Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er for opptatt av helt andre ting ganske ofte, så jeg glemmer å spise når det er meningen at jeg skal det. 
                   ...men NÅ er det frokosttid for Hoppen. :spise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ost med huller er verdens beste ost. :jepp: Skive på skive er godt rett i kroppen.
Regner med at det er i hullene det er aller mest kalorier, så jeg gnager alltid rundt dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at de to siste innleggene BEGGE har et fornuftig preg over seg. Jeg støtter! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2018 den 14.04, Stella Rose skrev:

Jeg innrømmer at jeg støtter Israel.

Jeg innrømmer at det gjør ikke jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg bor like ved LSK sin stadion, og skulle ønske jeg hadde TIL-flagg å henge ut på veranda i dag.... Jeg bryr meg ikke om fotball, jeg bare føler for å være litt slem og ufin 😮

Endret av _popcorn_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har jeg slitt litt med bestillingsdjevelen. Jeg tenkte at jeg kunne bestille konfektesker (m.m.) på nett,
så jeg hadde innen rekkevidde til to bursdager som kommer før jul...og jeg gjorde det nesten, men besinnet
fingrene mine. Jeg er litt stolt nå altså. :nigo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

I dag har jeg slitt litt med bestillingsdjevelen. Jeg tenkte at jeg kunne bestille konfektesker (m.m.) på nett,
så jeg hadde innen rekkevidde til to bursdager som kommer før jul...og jeg gjorde det nesten, men besinnet
fingrene mine. Jeg er litt stolt nå altså. :nigo: 

Av erfaring så ville jeg personlig ventet til konfekten var avlevert før du føler for mye på den stoltheten. Just saying .. :plystre:

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

   Hæ? Er dette for snakk?  :kjefte:                                    #kjempestoltfordetom! :jolie: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...