Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømmer at jeg aldri har blitt lei meg når en kjendis dør. Ikke en gang når det er kjendiser jeg er fan av dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var våken litt over fire. Snudde og snudde meg, men klarte å ligge våken, avslappet tenkende til litt over fem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SeptemberRose

Jeg innrømmer at jeg synes mot i brøstet og Karl & co er det morsomste som har gått på tv noensinne. Og jeg innrømmer at jeg synes det er flaut å innrømme det. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                  Jeg gir disse godsakene til alle som ikke kommer til å få noen oppmerksomhet i dag. :tommelopp: 
2597056.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

                  Jeg gir disse godsakene til alle som ikke kommer til å få noen oppmerksomhet i dag. :tommelopp: 
 

Takk for oppmerksomheten :sol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i kjeks til kaffekoppen. :ninja:  Er det noe søtt i den, eller mellom lagene...så gjør det ikke noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er veldig glad i kjeks til kaffekoppen. :ninja:  Er det noe søtt i den, eller mellom lagene...så gjør det ikke noe. 

Apropos kjeks .. hvor har det blitt av de nydelige sitronkjeksene med fyll fra Sætre? Husker du de? :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker..men det er litt tid siden jeg kjøpte dem. De pleier å ha på REMA1000. 

sitronkjeks.gif?itok=n3-yXLE0De er faktisk veldig gode de der. :nigo: 
07039317001267.jpg<<< Sikkert ikke ubehagelige disse her heller. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner sorg når jeg leser at sjokoladen "Lohengrin" snart forsvinner fra alle butikker. :grine: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager, har ikke funnet de på ett år snart! Den remaen jeg kjøpte de på sluttet å ha de, samme med Meny. 

Hvor mye er litt tid Hoppe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kjenner sorg når jeg leser at sjokoladen "Lohengrin" snart forsvinner fra alle butikker. :grine: 

Dumme Freia! Jeg tilgir de ikke for å ha fjernet Dessertsjokoladen heller :trist: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Frøkensina said:

Dumme Freia! Jeg tilgir de ikke for å ha fjernet Dessertsjokoladen heller :trist: 

Ikke jeg heller! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Frøkensina said:

Synes de burde klare å lage en om så noe redusert mengde av disse klassikerne, men Freia er ikke Freia lenger :sukk: 

Om du har facebook kan du bli med her https://nb-no.facebook.com/freiadessert

Nei, Freia er ikke Freia lenger. 

Planen min er for øvrig å prøve å lage litt egen sjokolade til jul. Så er jeg sikker på at jeg kan få beholde mine tradisjoner uavhengig av hva de multinasjonale selskapene tjener mest mulig penger på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
38 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kjenner sorg når jeg leser at sjokoladen "Lohengrin" snart forsvinner fra alle butikker. :grine: 

Da må du hamstre :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...