet for å stirre i veggen liksom". Ta litt initiativ og vis litt interesse. Skjønner du ikke at denne mannen er veldig forvirret av handlingene dine?

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver du vil komme videre med dating og å vise interesse, men det kan kun gjøres ved å faktisk handle og å vise hva du vil og ønsker. Nytter ikke å dvele og lure på hva han mente med det og hvorfor skrev han det. Spør om han er interessert i å treffes.

Anonymkode: fff0d...39e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du ga der var for det første et dårlig hint om at du kanskje hadde mulighet til å se han, og for det andre viser hvor lite interessert du er. "Jeg har planer men om det skulle vise seg at jeg ikke har noe å gjøre, så kan jeg godt bruke tiden på deg i stedet for å stirre i veggen liksom". Ta litt initiativ og vis litt interesse. Skjønner du ikke at denne mannen er veldig forvirret av handlingene dine?

Anonymkode: 4f4a7...22a

Jeg skrev ikke at hvis hun ikke kunne så kunne jeg treffes. Jeg skrev at jeg kunne treffe han etter jeg hadde vært sammen med henne :) tviler på at vi bruker hele dagen. Kan være han er forvirret ja, men jeg tenker også litt med "kg-hodet"; han skal bare tulle. Han skriver til meg som et tidsfordriv og skal sikkert ha meg som en i rekka". Selv om jeg ikke har de vibbene av han. Og denne angsten tok overhånd sist jeg hadde sjansen. 

Men jeg tenker vel han kanskje ser st jeg kunne treffes, siden jeg skrev at jeg kunne nå. "Hedligvis" leste jeg setningen hans helt feil først. Den som fikk meg til å tro at han haddr tenkt å treffes. Men han skrev egentlig "jeg har allerede spurt om å treffes !". Tegn på at han ble irritert/har blitt såret av at jeg ikke gjorde det før? 😞

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke at hvis hun ikke kunne så kunne jeg treffes. Jeg skrev at jeg kunne treffe han etter jeg hadde vært sammen med henne :) tviler på at vi bruker hele dagen. Kan være han er forvirret ja, men jeg tenker også litt med "kg-hodet"; han skal bare tulle. Han skriver til meg som et tidsfordriv og skal sikkert ha meg som en i rekka". Selv om jeg ikke har de vibbene av han. Og denne angsten tok overhånd sist jeg hadde sjansen. 

Men jeg tenker vel han kanskje ser st jeg kunne treffes, siden jeg skrev at jeg kunne nå. "Hedligvis" leste jeg setningen hans helt feil først. Den som fikk meg til å tro at han haddr tenkt å treffes. Men han skrev egentlig "jeg har allerede spurt om å treffes !". Tegn på at han ble irritert/har blitt såret av at jeg ikke gjorde det før? 😞

Anonymkode: efb68...cf1

 

Snakk med han da! I stedet for å spekulere her på KG!

 

Anonymkode: 58914...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Snakk med han da! I stedet for å spekulere her på KG!

 

Anonymkode: 58914...504

Imma crowd ☹️😰

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev ikke at hvis hun ikke kunne så kunne jeg treffes. Jeg skrev at jeg kunne treffe han etter jeg hadde vært sammen med henne :) tviler på at vi bruker hele dagen. Kan være han er forvirret ja, men jeg tenker også litt med "kg-hodet"; han skal bare tulle. Han skriver til meg som et tidsfordriv og skal sikkert ha meg som en i rekka". Selv om jeg ikke har de vibbene av han. Og denne angsten tok overhånd sist jeg hadde sjansen. 

Men jeg tenker vel han kanskje ser st jeg kunne treffes, siden jeg skrev at jeg kunne nå. "Hedligvis" leste jeg setningen hans helt feil først. Den som fikk meg til å tro at han haddr tenkt å treffes. Men han skrev egentlig "jeg har allerede spurt om å treffes !". Tegn på at han ble irritert/har blitt såret av at jeg ikke gjorde det før? 😞

Anonymkode: efb68...cf1

Du var ikke tydelig, selv om du sitter og tolker deg selv og hintingen og forvirringen din som tydelig. Han er opptatt idag og mistolket meldingen din og skrev kanskje en annen gang. Han tok nå også kontakt først til deg. Han er interessert! du skriver at du er redd for at han bare lurer deg og bare er ute etter å bruke deg, men kvinner er i like stor grad i stand til å bruke og lure menn. Og her gir du faktisk inntrykk i at det er det du driver med med han, selv om du kanskje ikke mener det. Nå får du mange råd om hva du bør gjøre. Hvorfor er du så redd? 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvorfor vil du ikke date han hvis du har følelser for han? Han virker jo litt interessert. Ville gått for det jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du mister han fordi du bare fjaser og er utydelig! Han er jo interessert, men du er elendig til å vise det samme tilbake! Jeg får helt vondt av at du er så usikker at du ødelegger for deg selv!

