Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg innrømer at jeg ikke vet hvrofor jeg driver å skriver på KG.  Jeg har snart skrevet på dette forumet i 16 år egentlig burde jeg slutte å skrive her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det syns jeg absolutt at du ikke skulle vurdere, for du er en av de flotte hjørnesteinene som gjør forumet bra.
                                               Hører du det @Aragorn ll Elessar:jepp: 

        Dette er ingen innrømmelse, men et høyt og klart synspunkt som...jeg innrømmer at jeg har. :lur: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det syns jeg absolutt at du ikke skulle vurdere, for du er en av de flotte hjørnesteinene som gjør forumet bra.
                                               Hører du det @Aragorn ll Elessar:jepp: 

        Dette er ingen innrømmelse, men et høyt og klart synspunkt som...jeg innrømmer at jeg har. :lur: 

Enig med hoppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg syns det er makabert når jegere poserer med dyrene de har skutt, det er jo lik :sukk:

Aldri forstått hvorfor de gjør det. :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innrømmer at jeg er usikker på om en avgjørelse jeg har tatt var rett. Jeg fortsetter å prøve og hvis det går riktig vei, var det rett.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Jeg har ikke spist scones siden vi lagde det på det som den gang het "skolekjøkken".

Jeg og, men hos oss het det "heimkunnskap". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...