Gå til innhold

2018 er året - jeg har blitt mamma!


sullå

Anbefalte innlegg

Åh, så herlig med hjertelyd. :rodmer: 20+1 virker som litt i seneste laget ja, men det er jo sykt med røde dager i mai, så er vel derfor. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, røde dager har nok en del å si. Hvis jeg ikke får flyttet tiden, tror jeg at vi bestiller en privat ul til tidlig i mai. Tror ikke at jeg klarer å vente helt til 25. mai :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og fått sen oul. 20+3. De 5 ukene siden jeg fikk innkallelse har heldigvis gått kjempefort,og nå er det heldigvis på onsdag:) medisinsk er det ikke sent,men for tålmodigheten er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det er lenge å vente til 25 mai. Men tiden går nok fort mellom røddagene også ☺️ 

Så godt at alt var bra til lege, og at du fikk et godt inntrykk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.4.2018 den 18.08, blomst12 skrev:

Jeg har og fått sen oul. 20+3. De 5 ukene siden jeg fikk innkallelse har heldigvis gått kjempefort,og nå er det heldigvis på onsdag:) medisinsk er det ikke sent,men for tålmodigheten er det!!

 

10 timer siden, lille_myyy skrev:

Skjønner godt at det er lenge å vente til 25 mai. Men tiden går nok fort mellom røddagene også ☺️ 

Så godt at alt var bra til lege, og at du fikk et godt inntrykk 😊

 

1 time siden, -Mala- skrev:

Det er en stund til 25. mai, men plutselig så er datoen her :jepp: 

Tiden går fort frem til 25. mai, ja. Jeg er bare sååå nysgjerrig på den lille, jeg holder jo på å sprekke! Kommer vi bare over i rett måned, kjennes det nok straks mye bedre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tonio skrev:

Hurra. :nordvesta:Er det UL for kos eller noe mer? :)

UL for kos. Jeg var helt fornøyd med at vi ikke fikk se lille før OUL - frem til vi fikk datoen. Jeg har sett for meg en time i starten av mai, og ble helt satt ut av time 25. mai. Typisk i-landsproblem! 

Sånn går det når jeg henger på ulike forum. Burde ikke gjort det. "Alle" de andre har jo UL før meg :ler:

Det får bli bursdagsgaven til mannen i år! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nydelig gave da. :rodmer:

Jeg tror at eneste grunnen til at jeg holdt ut med første UL i uke 19 var at mannen hele tiden sa at det var vel ingen vits. :fnise: Også hjalp det vel at vi måtte tatt buss en times tid og det var i perioden jeg var så kvalm/dårlig.

Starten av mai vs slutten av mai har ganske mye å si på akkurat sånne ting, uansett om det er i-landsproblem eller ikke altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille fra meg for tiden. Hektiske uker nå med utviklingssamtaler, og er helt slips når helga kommer.

Alt er fint, bortsett fra at korsryggen og halebeinet har klaget litt i det siste. Særlig utover ettermiddagen. Jeg står og går mye i jobben min, så det blir vel litt voldsomt for bekkenet. I går var det rydding, vasking og montering av hagemøbler, noe ryggen heller ikke likte så godt. I dag har jeg vært mer moderat aktiv, og har ikke hatt vondt i ryggen! Får følge litt med fremover, og se om jeg trenger behandling eller hvordan det går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke særlig godt å ha vondt i ryggen! Pass på og vær forsiktig så du ikke blir sengeliggende resten av svangerskapet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, sullå skrev:

Stille fra meg for tiden. Hektiske uker nå med utviklingssamtaler, og er helt slips når helga kommer.

Alt er fint, bortsett fra at korsryggen og halebeinet har klaget litt i det siste. Særlig utover ettermiddagen. Jeg står og går mye i jobben min, så det blir vel litt voldsomt for bekkenet. I går var det rydding, vasking og montering av hagemøbler, noe ryggen heller ikke likte så godt. I dag har jeg vært mer moderat aktiv, og har ikke hatt vondt i ryggen! Får følge litt med fremover, og se om jeg trenger behandling eller hvordan det går...

Godt og høre at alt går greit 💕

Kjenner det samme som deg med vondt i halebeinet/lysken og over symfysen?! Litt redd det det er bekkenet selv 😬 God bedring, og lytt til kroppen! 🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.4.2018 den 6.38, plastfolien skrev:

Ikke særlig godt å ha vondt i ryggen! Pass på og vær forsiktig så du ikke blir sengeliggende resten av svangerskapet. :)

 

21 timer siden, lille_myyy skrev:

Godt og høre at alt går greit 💕

Kjenner det samme som deg med vondt i halebeinet/lysken og over symfysen?! Litt redd det det er bekkenet selv 😬 God bedring, og lytt til kroppen! 🌸

 

 

Nei, jeg skal være forsiktig! Vil gjerne slippe å bli sengeliggende... Holder meg gjerne unna krykker også! Var heldigvis ikke så ille i går kveld, selv etter en dag på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Ferdig med utviklingssamtalene! Faktisk minst 1,5 år til neste gang! Sååå herlig!

Og så utrolig digg med helg. Det har vært noen lange uker nå på grunn av forberedelse til samtaler, og selve samtalene. Godt med et pust i bakken før IOP-ene (individuelle opplæringsplaner til de med spesielle behov) skal evalueres og skrives.

#Læreryrket

God helg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, deilig å være ferdig! Kjente på den følelsen før påske, magisk :danse:

Goood helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke yrket, men jeg skjønner at det er godt å være ferdig med det! :yvonne: Også ekstra deilig kanskje når man vet det er så lenge til neste gang! 

Nyt helgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo OUL 25. mai (20+1), og har derfor bestilt en privat UL nå på onsdag. Da er jeg 15+6, og det kan jo hende at vi får vite kjønnet!

Vil du tippe? :rodmer: :babyjente::babygutt:

Kinesisk kalender sier gutt. Ellers er det ganske 50/50 når jeg tar ulike tester. Har ikke lagt på meg andre steder enn på magen ennå. Har vært i god form hele svangerskapet (litt kvalm i forbindelse med forkjølelse). Har ikke vært særlig hormonell, er stort sett i godt humør. Spør om du lurer på noe som kan være utslagsgivende for din tipping!

Er usikker selv, men går for magefølelsen. 

:babygutt:

Sullå

Plastfolien

Mala

Blomst12

Tonio

Tweet

:babyjente:

Mannen

Søsteren min

Marimba

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...