Gå til innhold

Trollmors treningsbok

Trollmora

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke til å oppdatere vekt / mat her inne, men legger inn treningsøktene mine :)

Hver uke er målet minst 5 økter I uka - men lytter selvfølgelig til kroppen og må ta hensyn til småtrollas fritidsaktiviteter I tilegg.

MandagWOD:

Styrke: 7 sets I supersett

5 reps "Bent over row" / L-Sit DB Press

METCON 21-15-9

Medball situps

Barfacing Burpees

Overhead Squats

Grunnet lillesøsters kor tirsdag må det egentrenes, men jeg ser alltid på hva som star på tavla med tanke på styrkebiten. Plana er å kjøre Open 18.0 økta som avslutning på tirsdagsøkta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tirsdagtrening ✌🏼

Når jeg kom i boxen var mye av utstyret jeg hadde tenkt å bruke opptatt men trening ble det og økta så sånn ut:

Styrke: Pullups

Fikk en av gutta på gym’et til å vise meg litt ekstra teknikk først og så kjørte jeg 3 x 3 med blå strikk og rett over på en med grønn strikk. En strickt pullup med grønn strikk hadde jeg ALDRI mestret før - men i går klarte jeg 1 :nordvesta:

Prøvde samme flere ganger etterpå å, siden jeg hadde lyst til å det på video men da gikk det ikke.

Metcon:

150 Burpees jump to target 😅 Har gjort det en gang tidligere og nå slo jeg meg selv med ca 3 minutter :yvonne:

I dag onsdag blir det WOD - selv om jeg kjenner på noe gruff i både halsen og resten av kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagwod:

Styrke:

Backsquat 5 x 5 @80% --> Var tungt for hadde sykt tunge bein

Metcon:

25Cal Row, 20 Thrusters @25kg 10 MuscleUp Progressions = 3:34 --> Sykt fornøyd med tia!

Egentrening torsdag; skal egentlig ha legday,  men nå verker kroppen og nesa er tett så tar en active recovery day med rule/stretching og litt pullups teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag:

Rolig teknikk-trening ble PR I rykk :mynona:

Fredag er alltid hviledag :)

Endret av Trollmora
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LørdagsWOD:

For time in pairs:

1200m row

40 thrusters

40 knees to chest

3 runder : 20 KB swing, 40 wallballs

40 knees to chest

40 thrusters

1200m ROW 

å herregud for en pyton form :fart2: spydde midt i økta, men når partneren min skrudde ned tempo et par hakk, og tok lott ekstra så fikk vi fullført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag:

Deadlift:

5 x 8 @70% av 3RM (Det ble 75kg)

Metcon:

21-15-9 Thrusters

9-6-3 Burpee pullups

Kjente nok at jeg hadde spist lite I går, for hadde ikke mye trykk å gi på trening. Men kom meg greit igjennom økta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...