Trollmora Skrevet 6. februar 2018 #1 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg kommer ikke til å oppdatere vekt / mat her inne, men legger inn treningsøktene mine Hver uke er målet minst 5 økter I uka - men lytter selvfølgelig til kroppen og må ta hensyn til småtrollas fritidsaktiviteter I tilegg. MandagWOD: Styrke: 7 sets I supersett 5 reps "Bent over row" / L-Sit DB Press METCON 21-15-9 Medball situps Barfacing Burpees Overhead Squats Grunnet lillesøsters kor tirsdag må det egentrenes, men jeg ser alltid på hva som star på tavla med tanke på styrkebiten. Plana er å kjøre Open 18.0 økta som avslutning på tirsdagsøkta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 7. februar 2018 Forfatter #2 Del Skrevet 7. februar 2018 Tirsdagtrening ✌🏼 Når jeg kom i boxen var mye av utstyret jeg hadde tenkt å bruke opptatt men trening ble det og økta så sånn ut: Styrke: Pullups Fikk en av gutta på gym’et til å vise meg litt ekstra teknikk først og så kjørte jeg 3 x 3 med blå strikk og rett over på en med grønn strikk. En strickt pullup med grønn strikk hadde jeg ALDRI mestret før - men i går klarte jeg 1 Prøvde samme flere ganger etterpå å, siden jeg hadde lyst til å det på video men da gikk det ikke. Metcon: 150 Burpees jump to target 😅 Har gjort det en gang tidligere og nå slo jeg meg selv med ca 3 minutter I dag onsdag blir det WOD - selv om jeg kjenner på noe gruff i både halsen og resten av kroppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 8. februar 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2018 Onsdagwod: Styrke: Backsquat 5 x 5 @80% --> Var tungt for hadde sykt tunge bein Metcon: 25Cal Row, 20 Thrusters @25kg 10 MuscleUp Progressions = 3:34 --> Sykt fornøyd med tia! Egentrening torsdag; skal egentlig ha legday, men nå verker kroppen og nesa er tett så tar en active recovery day med rule/stretching og litt pullups teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 9. februar 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 9. februar 2018 (endret) Torsdag: Rolig teknikk-trening ble PR I rykk Fredag er alltid hviledag Endret 9. februar 2018 av Trollmora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 10. februar 2018 Forfatter #5 Del Skrevet 10. februar 2018 LørdagsWOD: For time in pairs: 1200m row 40 thrusters 40 knees to chest 3 runder : 20 KB swing, 40 wallballs 40 knees to chest 40 thrusters 1200m ROW å herregud for en pyton form spydde midt i økta, men når partneren min skrudde ned tempo et par hakk, og tok lott ekstra så fikk vi fullført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmora Skrevet 13. februar 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 13. februar 2018 Mandag: Deadlift: 5 x 8 @70% av 3RM (Det ble 75kg) Metcon: 21-15-9 Thrusters 9-6-3 Burpee pullups Kjente nok at jeg hadde spist lite I går, for hadde ikke mye trykk å gi på trening. Men kom meg greit igjennom økta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå