Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 05:51 Forfatter #24901 Skrevet fredag kl. 05:51 God fredagsmorgen. 1
Stacy__ Skrevet fredag kl. 08:44 #24902 Skrevet fredag kl. 08:44 Cid skrev (På 5.11.2025 den 17.03): Denne du spiste? Nei, den er altfor sterk. Har ikke turt å smake på den en gang. Jeg spiste disse, og da brukte jeg bare halvparter av krydderpastaen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 12:48 #24903 Skrevet fredag kl. 12:48 Stacy__ skrev (4 timer siden): Nei, den er altfor sterk. Har ikke turt å smake på den en gang. Jeg spiste disse, og da brukte jeg bare halvparter av krydderpastaen.
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 12:48 #24904 Skrevet fredag kl. 12:48 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): God fredagsmorgen. Tusen Takk, vi ønsker deg og alle sammen her i tråden en fin og god fredag. 2
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 13:07 Forfatter #24905 Skrevet fredag kl. 13:07 Takker. Nå er det kaffekopp og baguette med noe godt på her. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 17:53 #24906 Skrevet fredag kl. 17:53 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takker. Nå er det kaffekopp og baguette med noe godt på her. 1
Cid Skrevet fredag kl. 17:57 #24907 Skrevet fredag kl. 17:57 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Takker. Nå er det kaffekopp og baguette med noe godt på her. ☕️🥖🥪🥞 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 17:59 #24908 Skrevet fredag kl. 17:59 Cid skrev (1 minutt siden): ☕️🥖🥪🥞
Frøkenfryden Skrevet lørdag kl. 10:39 #24910 Skrevet lørdag kl. 10:39 Får svigers på lunsj om en time. Ligger i pysj på sofa ennå🥺 Har lyst, er koselig. Bare så utkjørt kropp. Så liiitt tungt… Må finne mot og hoppe i dusj og varme karbis. Nå! 1 2
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 12:08 Forfatter #24911 Skrevet lørdag kl. 12:08 Cid skrev (17 timer siden): Jeg liker ikke kunstig intelligens. Som hjelp i en begynnelse kan det være ok, men det kommer til å overta etter og vi kan ikke kontrollere det. Menneskeheten kommer til å angre på at det ble sluppet løs... Frøkenfryden skrev (1 time siden): Må få hoppe i dusj. Nå! I alle dager da...må jeg dusje i fullt påsyn av strenge frøken fryden som skal skrubbe hardt på min rygg? (lykke til med strabasene) 1
Cid Skrevet lørdag kl. 12:19 #24912 Skrevet lørdag kl. 12:19 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Som hjelp i en begynnelse kan det være ok, men det kommer til å overta etter og vi kan ikke kontrollere det. Menneskeheten kommer til å angre på at det ble sluppet løs... I alle dager da...må jeg dusje i fullt påsyn av strenge frøken fryden som skal skrubbe hardt på min rygg? (lykke til med strabasene) Så du inviterer ikke AI hjem til deg? 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 12:20 Forfatter #24913 Skrevet lørdag kl. 12:20 Cid skrev (Akkurat nå): Så du inviterer ikke AI hjem til deg? Ikke kjangs. Go away! 1
Cid Skrevet lørdag kl. 12:21 #24914 Skrevet lørdag kl. 12:21 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ikke kjangs. Go away! Driver demonene og bevæpner seg nå? 2
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 12:25 Forfatter #24915 Skrevet lørdag kl. 12:25 Ikke bare det, for jeg hørte at de snakket om å invitere med seg en AI-variant av hjelpere til seg selv. NEI! 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 12:49 #24916 Skrevet lørdag kl. 12:49 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Får svigers på lunsj om en time. Ligger i pysj på sofa ennå🥺 Har lyst, er koselig. Bare så utkjørt kropp. Så liiitt tungt… Må finne mot og hoppe i dusj og varme karbis. Nå!
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 15:32 Forfatter #24917 Skrevet lørdag kl. 15:32 Nå skal jeg lete etter en bortgjemt eldre DG-kaffebrygger, for jeg har visst ødelagt den nest minst gamle i jakten på å rengjøre skikkelig. Jeg er litt dum innimellom også... ...men kaffe skal det bli! 1
Cid Skrevet lørdag kl. 15:42 #24918 Skrevet lørdag kl. 15:42 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Nå skal jeg lete etter en bortgjemt eldre DG-kaffebrygger, for jeg har visst ødelagt den nest minst gamle i jakten på å rengjøre skikkelig. Jeg er litt dum innimellom også... ...men kaffe skal det bli! Hva med å kjøpe en kapsel maskin? 1
Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl. 17:54 #24919 Skrevet lørdag kl. 17:54 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå skal jeg lete etter en bortgjemt eldre DG-kaffebrygger, for jeg har visst ødelagt den nest minst gamle i jakten på å rengjøre skikkelig. Jeg er litt dum innimellom også... ...men kaffe skal det bli! 1
Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 22:13 Forfatter #24920 Skrevet lørdag kl. 22:13 Cid skrev (6 timer siden): Hva med å kjøpe en kapsel maskin? Mhm...det blir en slik kapselting, men jeg må snuse litt for å finne en bra en på salg...og det har de vel ikke særlig salg på nå...må vente til januarsalget, etter at dere har kjøpt dere fattige på dyre julegaver til hverandre. Har du en å anbefale, Cid? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå