Gå til innhold

OL 2018


Angelheart2

Anbefalte innlegg

Når man må rådføre seg med Heidi Weng om hvor løypa går, så har man problemer..

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo som forventet. Jentene er ikke akkurat gode på å stå på ski. Kanskje det hadde vært en tanke å trene litt oftere? Bare kanskje?

Anonymkode: 3e69d...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo som forventet. Jentene er ikke akkurat gode på å stå på ski. Kanskje det hadde vært en tanke å trene litt oftere? Bare kanskje?

Anonymkode: 3e69d...602

Kanskje du skal trene i 4 år å prøve selv 🤬 Sånne innlegg kan du spare deg!

Anonymkode: da36e...05c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal trene i 4 år å prøve selv 🤬 Sånne innlegg kan du spare deg!

Anonymkode: da36e...05c

Hadde jeg fått lønn for det og tid til overs til å drive med langrenn på heltid så ja. Jeg er ikke imponert.

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, chisandra skrev:

Dette var det verdt å stå opp kl. 07 en søndag morgen for! :hoppendeglad:

Helt enig :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weng og Østberg bør tar et oppvaskmøte etter dette mesterskapet. Har vært en fiasko for deres del, spesielt Weng.

 

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele OL er nå ødelagt, svenskene fortsetter å juble etter sitt beste OL noensinne. 

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele OL er nå ødelagt, svenskene fortsetter å juble etter sitt beste OL noensinne. 

Anonymkode: 170ca...a6e

Ja, bare se så glad Viktor Fasth ble etter at de tapte mot tyskerne! :fnise: :skya:

 

 

Anonymkode: 3e69d...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som skriver bronsje i stedet for bronse?

Blir som å skrive «skal en tur til Finsje i påsken for å stå på ski», eller «se på den transjen der», eller motsatt: «jeg synes oranse er den fineste fargen».

Eller «jeg skal få meg kontaktlinsjer».

Eller «jeg skal sponsje deg med noen tusenlapper».

Eller «tror jeg skal sette inn en annonsje på Finn.no».

 

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverige tapte for Tyskland med vilje i hockey for at ikke Norge skulle bli beste nasjon. Men så rotet tyskerne det til på slutten, herlig!

Anonymkode: 170ca...a6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt, så har dette vært et bra OL :) Vi har ingen grunn til å være skuffet. Vi nordmenn er litt for bortskjemte når det kommer til å ta medaljer og tar det som en selvfølge. Men medaljer tok vi nok av 👍

Anonymkode: 1b017...e48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omtrent det jeg forventer meg av jenter. Mest sannsynligvis fordi de ikke har tatt trening så seriøst, men har slappet av mye. De mannlige skiløperne, derimot, har drevet med skisport som om det er en heltdisjobb og mer enn som så. I den garden trenes det hele tiden, hver eneste dag. Jentene bommer jo på stavetak etter stavetak. Ser mange av de glipper med stavene til stadighet. Fordi de er slitne. Fordi de ikke har trent noe særlig.

Anonymkode: 3e69d...602

Men likevel er det en kvinne som er tidenes mestvinnende olympierer. ;) Ouch, den må være vond for deg å svelge 😊

Anonymkode: d5697...8eb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom musikk som spilles nå 🙈 "where are my bad girls at"

Anonymkode: 4e7e0...f92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Alt i alt, så har dette vært et bra OL :) Vi har ingen grunn til å være skuffet. Vi nordmenn er litt for bortskjemte når det kommer til å ta medaljer og tar det som en selvfølge. Men medaljer tok vi nok av 👍

Anonymkode: 1b017...e48

Ja, 14 gull, og 39 medaljer totalt er tross alt best gjennom tidene. Men jeg streifet nok innom tanken om hvor mange medaljer - ikke minst gull - vi *kunne* ha fått med oss. Noen av av triumfene var litt overraskende, samtidig som vi "sviktet" litt i øvelser hvor vi nærmest tok seieren for gitt. Gull i Super-G hadde nærmest blitt en vane, men greit nok at det stoppet etter fire strake. På den andre siden gikk vi endelig helt til topps i utfor, mens Jansrud sikret en dobbel. Selvsagt surt at Kristoffersen kjørte ut i slalom da han hadde et så godt utgangspunkt, men sånt skjer i alpint. Gull og sølv fra de to korteste skøytedistansene skal vi være godt fornøyd med, og ikke minst at vi vant lagtempo på komfortabelt vis etter å ha slått ut Nederland. Gull i slopestyle hadde jeg heller ikke akkurat tatt for gitt. Lundbys seier i normalbakken, og vårt første gull i laghopp smakte også godt! Når det gjelder skiskytterstafettene hadde jeg håpet på litt bedre uttelling, og bronse på kvinnenes lagsprint var ganske skuffende. Men alt i alt et positivt OL for Norge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...