Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at det er helt naturlig 😍 jeg har ikke nok erfaring til å si at det er normalt, men det høres slik ut 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

Krysser fingrene for at det er helt naturlig 😍 jeg har ikke nok erfaring til å si at det er normalt, men det høres slik ut 😊

Satser på det! 

Nei, samme her. 🙈😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+0 

Synst nesten det går litt fort nå om dagene. Allerede i juli, og snart ny ul. Gleder og gruer meg sykt. Håper så det skal gå bra denne gangen 🙏🏻 

Formen er ganske lik egentlig. Ømme bryst/nipler og en kvalme/uggenhet som kommer og går. Kanskje litt økt utflod denne uken 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Åh, så fint det blir med ny UL! Masse lykke til 💕

Veldig 😍 en stund til enda, men tiden går så fort at plutselig er vi der 😅 takk 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8+4 

Synst det går så fort denne gangen. Her telles det fra jeg blir gravid til de magiske 12😂 så kommer det en ny egen ventetid etter det 😂 

Jeg gleder meg hver dag, minutt og sekund til den nye fremtiden vår. Og selvsagt- at det skal gå bra denne gangen! Nærmer seg snart den tiden hvor SA’en fant sted. Altså, uker. Jeg kjenner at jeg blir så usikker og redd ang det.. Gleder meg til august og ny UL ❤️ Og å gå høsten i møte med en voksende bønne i magen 🤰🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8+5 

 

Uggenheten/kvalmen har delvis vært borte en stund, men har kjent i helgen tdd at den er kommet tilbake. Ikke sånn at jeg spyr, men nok til at jeg kjenner det og blir litt uvel. Det pleier å hjelpe å få i meg litt mat. 

Ellers symptomer er ømme brystvorter- kan våkne om natten at de er kjempe ømme/ vonde. Symptomet jeg har hatt fra før positiv test :) 

Oftere å tisser- spesielt om natten. Er oppe et par ganger. Har og økt utflod. 

Murringer har kommet tilbake nå etter noen dager pause. Kjenner på «svake» mensmurringer, så og si det samme jeg hadde rundt positiv test og ukene etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9+2

Kvalmen kommer og går mer nå. Kan få akutte kvalmebyger som varer en stund - også plutselig er jeg helt fin igjen. Utrolig slitende, men men.. :tunge1: 2 Dager igjen på jobb også er det ferie. Det skal bli deiligt. Er ikke noe særlig å gå på jobb og være dårlig. Har ikke sagt det til noen enda heller, så vil ikke vekke mistanke hos noen :fnise:

sexlysten min er ikke på topp om dagene heller. Brystvortene mine er super ømme (kan våkne om natten av at det er vondt å ligge på de feks), kvalme som kommer og går.. Håper lysten kommer litt senere :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10+1 

Herregud! 10 uker 😍 Jeg husker ikke eksakt hvor langt jeg kom sist, men det var noe med slutten av 9 til begynnelsen av 10 mener jeg. Nervepirrende dager, kjenner etter og kikker etter blod. Jeg er så redd for at det skal skje igjen. Men, so far so good🙏🏻 

Puppene er fortsatt ømme (vært det hele graviditeten -> pdd), litt økt utflod, uvel/kvalm/uggen om jeg ikke spiser når jeg er sulten. Siden i går og i skrivende stund har jeg litt murring? I magen. Har hatt det litt av og på siste ukene. Oppblåst har jeg forsåvidt også vært en del. Ellers fin i formen. 

Nedtelling til ul 😍 Gyn ringte meg her en dag og måtte fremskynde ultralyden med 2 dager- helt OK det altså❤️ Så da gleder jeg meg til ultralyd 1 august, da er jeg akkurat 12 uker i følge mens! Spennende 🙏🏻

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Snart forbi de magiske 12 ❤️

❤️ Jaa, tiden går nesten litt fort altså😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.7.2018 den 16.33, Sirinna skrev:

Dette var koselig lesning. Ønsker deg alt godt videre i svangerskapet ♡

Tusen ❤️lig takk 👏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg høre et bankende hjerte og en bitteliten baby på skjermen ❤️ LYKKELIG ❤️ 

Ifølge meg selv var jeg 12 uker idag, men gyn målte til 12+2 ❤️ 

Jeg var så nervøs og redd for at det ikke skulle være noe. Nå må det holde hele vegen 👏🏻 Tror ikke jeg greier å roe meg før jeg har babyen i armene 😂❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Fantastisk ❤️ 

Ja ❤️😍 Tvi tvi til din ultralyd 👏🏻❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...