Gå til innhold

Hva er vanlig lønn som butikksjef?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

du vakler allerede nå, når du ikke har kjennskap til ditt eget yrke og ikke har evnen til å vite hva du tjener i dag, og mangler nettverk og kontakter. Dette lover ikke bra. 

Anonymkode: 9b430...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5.2.2018 den 16.31, Tibbie skrev:

Jeg hadde 179 kr i timen da jeg jobbet som butikksjef (2016). Bedriften fulgte tariff. Lønna varierer om du har mye ansiennitet eller en utdanningsgrad :)

Lønna er ganske lav. En av de ansatte, som jobbet under meg, fikk mer timelønn enn meg fordi hun hadde to år mer skole enn det jeg hadde.

Jeg forlot jobben for å studere mer ;)

ok, hva tapte du i årsinntekt på de to årene? hvordan hente igjen det tapte ved å kanskje tjene ti kroner ekstra per time. 

Anonymkode: 9b430...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du vakler allerede nå, når du ikke har kjennskap til ditt eget yrke og ikke har evnen til å vite hva du tjener i dag, og mangler nettverk og kontakter. Dette lover ikke bra. 

Anonymkode: 9b430...176

 

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ok, hva tapte du i årsinntekt på de to årene? hvordan hente igjen det tapte ved å kanskje tjene ti kroner ekstra per time. 

Anonymkode: 9b430...176

Hva faen babler du om

Anonymkode: 7f544...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min første bs jobb hadde jeg ca 600.000 kr i året. Nåværende ca 442.000kr. 

Anonymkode: ba7cd...a3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 31.1.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som vanlig butikkmedarbeider og har 205.77+ ub tillegg. Nå i januar hadde jeg 46 000 brutto

(MANGE EKSTRA VAKTER)

Anonymkode: 1bdd9...bd6

Da har du lønnstrinn 6 eller egen avtalt lønn. Jeg har lønnstrinn 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er butikksjef innenfor takeaway kjede, tjener 34 000,- i mnd (fastlønn), så ca 220,- i timen.

Anonymkode: eac06...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig forskjellig. Selv ligger jeg på 5-700.000,- etter hvor mye bonus jeg får.

På kiwi er vel start lønna på 700.000,- Der kan man ligge langt over millionen om man driver godt.

Klesbutikker, mindre senterbutikker ligger vel 10-30 kroner over tariff som leder. Tariff over 25 år er vel på 200 nå.

Anonymkode: 134f1...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.2.2020 den 9.03, AnonymBruker skrev:

ok, hva tapte du i årsinntekt på de to årene? hvordan hente igjen det tapte ved å kanskje tjene ti kroner ekstra per time. 

Anonymkode: 9b430...176

Beklager sent svar. Jeg er ikke like aktiv på KG som jeg en gang var :)

Litt usikker på om jeg forstår hva du mener, men tror hun tjente rundt 20 kroner mer enn meg hver time (som utgjør ganske mye). Nå har jeg samme utdanning som henne, så hadde fått mer nå hvis jeg fikk en ligende jobb.

Uansett hva du skal jobbe med, så blir du belønnet hvis du har en noenlunde relevant utdanning. Så hvis du har tid, så ta gjerne en utdanning ved siden av jobben din, så vil du etterhvert få mye bedre lønn for samme jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2020 den 4.01, AnonymBruker skrev:

Veldig forskjellig. Selv ligger jeg på 5-700.000,- etter hvor mye bonus jeg får.

På kiwi er vel start lønna på 700.000,- Der kan man ligge langt over millionen om man driver godt.

Klesbutikker, mindre senterbutikker ligger vel 10-30 kroner over tariff som leder. Tariff over 25 år er vel på 200 nå.

Anonymkode: 134f1...c1c

Shit! Jeg har visst kraftig undervurdert lønn i dagligvarebutikk! 💰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205 kroner i timen som vikarierende butikksjef i detaljhandel. ikke verdt det

Anonymkode: a9772...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber som vanlig butikkmedarbeider og har 205.77+ ub tillegg. Nå i januar hadde jeg 46 000 brutto

(MANGE EKSTRA VAKTER)

Anonymkode: 1bdd9...bd6

Og jeg jobber som vanlig butikkmedarbeider og har knapt 160kr timen + evt ub tillegg, en kollega har samme som deg. Er forskjell på lønnsnivå ved ansiennitet og skolegang osv.

Anonymkode: 03ade...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

396 i året fastlønn. Ingen timebetaling da all overtid er uten ekstra betalingen. Så i sykdomsperioder var timelønn ræva. Bonus kom i tillegg hvis vi nådde målene. Økte til 420 etter 1 år siden butikken gikk så bra. Assisterende hadde 324 i året men minimalt overtid. 

Anonymkode: 74333...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...