Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han rørte meg med det siste innlegget sitt der han skriver om det å være pappa 🤗. Det er flott at han skriver om de nære ting også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiven er svært produktiv for tiden med mange blogginnlegg på kort tid. Det er bloggeren sin, det ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både og. Synes mange av temaene virker mer interessante enn på de "typiske damebloggene", men han har forbedringspotensial når det gjelder rettskriving og innhold. Som en her sa, er det mye tekst og lite innhold (bl.a. veeeldig mange gjentakelser). Det synes jeg er både synd og unødvendig når han faktisk har valgt spennende emner. Og dette med "kjære leser" minner meg om ukeblader fra 50-tallet :)

Nå ble det visst mye negativt, men jeg kommer nok til å kikke innom igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en del av temaene kunne vært spennende å lese litt mer om, men jeg forstår IKKE denne bloggen hans. Det kommer jo ikke opp noen nye innlegg der. Selv om man går på nye innlegg (eller hva det stod?). Tungvint når man må søke han opp på face og klikke inn på hvert enkelt innlegg derfra...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Veldig mye tekst for tiden. Han kunne nok ha forenklet en god del slik at budskapet ikke fremstår så grøtete og pompøst. Han gjentar seg selv stadig vekk. Bildene er det derimot ikke noe å si på ;-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2018 den 20.25, tingi85 skrev:

Jeg synes en del av temaene kunne vært spennende å lese litt mer om, men jeg forstår IKKE denne bloggen hans. Det kommer jo ikke opp noen nye innlegg der. Selv om man går på nye innlegg (eller hva det stod?). Tungvint når man må søke han opp på face og klikke inn på hvert enkelt innlegg derfra...

Må du det da, finner du ikke alle innleggene her?   http://kleivenblogg.no/    

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for dagens innlegg, Kjell-Ola! En tankevekker som jeg anbefaler dere å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Takk for dagens innlegg, Kjell-Ola! En tankevekker som jeg anbefaler dere å lese.

Er dette ironisk? Usikker på om jeg virkelig skal gå inn og gi klikk😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Tarese skrev:

Er dette ironisk? Usikker på om jeg virkelig skal gå inn og gi klikk😅

Tidligere har jeg vært det, men ikke denne gangen 😁 Handler om nettsikkerhet 👨🏻‍💻.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg blir litt mo i knærne når han poserer på den måten han gjør i siste blogginnlegg om klær 😉. Gi den mannen en modellkontrakt :P.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sorbus skrev:

Innlegget virker som et rent reklameinnlegg, fullstendig uten merking.

Ja, det la jeg merke til først nå.. Jeg lot meg nok blende av hans ytre først 😉..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.2.2018 den 14.12, Newroz skrev:

Jeg tror bloggen kan være fin som inspirasjon for en del unge menn som ønsker den livsstilen. Sånn faglig er ikke mitt inntrykk at bloggen holder mål, men sikkert fin hvis man som privatperson feks ønsker å sikre seg lett mot at noen hacker facebook kontoen din kanskje? 

Flott fyr, for all del, og sikkert inspirerende mann på mange områder: Spiser økologisk, kjører fin bil, drikker ikke alkohol osv. 

Den perfekte match for Lene Orvik... Kan ikke se at de har noe til felles annet enn at begge blogger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
11 timer siden, Viking-girl skrev:

Den perfekte match for Lene Orvik... Kan ikke se at de har noe til felles annet enn at begge blogger. 

Kjenner du begge privat? Det som vises i blogg og media er kun jobb og et bilde som skapes av de selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Han skriver i dag at han er førti år og kjæresteløs. Han sier at han ikke har knekt kjærlighetskoden. Snufs! Det var jo mange som trodde at han var sammen med LO, altså en blogger, ikke organisasjonen ;-) De følger ikke hverandre på Instagram lenger heller. 

kleivenblogg.no

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...