Gå til innhold

Baby nr 1!


Lene25

Anbefalte innlegg

Hei :) 

Etter å ha lest forskjellige dagbøker her inne så tenkte jeg kanskje å prøve jeg også. Får jeg og samlet alle «symptomene» mine på en plass 😂 

 

Jeg er en jente på 25 år og samboer på 28. Vi har bodd sammen i snart to år, og er en perfekt match. Vi har et fantastisk forhold og jeg er ganske sikker på at jeg har funnet drømmemannen min. 

Midten av mai 2017 kastet jeg p pillene og jeg fortsatte i samme syklus som på pillene. 

August/september ble jeg gravid og lykken var stor 😍 ca 9/10 uker begynte jeg smått og blø, og dette endte i en spontanabort dessverre. Nå prøver vi på nytt og håper snart det skal klaffe. 

Det er så sårt ønsket ❤️ Ganske mange i omkretsen min er gravide nå, så kjenner på den sårheten om at jeg skulle vært en av de. 

Krysser fingrene for 2018 🤞🏼

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Januar brukte jeg ikke el tester, da jeg var i en periode hvor jeg var lei, og bare lyttet på kroppen. 

Helt tilfeldig fikk jeg en følelse av å teste for el fredagsmorgen 26.01 og den var veldig positiv! ( forventet el var 21.01 og IKM 04.02) 

11 dpo (06.04) fikk jeg en blødning som jeg rekner med er mensen. Synst selvsagt dette var merkligt siden jeg fikk positiv eltest 26.                                                  Mye mens murring, luft i magen og faktisk økt trang til å tisse de siste dagene. Stikkninger i eggstokkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, -Mala- skrev:

Hei! :hallo:

Lykke til med prøvingen! Veldig greit å ha en dagbok å lufte tanker og følelser :)

Tusen takk:) Ja, veldig greit. Tror det blir bra 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Tonio skrev:

Så trist å høre om SA, håper det klaffer snart igjen! :klem:

Tusen takk💛 Det håper jeg og 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 4 av mensen. 

Våkna i 6 tiden, og skulle bytte tampong. Ganske overrasket over at den bare var «blodig» på tuppen. 

Jeg har forsåvidt ikke blødd mye denne gangen. Som regel har det vært «halv» full? Eller synlig på sidene. Ca 2-3 ganger hvor den har vært helt full. 

Håper jeg snart er ferdig så vi kan begynne å prøve igjen 👍🏻 Har bestilt nye eggløsningstester, så er klar for en ny runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig med mensen, og en ny periode står for tur!  Fikk nye eggløsningstester i posten idag, så denne runden blir det «aktiv» testing for å prøve å finne nøyaktig EL osv. 

Ifølge Flo appen har jeg eggløsning 25.02 og IKM 02.03 🤔 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lene25 skrev:

Endelig ferdig med mensen, og en ny periode står for tur!  Fikk nye eggløsningstester i posten idag, så denne runden blir det «aktiv» testing for å prøve å finne nøyaktig EL osv. 

Ifølge Flo appen har jeg eggløsning 25.02 og IKM 02.03 🤔 

 

Lykke til med ny pp :yvonne:

De datoene kan da umulig stemme? De fleste har vel 12-16 dager mellom eggløsning og mensen mener jeg.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, -Mala- skrev:

Lykke til med ny pp :yvonne:

De datoene kan da umulig stemme? De fleste har vel 12-16 dager mellom eggløsning og mensen mener jeg.. 

Takk 🙌🏻 ja, enig! Skjønner ikke hva som skjedde med appen. Fordi datoene er så den er så vil jeg og teste tidlig for å finne utav når eggløsning er . Føler det er litt surr i systemet nå 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, -Mala- skrev:

Lykke til med ny pp :yvonne:

De datoene kan da umulig stemme? De fleste har vel 12-16 dager mellom eggløsning og mensen mener jeg.. 

Sjekket nettopp appen, og nå er tydeligvis datoen endret 🤔 12.02. Er vell litt mer sannsynlig det 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Lene25 skrev:

Sjekket nettopp appen, og nå er tydeligvis datoen endret 🤔 12.02. Er vell litt mer sannsynlig det 🤣

Da hørtes det straks mer sannsynlig ut ja :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 13 (rekner fra første dag i mens?) 

økt utflod og litt «slimete». Begynner å nærme seg noe.  Tok el test, men som forventet ikke en antydning til strek. 

Tenker å begynne for fullt og teste fra og med imorgen kveld 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklus dag 15. 

Begynte å teste etter EL Igår. Tester om kvelden. Som forventet negativ. Ifølge Flo skal jeg ha eggløsning på søndag, syklus dag 20, Spennende og se om det stemmer denne syklusen. Det gjor det ikke sist 🤔

Denne mnden prøver jeg noe nytt (😂) å være i aktivitet ca 30 min hver dag. Dvs, sykling eller tur. 

 

Idag har jeg og kjent på den trangen og det ønsket om å få en liten en. Maange tanker har gått til det idag, og hvordan det kunne ha vært visst jeg ikke spontanaborterte. Hadde vært godt over halvveis. Skjer det ikke noe denne mnden, tror jeg at jeg må slutte med alt av testing og fokusering neste mnd. Ta en mnd og bare slappe av, og se hva som skjer. Lade opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 16. 

Ingen forskjell i EL testene. Såvidt synlig strek. Spennende å se når det blir EL denne mnden. 

Våkner å har vondt i magen, går som regel over iløpet av morningen. Mye luft. Men tror det er brødmaten 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 18. 

Viips så hadde jeg positiv el test. Har testet hele uken, og Igår steg den plutselig og idag tidlig og kveld har jeg positiv. 

Vi la inn noen aksjer ikveld, og tenker kanskje noen imorgen og 👍🏻 Ellers denne syklusen har vi hatt sex annenhver dag. Spennende og se hva testen sier imorgen og når den blir negativ. 

Har lest at det er dagen ETTER negativ EL test en skal begynne å telle dpo? Så da prøver jeg det denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, meelissa skrev:

Følger med her! Gøy å legge inn aksjer, da:fnise:

Ja, kan ikke bare tenke baby, så prøver at det blir fordi vi har lyst, og ikke bare fordi det passer seg best da og da 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklus dag 19, morgen. 

 

Våknet til litt morgenkos 😻 Tok en el test tidligere, men rakk ikke å sjekke den skikkelig før jeg la meg igjen. Spennende hva den sier 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Mandag kveld 

2. Tirsdag kveld 

3. Onsdag kveld 

4. Torsdags morgen 

5. Torsdag kveld 

6. Fredag morgen 

7. Fredag kveld 

8. Lørdag morgen 

 

Noe på gang, og det liker vi. Kjenner det innimellom i det jeg tror er egfstokkkene 😂

Får håpe og krysse fingrene for at det klaffer denne mnd. Det er så ønsket ❤️ 

A343BC84-3CEB-4898-9905-BC3D2BF199E6.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...