Klar tale må til! Si at du vil treffe han før han gir deg opp!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Herregud, du mister han fordi du bare fjaser og er utydelig! Han er jo interessert, men du er elendig til å vise det samme tilbake! Jeg får helt vondt av at du er så usikker at du ødelegger for deg selv!

Klar tale må til! Si at du vil treffe han før han gir deg opp!

Huff ja, jeg har alltid vært feig på dette området. Men det at han skriver "kanskje neste gang" og jeg skriver "kanskje i morgen etter jeg har vært med venninna" og han svarer "såklart" , så tar jeg det som at han kanskje ikke er så intressert lenger. Og han kan ha blitt irritert når han trodde jeg gav uttrykk for å møtes, siden han skrev "jeg har allerede spurt om å treffes !" Med ropetegn til og med. 

Takk for saklige svar. Jeg kan holde oppdatert :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, jeg har alltid vært feig på dette området. Men det at han skriver "kanskje neste gang" og jeg skriver "kanskje i morgen etter jeg har vært med venninna" og han svarer "såklart" , så tar jeg det som at han kanskje ikke er så intressert lenger. Og han kan ha blitt irritert når han trodde jeg gav uttrykk for å møtes, siden han skrev "jeg har allerede spurt om å treffes !" Med ropetegn til og med. 

Takk for saklige svar. Jeg kan holde oppdatert :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Men du mindfucker omtrent fyren, tror jeg! Slutt med det og spør rett ut! Du kommer til å få ja! Fortsetter du som du gjør nå, så forvinner han 100% sikkert! Tenk hva du kan gå glipp av fordi du er så feig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Ulla Ullsokk skrev:

Men du mindfucker omtrent fyren, tror jeg! Slutt med det og spør rett ut! Du kommer til å få ja! Fortsetter du som du gjør nå, så forvinner han 100% sikkert! Tenk hva du kan gå glipp av fordi du er så feig!

Jeg vet ikke egentlig, om jeg mindfucker han. Jeg er livredd for å være innbilsk å tro for mye når han skriver. Jeg kan jo tenke at han faktisk føler det samme. Men det kan jo også være som andre skriver, at jeg er et tidsfordriv og at han rett og slett ikke er så intonit. Et svar kommer vel frem i en eller annen form... :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff ja, jeg har alltid vært feig på dette området. Men det at han skriver "kanskje neste gang" og jeg skriver "kanskje i morgen etter jeg har vært med venninna" og han svarer "såklart" , så tar jeg det som at han kanskje ikke er så intressert lenger. Og han kan ha blitt irritert når han trodde jeg gav uttrykk for å møtes, siden han skrev "jeg har allerede spurt om å treffes !" Med ropetegn til og med. 

Takk for saklige svar. Jeg kan holde oppdatert :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Du er alt for vag. "Kanskje i morgen etter jeg har gjort ditt og datt" viser veldig lite interesse, med tanke på historien her. Spør han heller og legg planer til uken. Da viser du at du er interessert og faktisk ønsker å møte han. Ikke vage planer som "kanskje" eller si at du har andre planer du prioriterer først, men rett og slett sette av tid og planlegge å møte han. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke egentlig, om jeg mindfucker han. Jeg er livredd for å være innbilsk å tro for mye når han skriver. Jeg kan jo tenke at han faktisk føler det samme. Men det kan jo også være som andre skriver, at jeg er et tidsfordriv og at han rett og slett ikke er så intonit. Et svar kommer vel frem i en eller annen form... :) 

Anonymkode: efb68...cf1

Problemet ditt er at du er så redd for det her, at du ender opp med å behandle han på den måten du selv er redd for å bli behandlet. 

Anonymkode: 4f4a7...22a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Men du mindfucker omtrent fyren, tror jeg! Slutt med det og spør rett ut! Du kommer til å få ja! Fortsetter du som du gjør nå, så forvinner han 100% sikkert! Tenk hva du kan gå glipp av fordi du er så feig!

Ja, man blir irritert når man har å gjøre med en sånn dame som er så uklar som det TS er. Det kom til et punkt hvor jeg ikke gadd mer, og da brøt jeg med dem for godt.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...