Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg sluttet å røyke for to år siden, men har en pakke på lur. Jeg har også forkynt hvite uker siden jeg slanker meg. Mannen gikk på fjelltur nå, jeg stoppet alt hagearbeid, sitter ute i sola og tar en røyk, drikker øl og surfer på kvinneguiden😎

  • Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Mousj skrev:

Jeg sluttet å røyke for to år siden, men har en pakke på lur. Jeg har også forkynt hvite uker siden jeg slanker meg. Mannen gikk på fjelltur nå, jeg stoppet alt hagearbeid, sitter ute i sola og tar en røyk, drikker øl og surfer på kvinneguiden😎

👏🏼👏🏼👏🏼😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sånn typisk ja-menneske-snill-mot-folk når de ber meg om tjenester. Jeg er snill uten at de har bedt meg om noe også og i vintersesongen fikk jeg det for meg at jeg skulle samle inn gratisting til trengende venner fra en herre ved navn "Finn" og som tenkt så gjort. Jeg har samlet meg opp to håndfuller og litt til av brukbare bruktting i kjelleren min, men ingen vil ha dem....så jeg må nok stappe alt i bilen og kjøre det en siste tur til en ombruksbutikk og gi alt bort der.

Det var skikkelig tungt å bære så mye kilo med snillhet hjem i vinter.

Mørkt, mye snø, ufremkommelige tettbefolkede boligstrøksmåveier som ikke var brøytet, så jeg måtte rygge ut igjen og håpe at jeg ikke satt meg fast i ei snøfonn, glatt og bakker opp og ned som ikke var antydning til strødd. Alt det var det på de stedene hvor jeg hentet ting og jeg skal stå imot sånne "utrolig gode idèer" i all evighet fremover. Jaffal vinterstid. :jolie: Ehh...nei alltid! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er sånn typisk ja-menneske-snill-mot-folk når de ber meg om tjenester. Jeg er snill uten at de har bedt meg om noe også og i vintersesongen fikk jeg det for meg at jeg skulle samle inn gratisting til trengende venner fra en herre ved navn "Finn" og som tenkt så gjort. Jeg har samlet meg opp to håndfuller og litt til av brukbare bruktting i kjelleren min, men ingen vil ha dem....så jeg må nok stappe alt i bilen og kjøre det en siste tur til en ombruksbutikk og gi alt bort der.

Det var skikkelig tungt å bære så mye kilo med snillhet hjem i vinter.

Mørkt, mye snø, ufremkommelige tettbefolkede boligstrøksmåveier som ikke var brøytet, så jeg måtte rygge ut igjen og håpe at jeg ikke satt meg fast i ei snøfonn, glatt og bakker opp og ned som ikke var antydning til strødd. Alt det var det på de stedene hvor jeg hentet ting og jeg skal stå imot sånne "utrolig gode idèer" i all evighet fremover. Jaffal vinterstid. :jolie: Ehh...nei alltid! 

:grine:Nå ble jeg trist på dine vegne...måtte tørke to tårer tilogmed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såsåså, lille venn...det går over. :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble veldig lat etter maten. Tenker jeg slenger meg nedpå litt i gjestehytta. Kjøligst der nå.  😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...hehe...jeg gjorde en ting i går som jeg har tenkt veldig lenge på...og som får følger etter hvert... :ninja: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:Jeg holder nok engang på og flytter rundt på ting for å få det optimale arbeidsrommet til å fungere.

Så innrømmelsen min blir at det går J*kla seint i varmen.....nå er stua mi et salig kaos....og jeg vet, at jeg ikke blir ferdig i kveld eller morgen.....:ninja:

men det går rette veien jaffal :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...hehe...jeg gjorde en ting i går som jeg har tenkt veldig lenge på...og som får følger etter hvert... :ninja: 

Er det noe som smaker godt? :spise:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser:  Jeg driver ikke på med mannfolk har jeg jo sagt! :jolie:        ( :fnise: )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:opplyser:  Jeg driver ikke på med mannfolk har jeg jo sagt! :jolie:        ( :fnise: )

:sjokkert: :fnise:

 

Endret av Rumle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:opplyser:  Jeg driver ikke på med mannfolk har jeg jo sagt! :jolie:        ( :fnise: )

:ler:.......Hmmmm....smaker de noe da :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...