Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

On 6/22/2018 at 2:28 PM, Missy77 said:

Han der kunne tatt meg med til den der Sydenøya si når som helst!!!

Hadde han ikke vært homofob hadde jeg vært enig😋

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, Speedmaster said:

Hadde han ikke vært homofob hadde jeg vært enig😋

Er han homofob?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Speedmaster skrev:

Hadde han ikke vært homofob hadde jeg vært enig😋

Hvordan har det kommet frem? Han er jo så og si gift med Albert (bistroen) 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Speedmaster skrev:

Se innlegg #89.

Kan du linke, eventuelt skrive tittelen på det innlegget? 🙌🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Jordbærogfløte said:

Kan du linke, eventuelt skrive tittelen på det innlegget? 🙌🏻

Innlegg #98 i denne tråden:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Speedmaster skrev:

Innlegg #98 i denne tråden:)

Åh.. Takk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser passe avslappet og kjekk ut på bildet på insta, men han har «glemt» merkingen siden han reklamerer for et klokkemerke..  Er han unntatt loven fordi han er så flink til å oppdage svindling av ulik art? 

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Og riktignok er han avbildet med et glis iført en av deres klokker på deres instakonto datert 15/12 2017..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Wow! Er det en søknad til Dressmann om å bli deres nye representanter som sprader med avslappede klær i varmen? Sikter til bildene der Kjell-Ola og kompisene går barbent langs en vei i hans siste innlegg. 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jordbærogfløte said:

Wow! Er det en søknad til Dressmann om å bli deres nye representanter som sprader med avslappede klær i varmen? Sikter til bildene der Kjell-Ola og kompisene går barbent langs en vei i hans siste innlegg. 😂

Hjelp😬

Det kunne vært et morsomt bilde om bloggen forøvrig var morsom og selvironisk, men den er jo ikke det.

Tror det jeg sliter mest med med Kleiven er at han er så pretensiøs: poseringene, Dressman-modellooken, de svulstige, se-hvor-følsom-jeg-er-innleggene - det blir så fort kleint. 

Han er ikke alene da, både fotballfruemannen, Jan Banan og Pilotfruemannen går i samme fellen når de skriver: det går i en skråsikker tone hvor ekkoet fra den hvite ridderhjelmen blir øredøvende. 

Tror Ikke jeg vet om ėn mannlig blogger som får det til

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Kjære vene er da voldsomt så negative man skal være her da. Flott bilder btw og av flotte menn :)  Klarer virkelig ikke se hva som er så negativt her jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Speedmaster skrev:

Hjelp😬

Det kunne vært et morsomt bilde om bloggen forøvrig var morsom og selvironisk, men den er jo ikke det.

Tror det jeg sliter mest med med Kleiven er at han er så pretensiøs: poseringene, Dressman-modellooken, de svulstige, se-hvor-følsom-jeg-er-innleggene - det blir så fort kleint. 

Han er ikke alene da, både fotballfruemannen, Jan Banan og Pilotfruemannen går i samme fellen når de skriver: det går i en skråsikker tone hvor ekkoet fra den hvite ridderhjelmen blir øredøvende. 

Tror Ikke jeg vet om ėn mannlig blogger som får det til

🙌🏻

Endret av Jordbærogfløte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Speedmaster skrev:

Hjelp😬

Det kunne vært et morsomt bilde om bloggen forøvrig var morsom og selvironisk, men den er jo ikke det.

Tror det jeg sliter mest med med Kleiven er at han er så pretensiøs: poseringene, Dressman-modellooken, de svulstige, se-hvor-følsom-jeg-er-innleggene - det blir så fort kleint. 

Han er ikke alene da, både fotballfruemannen, Jan Banan og Pilotfruemannen går i samme fellen når de skriver: det går i en skråsikker tone hvor ekkoet fra den hvite ridderhjelmen blir øredøvende. 

Tror Ikke jeg vet om ėn mannlig blogger som får det til

Nå er ingen av disse mennene du nevner bloggere da, hverken Jan , mannen til CBE eller mannen til Pilotfrue, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, virkelig skrev:

Nå er ingen av disse mennene du nevner bloggere da, hverken Jan , mannen til CBE eller mannen til Pilotfrue, 

Men de gjesteblogger med (u)jevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Men de gjesteblogger med (u)jevne mellomrom.

betyr ikke at de er bloggere av den grunn, og mannen til CBE gjør vel ikke det ? Han hadde en egen blogg for lang tid tilbake vet jeg, men om du skriver et inllegg eller to så er du ikke automatisk en mannlig blogger som får det til . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, virkelig skrev:

betyr ikke at de er bloggere av den grunn, og mannen til CBE gjør vel ikke det ? Han hadde en egen blogg for lang tid tilbake vet jeg, men om du skriver et inllegg eller to så er du ikke automatisk en mannlig blogger som får det til . 

Jeg har ikke sagt at de er bloggere.. Bare hvilke holdninger de har. De synes jo gjennom bloggene til damene deres.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, virkelig said:

betyr ikke at de er bloggere av den grunn, og mannen til CBE gjør vel ikke det ? Han hadde en egen blogg for lang tid tilbake vet jeg, men om du skriver et inllegg eller to så er du ikke automatisk en mannlig blogger som får det til . 

Burde formulert meg mer presist, forstår jeg. Trodde poenget var klart. Beklager at jeg ikke tok høyde for at det alltid vil være noen med en egen evne til virkelig å misforstå.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han flere barn? 

Ser på den åpne Instagram kontoen hans at det ligger flere bilder med barn som han har satt #dad på? Sånne uttalelser forplikter litt i mine øyne. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Nobile skrev:

Har han flere barn? 

Ser på den åpne Instagram kontoen hans at det ligger flere bilder med barn som han har satt #dad på? Sånne uttalelser forplikter litt i mine øyne. 

 

Eksen som han har sønnen med, har to barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...