Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Akkurat som meg. Hermetikken er borte, men vannet står der og kan ha blitt udrikkelig etter hvert. Må ha nytt, 
så får gammelvannet gå til vask og annet. :klo: Jeg har ikke kokemuligheter. Kjøper ikke primus for dette.
Spiser kald lapskaus like godt. Makrell i tomat og kaviar er ok i romtemp også. Håper at vi ikke må bruke det 
på alvor noen gang. :sukk: 

Like greit å gratulere en gang for mye enn for lite, så treffer en før eller siden. :) 

Jeg har en lang knekkebrødpakke og den må jeg få spist nå. Ting kan stå lenge, men så blir de litt vassne i smaken.

Alvoret har nådd inn. Tenker en del på det...at ved de store triste hendelsene i verden, så kan det ha vært
en helt vanlig dag/natt før alt plutselig smeller til himmels og elendigheten er i gang her også.
Tenker mye på folket i Gaza. :levendelys:

Jeg tenker på folkene på begge sider som rammes mens de som sjefer ved hver side kan ta seg en bolle…

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt julekalender siden jeg var liten.

Skrevet
Cid skrev (7 minutter siden):

Jeg tenker på folkene på begge sider som rammes mens de som sjefer ved hver side kan ta seg en bolle…

Ja...alle lider der. Det finnes ingen vinnere. Kun tapere. De som sitter på toppen lever et greit liv uten mangler eller nød. :kjefte: 

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hatt julekalender siden jeg var liten.

I fjor altså? ...sier lille Ordet og ler! :fnise: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

I fjor altså? ...sier lille Ordet og ler! :fnise: 

:engel: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja...alle lider der. Det finnes ingen vinnere. Kun tapere. De som sitter på toppen lever et greit liv uten mangler eller nød. :kjefte: 

Benjamin irriterer meg noe helt ekstremt merker jeg 🤬

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke veldig lyst til å dra på opplæring hos kunde igjen i dag 

Skrevet
Titania skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke veldig lyst til å dra på opplæring hos kunde igjen i dag 

Vurderer du å skulke?

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Vurderer du å skulke?

Nei

Skrevet

Jeg skulle spare penger jeg, også brukte jeg plutselig 2.000 på brodering saker 🫣

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Akkurat som meg. Hermetikken er borte, men vannet står der og kan ha blitt udrikkelig etter hvert. Må ha nytt, 
så får gammelvannet gå til vask og annet. :klo: Jeg har ikke kokemuligheter. Kjøper ikke primus for dette.
Spiser kald lapskaus like godt. Makrell i tomat og kaviar er ok i romtemp også. Håper at vi ikke må bruke det 
på alvor noen gang. :sukk: 

Like greit å gratulere en gang for mye enn for lite, så treffer en før eller siden. :) 

Jeg har en lang knekkebrødpakke og den må jeg få spist nå. Ting kan stå lenge, men så blir de litt vassne i smaken.

Alvoret har nådd inn. Tenker en del på det...at ved de store triste hendelsene i verden, så kan det ha vært
en helt vanlig dag/natt før alt plutselig smeller til himmels og elendigheten er i gang her også.
Tenker mye på folket i Gaza. :levendelys:

Vi tenker også mye på folket i Gaza.:levendelys::levendelys:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (15 timer siden):

:klem3::klem3:

:klem:

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Det er sant :jepp:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
mia83 skrev (Akkurat nå):

:klem:

Det er sant :jepp:

Skrevet

Undres på om dette verstingværet kommer til å gjøre storskade, eller ta liv. Noen vet det ikke akkurat nå, men kommer til å få kjenne negativt på kreftene der ute. Det er litt mindre ille om sånt vær kommer på dagtid, enn å blåse ukontrollert som storeulv hele natta. :( Ønsker alle lykke til. Bruk alt tauet og tjor fast tingene utenfor huset/på verandaen. TviTvi. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Undres på om dette verstingværet kommer til å gjøre storskade, eller ta liv. Noen vet det ikke akkurat nå, men kommer til å få kjenne negativt på kreftene der ute. Det er litt mindre ille om sånt vær kommer på dagtid, enn å blåse ukontrollert som storeulv hele natta. :( Ønsker alle lykke til. Bruk alt tauet og tjor fast tingene utenfor huset/på verandaen. TviTvi. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har aldri blitt sjekket opp før.

• Hjerte 2
Skrevet

"Hei, sussebass Cid! :duskedame: Nå kommer jeg og sjekker deg opp!"  Hilsen fremmed dansejente...  ;) 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg merket ikke noe særlig til Amy. 

• Liker 2
Skrevet

Det gjorde jeg, men ser i avisene at mange andre har mistet tak på hus/låve, båter har slitt seg, digre trær veltet
over biler etc, så jeg klager ikke personlig. Håper det blir rolig i natt hos meg. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det gjorde jeg, men ser i avisene at mange andre har mistet tak på hus/låve, båter har slitt seg, digre trær veltet
over biler etc, så jeg klager ikke personlig. Håper det blir rolig i natt hos meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...