Hydrium Skrevet torsdag kl. 21:03 #25041 Skrevet torsdag kl. 21:03 Littlekolibri skrev (19 timer siden): I natt våknet jeg av en stor slim klyse i kjeften og var så borte vekke at jeg ikke makta å gå på do så jeg spøtta den i pyjamas overdelen som lå ved siden av meg i senga ….sover naken …det ble sånn at jeg kasta overdelen i søpla på mårran da jeg våkna 🤣 Ja! Det er sånne innrømmelser jeg vil lese 😄 Håper det går bra med deg ❤️ 1 1
Hydrium Skrevet torsdag kl. 21:11 #25042 Skrevet torsdag kl. 21:11 Jeg jogget ned til byen, men jeg tenkte å ta bussen opp igjen fordi det er for langt å jogge tilbake. Skulle plukke opp litt mat på veien også. Men jeg falt i en gjørmedam og jeg turde ikke ta bussen eller gå inn på butikken. Så jeg gikk hele veien tilbake og prøvde å vaske klærne i en bøtte med vann fordi gjørmen kan ødelegge vaskemaskina. Og nå har jeg ikke noe mat, så jeg stjal litt iskrem av noen i kollektivet. Skal man gjøre seg til tyv vil jeg at det skal være verdt det. 2
Littlekolibri Skrevet torsdag kl. 23:17 #25043 Skrevet torsdag kl. 23:17 Hydrium skrev (2 timer siden): Ja! Det er sånne innrømmelser jeg vil lese 😄 Håper det går bra med deg ❤️ Haha, Me 2 !! Takk for omsorgen ❤️😄 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå