AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Skal man ta selvbruningen under armene også? ... man må vel det? Men hvordan blir i såfall det med deodorant osv? Anonymkode: 7a877...727
letanglia Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Vet ikke hvordan det blir med deodorant, men jeg pleier å dra selvbruningssvampen løst under armhulene hvertfall, men ikke mange lag for det skal jo ikke se skittent ut heller . Armhulene skal være litt lysere enn kroppen uansett.
kriztine Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Jeg tar ikke selvbruning under armene nei. Jeg bare smører kremen/moussen godt inn like ved der armhulen starter. Slik at det blir en smooth overgang. Ingen som skal se under armene dine uansett=)
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Jeg smører tynt over, men legger litt ekstra fuktighetskrem der når jeg hår over albuer og knær. Anonymkode: 77d19...f41
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Nei. Når selvbruningslukten blandes med svette, er det bare ekkelt. Anonymkode: db9c9...1fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå