Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå...kler jeg godt på meg og trasker meg en tur i frisk kveldsluft. Refleksene er festet. Snakkes. :goodbye: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg bare gjøre lett husarbeid, rydde lett i boden og ellers håndarbeide foran en tv-skjerm. Tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får du lov til. *Hoppe ser veloppdragent en helt annen vei og har på øreklokker sånn i tilfelle*              :laugh: 
Jeg stikker like godt ut på kjøkkenet og mekker meg frokost og kaffe. :spise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Jeg innrømmer at jeg sterkt mener at abortloven skal stå urørt. Jeg mener og at statsministeren gjør et særdeles uklokt valg hvis hun endrer på den, hun vil og møte mye mer motgang og ikke bli valgt igjen om hun gjør det. Ikke tull med kvinners rettigheter! Jeg blir sint av hele det tullet, la den stå som den gjør! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg skal kose meg skikkelig i kveld. Med mannen min og faren min, som er på besøk. Vi skal reise på tur, spise god mat, shoppe osv. Det er noe jeg har gledet meg til skikkelig lenge, men nå som dagen er her, har jeg mest lyst til å sitte hjemme å spille TV spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg kuttet meg litt denne uka med vilje så noen jeg er glad i så på. Jeg glemmer aldri redselen deres og det er brent fast i hodet mitt. Hater meg selv for dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg innrømmer at jeg bortsett fra noen turer på do har ligget i senga i hele dag. Og det krever så mye å komme meg herfra at jeg undrer på når jeg får det til? Å kom igjen nå! ... Huff. 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Thunderstruck said:

Jeg innrømmer at jeg kuttet meg litt denne uka med vilje så noen jeg er glad i så på. Jeg glemmer aldri redselen deres og det er brent fast i hodet mitt. Hater meg selv for dette. 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker meg fri fra denne fandens hostepina. Gudskjelov hjelper hostesaft, men ønsker meg en tur ut egentlig, men formen er såder....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg snill tvers igjennom i kveld og deler gjerne med meg av den deilige sjokoladen jeg ikke har.  
                       ?imageId=68849112&width=480&height=270         :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden jeg flyttet hjemmefra i 2004 har jeg bodd 7 steder og jeg har aldri noen gang pyntet til jul. Og jeg kommer heller aldri til å gjøre det.

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært slem mot tennene mine og drukket cola, også jeg som skal til tannlegen imorra....men det behøver vel ikke han å vite?

Endret av tussi680
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tussi680 skrev:

Jeg har v'rt slem mot meg selv og drukket cola, også jeg som skal til tannlegen imorra....men det behøver vel ikke han å vite?

Bare vent 30 minutter og puss tennene godt, så går det bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg føler meg snill tvers igjennom i kveld og deler gjerne med meg av den deilige sjokoladen jeg ikke har.  
                       ?imageId=68849112&width=480&height=270         :klem:

Takk snille du :nigo: aah et herlig syn. Så lenge det varer. Ligger det brettet ved siden av oss Hoppe, da varer det nok ikke så lenge :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...